Nauraako teidän miehet vahingossa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Me ollaan tänään menossa häihin. Kävin äsken tutun luona laitattamassa hiukset, ja kun tulin kotiin, mies avasi oven ja alkoi nauramaan. Nyt väittää, että nauroi vain tahalleen ja vahingossa. Nyt ei ole enää edes intressejä lähteä koko häihin... Minusta hiuksista tuli nätit. Ärsyttää koko äijä.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
mä en voi käsittää, mitä tarkoittaa tuo että nauroi tahallaan ja vahingossa...! :o

Jees, äläpä muuta sano... Ja majuri suvaitsee vain pitää sen turpansa kiinni, ei sua täällä kukaan ota tosissaan.

Joo no kerran minäkin laitoin hiukseni nätisti juhliin, niin miehen kommentti oli "mikä keskiaikainen kypärä sulla on päässä" . Kyllä itse asiassa itku pääsi silloin. Mutta nyt onneksi jo vähän huvittaa. :) Ne miehet vaan ei tajua sitten mistään mitään. :D

Kyllä minunkin mieheni nauraa joskus ihan väärässä kohtaa. Pakko vaan antaa mennä ulos toisesta korvasta.

Vahingossa nauramisia tulee oudoissa kohdissa, ja minä teen niistä johtopäätöksiä. Toivottavasti turhaan, koska jos hän oikeasti olisi myönteinen niille asioille joille nauraa, saisi lähtee käveleen. Esim. loukkaantunut vaimo saa saada paskaa niskaan joltain tarpeeksi kauniilta TV -sarjoissa.

Tarkoittaako tuo vahingossa nyt sitä et nauraako mieheni aidosti?

Kyllä,hän on nolannut mut moneen otteeseen vain nauramalla silloin kun hän näkee/kuulee jotain naurettavaa....

Mun mies on joskus naurahtanut kun on nähnyt mut vaikkapa uudenlaisessa juhlakampauksessa, enkä yhtään ihmettele koska en yleensä näytä siltä. Toiset ei vaan osaa reagoida heti järkevästi kaikkeen uuteen, vaan se saattaa tulla ulos nauruna. Ja mun kohdalla kampaukset on olleet hyvin perinteisiä juhlajuttuja, ei sellasia mistä vois edes keksiä että on jotakin kummallista ja huvittavaa.

:D

Että näitä aloituksia, mua kohta hävettää olla nainen.. Naura takaisin kunhan on partansa ajanut niin ootte tasoissa. Ei se oikeesti sillä sen kummempaa tarkoittanut. Oli varmasti vaan hyvä fiilis kun on kiva päivä tiedossa niin hymyilytti. Älä pilaa päivää nyt tuon takia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies on joskus naurahtanut kun on nähnyt mut vaikkapa uudenlaisessa juhlakampauksessa, enkä yhtään ihmettele koska en yleensä näytä siltä. Toiset ei vaan osaa reagoida heti järkevästi kaikkeen uuteen, vaan se saattaa tulla ulos nauruna. Ja mun kohdalla kampaukset on olleet hyvin perinteisiä juhlajuttuja, ei sellasia mistä vois edes keksiä että on jotakin kummallista ja huvittavaa.

Etenkin kun yleensä aluksi ollaan vielä arkivaatteissa, ollaan ns eriparia päästä ja muualta, varsinkin jos on juhlameikkikin :)

Mies aikoinaan pyys minuu laulamaan sille. En suostunut. Sit kerran ku oltiin käymässä nukkumaan, ni mies oli jo nukahtamaisillaan, ni lauloin sille hiljaa sen hyvää yötä piltit, nalle silmät sulkee...-laulun ni mies repes ihan suoraan nauramaan. Mie suutuin oikein kunnolla sille. Aamulla mies väitti kivenkovaa, ettei tiedä, et mie oon laulanu. Ihmetteli ku mökötin. Oli kuulemma jo nukahtanut. Siitä on nyt liki 10 vuotta eikä vieläkään oo myöntänyt.

ja kyllä se nauraa miulle milloin mistäkin syystä. Kuten miekin sille :D Ihan parasta on ku siskon kans aina jaetaan nää jutut, ni saa vielä paremman naurut ja toinenkin saa hyvän mielen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Mies aikoinaan pyys minuu laulamaan sille. En suostunut. Sit kerran ku oltiin käymässä nukkumaan, ni mies oli jo nukahtamaisillaan, ni lauloin sille hiljaa sen hyvää yötä piltit, nalle silmät sulkee...-laulun ni mies repes ihan suoraan nauramaan. Mie suutuin oikein kunnolla sille. Aamulla mies väitti kivenkovaa, ettei tiedä, et mie oon laulanu. Ihmetteli ku mökötin. Oli kuulemma jo nukahtanut. Siitä on nyt liki 10 vuotta eikä vieläkään oo myöntänyt.
ja kyllä se nauraa miulle milloin mistäkin syystä. Kuten miekin sille :D Ihan parasta on ku siskon kans aina jaetaan nää jutut, ni saa vielä paremman naurut ja toinenkin saa hyvän mielen :D

:laugh: Ihana!

Yhteistyössä