Ne perheen varat ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Köyhä Ellikkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hirveän ilkeitä kommentteja ap on saanut. Saatteko siitä jotain erityistä iloa, häh?

Voisi toivoa, että ap näkisi kommenteista sen, mitä tarvitseekin: miehen käytös ei missään nimessä ole normaalia eikä tuon pitäisi antaa jatkua. Omasta kokemuksesta kumminkin tiedän, että huonossa suhteessa sitä joutuu harhan valtaan, kuvittelee itsensä juuri niin huonoksi ja huonouden ansaitsevaksi, kuin se puoliso väittää. Ja mitä pitempään tilanne jatkuu, sitä "normaalimmalta" se tuntuu - vaikka olisi normaalista kaukana. Ero on monesti ainoa vaihtoehto, sillä suhdetta ei saa enää pelastettua.

Absurdilta kuulostaa ap:n sos. toimesta saama vastaus "Olen käynyt sos huollossa, mutta ovat siellä sitä mieltä, että koska miehellä on talo, voi lapset jäädä siihen ja minä muutan muualle. Maksan sitten miehelle elatusmaksuja lapsista, hän voi koska tahansa lähteä minne päin vain lasten kanssa, miten heitä sitten näkisin? " Turha sitä lausumaa on jäädä miettimään. Se oli yhden ihmisen mielipide. Yläkouluikäiset osaavat ihan itse käydä eronneita vanhempiaan katsomassa.

Mitä jos lähtisit vaikka niiden omien sukulaistesi luo joksikin aikaa, kun kerran olet työttömänä? Jättäisit ukon pärjäämään itsekseen ja makselemaan niitä normaalielämästä koituvia laskuja. Samalla saisit etäisyyttä ja ottaisit aikalisän.

Yhteistyössä