H
huhhu
Vieras
Noniin, tässä nyt ihan oma ketju jossa voi jutella muistakin kansanmurhista niin ei tarvitse sabotoida tuota holokausti-ketjua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mulla haluttais nostaa esille Neuvostoliiton suorittamat etniset puhdistukset Itä-Karjalassa ja Inkerinmaalla ensimmäisen maailmansodan jälkeen
Suomeen pääsi pakoon noin 30 000 henkeä, lopuille kävi miten kävi
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27529822:Inkeriläisten tilanne/kohtalo onkin kiinnostava! Olen päässyt työn kautta perehtymään Inkeri-asioihin ja inkeriläisiin - tietoa on valtavasti (ja minulle ainakin suurin osa ihan uutta) mutta sitä ei opeteta juuri missään ja kenellekään. Jossain vaiheessa oli päämääränä saada peruskoulun historiankirjaan (eli opetussuunnitelmaan siis) yksi aukeama inkeriläisistä, lieköhän toteutumassa.
Wikipediassa on valitettavan suppeasti kerrottu näistä. Ja kiinnostaisi kuulla varsinkin tällä hetkellä käynnissä olevista - ainakin väitetyistä - kansanmurhista.
Jos kielitaito riittää, niin Wikipediassa on esim englanniksi aika paljon enemmän.