"Heippa! Ajattelin kysyä täältä neuvoa, koska en enää tiedä mitä tehdä. Me ollaan käytetty meidän kaksvuotiaalla esikolla koko hänen elämänsä ajan muumi-vaippoja. Nyt kuitenkin pikkusen pylly on alkanu punottaa tosi reilusti. Ollaan kokeiltu kaikkia kaupan rasvoja ja tuntuu, että mikään ei auta. Pyllyn iho on aivan rikki

Millä te ootte saanu ihon paremmaksi? Auttakaa!! Neuvolasta eivät oikeen osannu sanoa mitään "
1. Mitä? Kaksvuotiaalla vaippa??? Haloo, ootteko kuullu POTASTA?
2. Meidän neitillä oli sama juttu noitten muumi-vaippojen kanssa. Vaihdettiin sitte niihin lidlin vaippoihin. Ja nyt on iho ehjä, suosittelen

3. Kuka vittu käy lidlissä?
4.Lidlissä on kuule paljon halvempaa ja hinta-laatusuhe on sata kertaa parempi ku yhdelläkään muulla vaippavalmistajalla! Nih!
5. Kokeile kestoja

Meillä on kaikilla viidellä muksulla ollu kestot ja on ollu kyllä hyvä. Toki onhan siinä oma hommansa, mutta luonto ja lapsi kiittä, eikä lapsi altistu turhille kemikaaleille

6. Meillä meni kyllä ihan bepanthenillä ja sinkkivoiteella ohi toi vaippaihottuma :O
7.Mun terkkariystävä just kerto jutun, jossa joku äiti oli kans käyttäny kakarallaan noita muumi-vaippoja. No vauva oli sitte nukkunu kesällä kauheassa helteessä emmaljungan vaunuissa (niissä on siis joku lämpökoppa) ja sillä oli tosiaan ollu se muumi-vaippa. Ni siitä vaipasta oli tullu sille kakaralle melkeen hitto palovammoja!!

:O Että kannattaa vähä miettiä että mitä vaippoja käyttää ja lukea mitä ne sisältää. Tässä vielä liitteenä yks artikkeli liberon vaipoista, aika karua luettavaa....
8. No huhhuh! Missä sun terkkariystävä on töissä?

Tasan ei oo kellekkään tullu vaipoista palovammoja!
9. No ei ne niistä pelkistä vaipoista tullukkaan vaan siis ku oli sit lisäks nukkunu sielä emmlajungan lämpökopassa!!! Sisälukutaito??!! idiootti!
10. Pampersit on parhaita. Cittarista saa sellasia megalaatikoita, tais olla yli sata vaippaa alle 20e

11. Joo, ei ne sielä neuvolassa tiedäkkään mitään. Mä en oo yhdenkään lapseni kanssa käyny koskaan nlassa, enkä käy. Ihan yhtä tyhjän kanssa koko mesta. Kytätään ja vittuillaan vaan!
12. Eks oo ikinä edes rokotuksille vieny?
13. En!!!!!!!
14. Voi vittu taas näitä rokotevastaisia kusipäitä! tajuatteko te mitä te teette teidän lapsille ja yhteiskunnalle ku jätätte ne palleronne rokottamatta!!! Tuollasille ei tarvis lapsia koskaan syntyäkkään!
15. Mä sain mun kaverilta hyvän vinkin. haettiin luontaistuotekaupasta sellasta helokkioliivijasminpuukylmäpuristettua öljyä. Oli kyllä kallista mutta toimivaa. Mistä päin ap oot? jos teillä on siinä lähellä luontaistutekauppa ni käy hakemassa

16. Ei hyvää päivää, kuka idiootti sanoo ESIKKO???

17. Komppaan ykköstä, opettakaa se lapsi potalle ni ei oo perse enää punanen!
18. Ap täälä, meillä ei vielä oo pottaa mutta tarvii varmaan käydä hakemassa ja alkaa sitte opetella sitä. Onko tarjoustalossa hyviä pottia? Tietääkö kukaan? Jos mä kuitenki sitä ennen kokeilen vielä sitä sinkkivoidetta. On se ehkä nyt vähä parempi. Kiitos kaikille vastauksista

19. Vanha ketju, mutta vastaan silti. Meillä on nyt sama ongelma. Ja toi ongelma oikeasti poistu sillä, että hommattiin se potta ja opetettiin lapsi käymään siellä asioillaan. Nyt on ollu kk ilman vaippaa ja iho siisti. Huh!
20. Edellinen vielä jatkaa, meillä oli kyllä siis noi liberot käytössä, että muumeista ei kokemusta