Nauratti likan kommentit isälleen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh

Vieras
tuli isä kaupasta,olin koittanut soittaa hälle että tuo voita..
no numero oli varattu ja tuossa manasin itekseni että mitä maratoonia se oikein taas puhuu jonkun kanssa,pari kertaa koitin ja varattua vaan oli sitten totesin että hitsin kälkätin kone sekin ja jatkoin hommia..

no mies tuli niin likka 6v on ovella vastassa,mihin sinä soitit?mies oli että mitenkä niin?
äiti yritti soittaa minä kuulin,mies vain siihen että kaverille.
no likka sanoi siihen että älä selitä tytöille soitit,äiti on vihainen että ei kannata mennä keittiöön(en siis todellakaan ollut vihainen tai mitään)

no mies jätti ostokset eteiseen että vaihtaa vaatteet ennen kuin purkaa kassin,meni komeroon..
likka kattelee isäänsä ja löytää komerosta,kehuu tälle että tule vaan pois sun tarvi noin paljon pelätä ja sinne mennä piiloon äiti löytää sut kuitenkin(repesin)sitten repesin lisää kun kuului perään vai katteletko sää äitin alushousuja täällä?mitä sää niillä meinaat tehdä,viedä jollekin tytölle vai?mää jätän kyllä sut tänne miettiin tekojas ja pistää oven kiinni..

siis toi likka on ihan ihme satu setä,tässä mulle soittettiin kelasta niin likka meni kehuun isälleen että äitille ne vaan toiset miehet soittelee..

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijat:
jostainhan se on tuon tyylin oppinut

no eskarissa ainakin leikkivät kotileikkejä ja siellä on monesti se yksi poika leikissä ja tytöt ympärillä,hoitajakin nauranut että siellä on dramatiikaa välillä ilmassa jos poika puhuu toiselle tytölle niin on kotileikit jäämässä sikseen kun leikin isä ei usko leikin äitiä=)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Vanhemmiltaannan ne lapset oppii. Eli ilmeisesti kuuluu normijutteluun teillä noi asiat

haha,no kuule kumpikaan ei meillä vieraissa hypi ja onnellinen suhde on ollut ja toivon mukaan tulee olemaan=)
Vai meinaatteko että mies/minä käy vieraissa ja meidän tyttö sen tietää=)

:laugh: Ihana :)

Onhan tuo selkeesti jostain vaikutteita saanut ja kuunnellut todennäköisesti jotain aikuisten juttuja, mutta eiköhän nuo kaikki penskat ;)

Muoks. niin tai juurikin hoidossa joku toinen muksu puhunut jotain vastaavia..

Alkuperäinen kirjoittaja Pörri:
Lasten juttuja ko pääsee salaa kuuntelee, ni saa oikeesti hymyn huulille.
O ne olevinaan nii aikuisia :D

Mua nauratti kanssa ja miestä samoiten,se on tuon eskarin aloituksen jälkeen tullut niin neitiä likasta ettei toista ole <3

Isille soittelee toiset tytöt ja äidille toiset miehet. Katteletko sä äidin alushousuja? Meinaatko viedä jollekin tytölle?

Mun mielestä noi ei ole mitään ihan normi lastenjuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja ooo:
Isille soittelee toiset tytöt ja äidille toiset miehet. Katteletko sä äidin alushousuja? Meinaatko viedä jollekin tytölle?

No mitenkä minun pitäisi tuo ottaa?
jos mies kaivaa korista missä on molempien sukat ja alushousut omia puhtaita sukkiaan niin en minä nyt kallonkutistajalle tyttöä ole raahaamassa=)
mutta menen paisteleen lettuja nyt kun saatiin sitä voita uuden kauppareissun jälkeen=)

Voi herttine teijän kans :headwall:
Meilläki toi 5v sano pikkuveljelleen: "mee pois miun huoneesta, sie hengität kylmää ilmaa"
ja en varmaan oo tolleen ikinä muksuilleni sanonu. Ett kyl ne noi sanat jostai omast päästään ammentaa.
Ei pidä kaikkee ottaa nii vakavasti!!

Ja ap: toivottavasti saahaan kuulla vielä useamminki noita muksujen tokaisuja
*niitä odotellessa* :hug:

Meilläki toi 5v sano pikkuveljelleen: "mee pois miun huoneesta, sie hengität kylmää ilmaa"
ja en varmaan oo tolleen ikinä muksuilleni sanonu. Ett kyl ne noi sanat jostai omast päästään ammentaa.

Toki voi ammentaa sanat. Tuo ap:n juttu vaan vaikutti kokonaisuutena ihan oudolta lasten suusta jutulta.

Alkuperäinen kirjoittaja --:

Toki voi ammentaa sanat. Tuo ap:n juttu vaan vaikutti kokonaisuutena ihan oudolta lasten suusta jutulta.

siis ei mustakaan toi eka kuulostanut mitenkään "normaalilta" tai edes hauskalta lapsen suusta, toi kylmän ilman hengitys sensijaan kuulostaa hyvinkin semmoiselta, mitä lapsi vois sanoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:

Ei mustakaan.

Ei kyllä mustakaan. Kyllä meilläkin lapset puhelee, vaikka mitä, mutta nuohan asiat ei edes lasten maailmaan pitäis viel kuulua.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:

Ei mustakaan.

Ei kyllä mustakaan. Kyllä meilläkin lapset puhelee, vaikka mitä, mutta nuohan asiat ei edes lasten maailmaan pitäis viel kuulua.

Täytynee peesata. Mä kyllä hivenen miettisin että mitä helkattia jos mun ekaluokkalainen tommosia suustaan päästelisi.

muoks. Ja vielä tuo "jäkätystyyli" millä isälleen puhui ihmetytti.

Yhteistyössä