Näyttelijä Leonardo DiCaprion mielestä nainen rupsahtaa täytettyään 25 vuotta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jo ton otsikon lukemalla selviää, että kyseinen näyttelijä EI sanonut noin.

(ja fiksumpi on avaamatta moisia kakkijulkaisuja joissa annetaan ymmärtää tahallaan väärin tai jopa suoraan valehdellaan)

(ja fiksumpi on avaamatta moisia kakkijulkaisuja joissa annetaan ymmärtää tahallaan väärin tai jopa suoraan valehdellaan)

👍

Näyttää olevan täällä eräällä tyypillä tapana tehdä näin, toistuvasti, jopa useita kertoja päivässä. Tiedä sitten, mitä sillä hakee. No huomiota, mutta sitä voi saada positiivisellakin tavalla. Olen sen kirjoittanut hänelle monta kertaa.

ei sanonut niin mutta tekee niin 🙄

”Kun DiCaprio seurusteli mallien Gisele Bündchenin ja Bar Rafaelin sekä näyttelijä Blake Livelyn kanssa, hän erosi ennen kuin naiset ehtivät täyttää mystisen iän.

Myöskään muut naisystävät, mallit Erin Heatherton, Toni Garrn, Kelly Rohrbach tai Nina Agdal eivät koskaan jatkaneet suhdetta näyttelijän kanssa 25 ikävuoden jälkeen muutamaa kuukautta enempää.”

ei sanonut niin mutta tekee niin

”Kun DiCaprio seurusteli mallien Gisele Bündchenin ja Bar Rafaelin sekä näyttelijä Blake Livelyn kanssa, hän erosi ennen kuin naiset ehtivät täyttää mystisen iän.

Myöskään muut naisystävät, mallit Erin Heatherton, Toni Garrn, Kelly Rohrbach tai Nina Agdal eivät koskaan jatkaneet suhdetta näyttelijän kanssa 25 ikävuoden jälkeen muutamaa kuukautta enempää.”
Ei ne puheet, vaan teot. (y)

jep, naisilta meni hilseen yli

kylmiä ilman seksiä eläviä palstamammoja ottaa taas kerran päähän viriili alfamies

Kohta Leolla on taas pitkästä jonosta valittuna parikymppinen kainalossa joka tasan tarkkaan tietää että seurustelu loppuu viimeistään viiden vuoden kuluttua

Ilman seksiä eläviä? Niinkö päättelet? Miksi viriili mies ottaisi päähän? Oletko sinä viriili?

Onko sinulla valittuna parikymppinen? Erikoista muuten, että kainalo osaa ennustaa 🤔

Ilman seksiä eläviä? Niinkö päättelet? Miksi viriili mies ottaisi päähän? Oletko sinä viriili?

Onko sinulla valittuna parikymppinen? Erikoista muuten, että kainalo osaa ennustaa
No jos luet enemmistön kommentteja niin tajuat että niin on näreet ja viriiliys ottaa naisia päähän koska heidän miehensä käyvät vieraissa ennen eroa kun kotona punkassa on loputon jääkausi
Olen juu viriili ja käyttänyt maksullisia ennen eroa, nyt on kiva erittäin kuuma nainen löytynyt, 2kymppiset on liian nuoria

Olipa sinulla on surkea puujalkavitsi vielä lopussa

No jos luet enemmistön kommentteja niin tajuat että niin on näreet ja viriiliys ottaa naisia päähän koska heidän miehensä käyvät vieraissa ennen eroa kun kotona punkassa on loputon jääkausi
Olen juu viriili ja käyttänyt maksullisia ennen eroa, nyt on kiva erittäin kuuma nainen löytynyt, 2kymppiset on liian nuoria

Olipa sinulla on surkea puujalkavitsi vielä lopussa

En ole moisiin kommentteihin törmännyt.

Ai jaa se olet sinä taas.. Vaikutti niin "pe .. rin " kirjoituksilta ;) Jännä, miten yhteneväisiä teidän kirjoitustyylinne ovat ja miten samaan tapaan pilkkaatte naisia. Mistä johtunee moinen, tiedä häntä. No, ei ole minun murheeni, kunhan mietin.

Eikä muuten kyse ollut vitsistä, vaan huomautin kielioppivirheestä.

Ai jaa se olet sinä taas.. Vaikutti niin "pe .. rin " kirjoituksilta Jännä, miten yhteneväisiä teidän kirjoitustyylinne ovat ja miten samaan tapaan pilkkaatte naisia. Mistä johtunee moinen, tiedä häntä. No, ei ole minun murheeni, kunhan mietin.

Eihän täällä ole pilkattu naisia, vaan kehuttu nuoria naisia. Taidat itse olla kovin vanha ja sen takia kateellinen nuorille naisille.

Ai jaa se olet sinä taas.. Vaikutti niin "pe .. rin " kirjoituksilta Jännä, miten yhteneväisiä teidän kirjoitustyylinne ovat ja miten samaan tapaan pilkkaatte naisia. Mistä johtunee moinen, tiedä häntä. No, ei ole minun murheeni, kunhan mietin.

Palstan mammat jotka viihtyy parhaiten yksin ilman miehiä ja yhteistä kanssakäymistä niin kirjoittelee niin

minulla ei ole aavistusta tuosta petristä, hänkö on naisvihaaja? Minä taas rakastan naisia ja naisellisuutta ja kaipaan naista vierelleni. Miksi pilkkaisin? Onpa nyt hyvä, seksistäkin paljon nauttiva nainen löytynytkin

Sinullahan kyllä riittää erittäin paljon hommia jos puutut täällä jokaiseen kirjoitusvirheeseen, ilman autismin ongelmia oleva ihminen osaa olla edes kiinnittämättä huomiota tuohon mitättömään kauneusvirheeseen

Yhteistyössä