Naurua päivään, perinteisiä vastauksia plussalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo-Rakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mies juo, lyö, huutaa, suuttu siitä ja siitä ei tee kotitöitä yms.
Vastaukset:
-jätä se sika
-anna sille
-sinun vika, tee jotain parisuhteesi eteen
-mitä sä täällä kyselet tiedät itsekkin vastauksen.
-en kattos yhtään, meillä harrastetaan seksiä viis kertaa päivässä, niin ei yhtään ole noin masentunut
- ei saa tarpeeksi seksiä kotona hakee naapurista jätä se.

Sit jos mies valittaa et nainen ei tee kotitöitä, juo, huutas
- tää on porvoosta
- oot sä sama joka kysy viimeviikolla et mies juo?
- et sä oo mies
- eikö naiset saa juoda

"Heippa! Ajattelin kysyä täältä neuvoa, koska en enää tiedä mitä tehdä. Me ollaan käytetty meidän kaksvuotiaalla esikolla koko hänen elämänsä ajan muumi-vaippoja. Nyt kuitenkin pikkusen pylly on alkanu punottaa tosi reilusti. Ollaan kokeiltu kaikkia kaupan rasvoja ja tuntuu, että mikään ei auta. Pyllyn iho on aivan rikki :( Millä te ootte saanu ihon paremmaksi? Auttakaa!! Neuvolasta eivät oikeen osannu sanoa mitään "

1. Mitä? Kaksvuotiaalla vaippa??? Haloo, ootteko kuullu POTASTA?
2. Meidän neitillä oli sama juttu noitten muumi-vaippojen kanssa. Vaihdettiin sitte niihin lidlin vaippoihin. Ja nyt on iho ehjä, suosittelen :)
3. Kuka vittu käy lidlissä?
4.Lidlissä on kuule paljon halvempaa ja hinta-laatusuhe on sata kertaa parempi ku yhdelläkään muulla vaippavalmistajalla! Nih!
5. Kokeile kestoja :) Meillä on kaikilla viidellä muksulla ollu kestot ja on ollu kyllä hyvä. Toki onhan siinä oma hommansa, mutta luonto ja lapsi kiittä, eikä lapsi altistu turhille kemikaaleille :)
6. Meillä meni kyllä ihan bepanthenillä ja sinkkivoiteella ohi toi vaippaihottuma :O
7.Mun terkkariystävä just kerto jutun, jossa joku äiti oli kans käyttäny kakarallaan noita muumi-vaippoja. No vauva oli sitte nukkunu kesällä kauheassa helteessä emmaljungan vaunuissa (niissä on siis joku lämpökoppa) ja sillä oli tosiaan ollu se muumi-vaippa. Ni siitä vaipasta oli tullu sille kakaralle melkeen hitto palovammoja!! :( :O Että kannattaa vähä miettiä että mitä vaippoja käyttää ja lukea mitä ne sisältää. Tässä vielä liitteenä yks artikkeli liberon vaipoista, aika karua luettavaa....
8. No huhhuh! Missä sun terkkariystävä on töissä? :D Tasan ei oo kellekkään tullu vaipoista palovammoja!
9. No ei ne niistä pelkistä vaipoista tullukkaan vaan siis ku oli sit lisäks nukkunu sielä emmlajungan lämpökopassa!!! Sisälukutaito??!! idiootti!
10. Pampersit on parhaita. Cittarista saa sellasia megalaatikoita, tais olla yli sata vaippaa alle 20e :)
11. Joo, ei ne sielä neuvolassa tiedäkkään mitään. Mä en oo yhdenkään lapseni kanssa käyny koskaan nlassa, enkä käy. Ihan yhtä tyhjän kanssa koko mesta. Kytätään ja vittuillaan vaan!
12. Eks oo ikinä edes rokotuksille vieny?
13. En!!!!!!!
14. Voi vittu taas näitä rokotevastaisia kusipäitä! tajuatteko te mitä te teette teidän lapsille ja yhteiskunnalle ku jätätte ne palleronne rokottamatta!!! Tuollasille ei tarvis lapsia koskaan syntyäkkään!
15. Mä sain mun kaverilta hyvän vinkin. haettiin luontaistuotekaupasta sellasta helokkioliivijasminpuukylmäpuristettua öljyä. Oli kyllä kallista mutta toimivaa. Mistä päin ap oot? jos teillä on siinä lähellä luontaistutekauppa ni käy hakemassa :)
16. Ei hyvää päivää, kuka idiootti sanoo ESIKKO??? :D :D :D
17. Komppaan ykköstä, opettakaa se lapsi potalle ni ei oo perse enää punanen!
18. Ap täälä, meillä ei vielä oo pottaa mutta tarvii varmaan käydä hakemassa ja alkaa sitte opetella sitä. Onko tarjoustalossa hyviä pottia? Tietääkö kukaan? Jos mä kuitenki sitä ennen kokeilen vielä sitä sinkkivoidetta. On se ehkä nyt vähä parempi. Kiitos kaikille vastauksista :)
19. Vanha ketju, mutta vastaan silti. Meillä on nyt sama ongelma. Ja toi ongelma oikeasti poistu sillä, että hommattiin se potta ja opetettiin lapsi käymään siellä asioillaan. Nyt on ollu kk ilman vaippaa ja iho siisti. Huh!
20. Edellinen vielä jatkaa, meillä oli kyllä siis noi liberot käytössä, että muumeista ei kokemusta :)

Aloitus 3.12.2013

Moiiii! Oisko vinkkei mitä ruokaa tarjoisin seuraavat 3 viikkoo, 2 aikuista + 3lasta, tilillä 13,78€?
Lapsilisät taitaa tulla jouluksi?

1. Miten helvetissä teillä ei ole rahaa tässä vaiheessa kuuta????
2. Meijän muksut on tykänny tosi paljon Extran Koiranmakkarasta, maksaa vaan 0,99 paketti. Ei huomaa eroa juurikaan jos paistaa pannulla tilkassa öljyä ja laittaa leivinjauhetta päälle! :) :) :)
3. Hei haloo, kuka syöttää koirilleen tommosta moskaa? Ne sisältää viljaa ja se ei ole koirille luonnollista ravintoa!
4. Ei koirille kun lapsille!
5. Tehkää vähemmän niitä lapsia, menkää töihin idiootit!
6. Raggarimarketin takana on ruokajono, sieltä saa tosi kivoja kasseja :) Me aina käydään Peran kaa siellä.
7. Ap vastaa; Meillä tuli yllättäviä menoja kun mun rakennekynsien huolto oli ja Pate osti uuden supparin. :)
8. Siis mitä vittuu? Teil on varaa rakennekynsiin ja suppariin mut ei lapsille vara ostaa ruokaa?
9. Eikö teillä ole pakastimessa ruokaa? Kaapeissa? Meillä on pakastimessa antilooppia, pakurikääpää, villisian ulkofilettä, turskaa ja sammakonkoipia. Kaikki itse pyydettyjä. Niiden kylkeen kun tekee oman maan juureksista pyresoosin niin riittää koko kuulle :) :) :)
10. Mee mehtään hakee ruokaa, siellä on ketunleipääkin vaikka kuinka tähän aikaan vuodesta! Etkö osaa pettuleipää tehdä? :O
11. Ap vastaa. Tiedän et meidän olis pitäny miettiä tarkemmin noiden ostosten kanssa mut nyt on helppo olla jälkiviisas. Mut vaikka te mammat saatte lapsille ruokaa pöytään niin mä ainakin annan niille esimerkin miten nainen pitää itsestään huolta ja Pate tarjoa niille musiikillista kulttuuria. Se osti just uuden Nygårdin levyn. <3
12. Mee töihin! Rakennekynnet ei käy kellekään!
13. Sori, poikkeen aiheesta mut miten usein rakennekynnet huolletaan? Mä niin haaveilen niistä!!!! Tsemppii, onks sulla puurohiutaleita?
14. Helppo täällä täydellisten mammojen pilkata ap:tä kun toinen yrittää kaikkensa! Tiedä vaikka niillä on erityislapsi ja se suppari on pakokeino arkeen sille Patelle. Ja ap saa voimia niistä kynsistä! Jaxuja Patelle ja Ap:lle!
15. Huh, mikä kermaperse! Mulle ei jääny tuonkaan vertaa. Ja ei oo edes supparia jonka möis.

[QUOTE="vieras";29182615]Joku tuore, ensimmäisen lapsensa äiti kysyy neuvoa, miten saisi kotityöt tehtyä kun vauva vauva on todella itkuinen ja viihtyy vain sylissä. Vastaamaan tulee kaikki 15 lapsen äidit, jotka ovat pyörätuolissa, puolet lapsista erityislapsia ja talo 300 neliön lukaali, ja äidit toki hoitavat lapset ja siivoavat koko asunnon itse, ja illalla miehen tullessa kotiin odottaa tätä vastaleivottu pulla. Niin ja siinä sivussa äidit ovat vielä hoitaneet maitotilan työt ja käyneet kaivamassa kaivon johonkin afrikkaan, pitäähän niitä auttaa joilla asiat on huonommin. Kysyjälle ei anneta yhtäkään neuvoa, miten hän voisi pärjätä arjessa paremmin, vaan haukutaan saamattomaksi idiootiksi, kun ei edes yhden lapsen kanssa selviä.[/QUOTE]

:D

AP kysyy jotain ja saa vastaukseks jotain ja niistä vastauksista riehaantuu:

-ei tartte tulla tänne neuvomaan (milloin kysymyksiin ei ole saanut vastata?)
-helppo sanoo kun ei tiedä kaikkea (ei tiedä kun ei kerrota)
-onneks jotkut sentäs ymmärtää (ap itse tsemppaa itseään)

[QUOTE="vieras";29183254]-helppo sanoo kun ei tiedä kaikkea (ei tiedä kun ei kerrota))[/QUOTE]

Tämä on kyllä yksi hauskin, joka kerta. Sama koskee myös ulkopuolisia vastaajia, jotka suuttuvat jonkun ap:lle kirjoittamasta vastauksesta; "ai että enkö ole miettinyt? Pidätkö sinä minua ihan idioottina, että en osaa ajatella omilla aivoillani?" :D

"Naapuri ryyppää 24/7 ja huorittelee lastaan, mitä teen?"
-osta elämä, kyylä
-sillä saattaa olla vaan huono päivä
-kyllä mäkin huorittelen, mitä siitä? ei se mitään tarkoita, pelkkä sana
-lapsi saattaa olla erityislapsi ja koliikkinen, ja vanhempi saattaa olla erityisaikuinen, luultavasti diagnoosi adhd/narsisti näin pikaiselta arviolta. Molemmat saattavat olla väsyneitä ja kuuroja ja voi olla että heidät on pakotettu toimimaan näin, siis näin saattaa hyvinkin olla
-miksi heti ollaan soittamassa lastensuojeluun, mikset ap mene tarjoamaan apua?

"naapurin lapsella ei ole hanskoja ja ulkona on +6, mitä teen?"
-ls-ilmoitus, varmuuden vuoksi.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
" On niin paha mieli :'( vauva tippui portaista)
Niin kauhee morkkis, kun en vahtinut kunnolla... Vauva 10kk kerkesi kontata kaksi rappusta ja putosi alas :(:(:'( . Ei kyllä itkenyt kuin hetken mutta taisi silti sattua. En kestä!

-No kai olet jo lääkärissä??!!!
-Vittu, mistä noita tollasia "äitejä" tulee??!!
-En ymmärrä miksi hankitaan lapsia, jos ei ole niitä aikaa vahtia...Huoh.
-Kyllä normaalilla järjellä varustettu äiti, ymmärtää miettiä kaikki vaarapaikat jo 4 vuotta ennen, ennen kuin alkaa edes suunnitella lapsien hankintaa.
-En voi ymmärtää!!!!
-Toivottavasti joku on edes tehnyt ls-ilmon...
-Miksi taas äitiä syytetään!!! Missä lapsen isä oli???!!!"

Ketjun aloittaja kommentoi ketjun puolessa välissä että "Tiedän että olen paska äiti!!! Mä tiedän!!!!:'(" Ja sen jälkeen siitä ei kuulu enää mitään, koska on varmaan jo virittelemässä jotain hirttoköyttä...

Nyt tulkinta apua kaipaisin.

Mies kävi eilen hakemassa postin ja sähkölaskua avatessa se näytti jotenkin outoa ilmettä. Samanlainen ilme kuin Ridge Forresterilla oli kuullessaan ettei Eric ole sen isä. Just sama ilme. Että mitähän piilorkityksiä tähän sisältyy? Johtuiko se laskun suuruudesta vai onko mies salaa rakastunut laskun lähettäjään?

Yleinen klassikko on sekin, että aloittaja kertoo jotakin tapahtunutta tai tilannetta johon haluaa kannanottoja, mutta avausviestistä ei käykään ilmi kaikki olennainen vaan pieniä yksityiskohtia ja muuttujia alkaa tihkua kommenttien myötä lisää ja lopulta joko ap suuttuu saadessaan vastauksia jotka eivät miellytä kun ei kertonut kaikkea tai kommentoijat suuttuvat kun tajuavat kommentoineensa hatarien tai väärien tietojen pohjalta.

Palstan taso on muutoinkin ajoittain
954815.gif

"Mä en tykkää mansikoista. Mustikat on kivempia. "

"-Iiik!!! Miten se on sulta pois, jos jotkut muut tykkäävät enemmän mansikoista?????"

Vauvalla posket punottaa, mistä vois johtua?

-Se on maitoallergia
-maitoallergia
-refluksi
-maitoallergia
-maitoallergia
-vilja-allergia
-maitoallergia
AP: No mä nyt sit alan vaan vesidietille et jos se on allerginen kaikelle.

Niin ja tämä kaikkeen sopiva vastaus: "on sullakin ongelmat, hanki elämä". Oli kyse sitten naapurin metelöinnistä tai miehen pettämisestä tai työpaikan menetyksestä, niin aina se on pikkujuttu, ja Afrikan nälkälapsilla ON asiat huonommin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29183597:
Vauvalla posket punottaa, mistä vois johtua?

-Se on maitoallergia
-maitoallergia
-refluksi
-maitoallergia
-maitoallergia
-vilja-allergia
-maitoallergia
AP: No mä nyt sit alan vaan vesidietille et jos se on allerginen kaikelle.

- Jos sillä on kuumetta?
- Ei meidän lapsella koskaan posket punottaneet vaikka se oli teholla ja eristyksissä kolme viikkoa intialaisen malanbolahyppykuumeen takia.
- No ei se sitten varmaan kuumetta ole.
- Maitoallergia, tajutkaa jo!

(Tällä välin joku on jo aloittanut ketjun, jossa pohditaan eikö nykyäidit osaa yhtään mitään kun pitää poskien punottamisesta kysyä, ja toinen kyselee vihaisena omassa ketjussaan että kuka vastuullinen äiti vie lapsensa Intiaan kun sieltä saa pöpöjä).

• Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
Miehet ovat kaikki narsisteja. Iha kaikki mitä mies sanoo/tekee taikka jättää sanomatta/tekemättä johtuu narsismista. Varmaan alkoholisti, kun joi kännit kerran 5 vuodessa ja tuli VASTA kahdelta kotiin vaikka vaimo oli iltakymmenestä lähtien soittanut 457 kertaa. Ihan varmasti on suhde naapurin/työkaverin kanssa, ei se muuten olisi viipynyt. Narsisti mikä narsisti.

[QUOTE="Vieras";29183638]Miehet ovat kaikki narsisteja. Iha kaikki mitä mies sanoo/tekee taikka jättää sanomatta/tekemättä johtuu narsismista. Varmaan alkoholisti, kun joi kännit kerran 5 vuodessa ja tuli VASTA kahdelta kotiin vaikka vaimo oli iltakymmenestä lähtien soittanut 457 kertaa. Ihan varmasti on suhde naapurin/työkaverin kanssa, ei se muuten olisi viipynyt. Narsisti mikä narsisti.[/QUOTE]
*Muoks* Ei narsisti vaan narsku.

Joku kysyy rankkaan elämäntilanteeseen/väsymykseen/haluttomuuteen liittyen jotain:

"Sulla on varmaan masennusta, kannattaa kysyä neuvolasta."

"Ihan selvä masenus, mullakin oli, trust me mä tiedän."

"Ihan selvää väsymystä" (älä vitussa jos ihminen on väsynyt)

"Eks sun miehes hoida omaa osaansa lastenhoidosta? Mä jättäisin sen ja etsisin OIKEAN miehen."

Tämä ei liity varsinaisesti asiaan, mutta ainahan täällä vastataan asian vierestä. Minua kummastuttaa niin monen ihmisen haluttomuus/kyvyttömyys käyttää esimerkiksi googlea, sieltä saisi vastauksen samantien jostain luotettavasta lähteestä, mutta pitää kysellä palstalta. Sitten ensin vastataan itse siihen omaan aloitukseen pari-kolme kertaa "up! Eikö kukaan tiedä?" "Nostelen taas josko saisi vastauksia." "Ei taida kukaan tietää :/" ja sitten kun joku erehtyy vastaamaan, alkaa ap riitelemään vastaajan kanssa, koska vastaus ei ollut miellyttävä... :D

[QUOTE="Nimetön";29183708]Tämä ei liity varsinaisesti asiaan, mutta ainahan täällä vastataan asian vierestä. Minua kummastuttaa niin monen ihmisen haluttomuus/kyvyttömyys käyttää esimerkiksi googlea, sieltä saisi vastauksen samantien jostain luotettavasta lähteestä, mutta pitää kysellä palstalta. Sitten ensin vastataan itse siihen omaan aloitukseen pari-kolme kertaa "up! Eikö kukaan tiedä?" "Nostelen taas josko saisi vastauksia." "Ei taida kukaan tietää :/" ja sitten kun joku erehtyy vastaamaan, alkaa ap riitelemään vastaajan kanssa, koska vastaus ei ollut miellyttävä... :D[/QUOTE]

Tämähän nimenomaan liittyi asiaan, aina täällä vastataan asian vierestä :)

Yhteistyössä