Ne meidän ihanat miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tällä palstalla morkataan noita miehiä/naisia niin paljon, että laitetaan välillä jotain hyvää kiertämään. Yhtään negatiivistä kommenttia ei tähän ketjuun kaivata, vaan pelkästään positiivisia.
Itse huomasin eilen, kuunnellessani ystävän tilitystä hankalasta miehestä(ihan oikasti hankala), että minulla on todella loistava mies pieninee virheineen.

Aloitan:

Mun mies ajattelee usein ihan liian järkevästi ja tylsästi, mutta silti se on niin ihana, kun se kuitenkin tarkoittaa meidän parasta. Rakastan ihanan ärsyttävää miestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tällä palstalla morkataan noita miehiä/naisia niin paljon, että laitetaan välillä jotain hyvää kiertämään. Yhtään negatiivistä kommenttia ei tähän ketjuun kaivata, vaan pelkästään positiivisia.
Itse huomasin eilen, kuunnellessani ystävän tilitystä hankalasta miehestä(ihan oikasti hankala), että minulla on todella loistava mies pieninee virheineen.

Aloitan:

Mun mies ajattelee usein ihan liian järkevästi ja tylsästi, mutta silti se on niin ihana, kun se kuitenkin tarkoittaa meidän parasta. Rakastan ihanan ärsyttävää miestäni.

tuli ku mun suusta:D oon koko illan miettiny että pitää päästä sanoon johonki että miehet on niin miehiä..

sattumalta tiedän, että miehillä aika yleisesti outoja pervojakin kuvitelmia ja uskomuksia naisista. ihanaa on se, että olen tämän tiedon omaksunut vasta nyt myöhäisessä keski-iässä.

Omastani voin sanoa... Hän on maailman ihanin, kova ulkoo mutta niin pehmo sisältä :heart: , jaksaa tukea ja kuunnella mun höpötyksiä oli ne sit minkälaisia tahansa, jaksaa olla järkevä ja ennenkaikkea jaksaa minua kaikkine oikkuineni :xmas:

Ja ennenkaikkea, kokonaan minun :heart:

Yhteistyössä