Ne varmaan neuvolassa pitää mua jotenkin tyhmänä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöljäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pöljäkö?

Vieras
Aina se terveydenhoitaja vaan töllöttää minua, kuin olisin vähä-älyinen. Jos kysyn jotain, hän jotenkin vähättelee sitä tai ei oikein edes vastaa kunnolla. Tai joskus on vaan hiljaa ja minä yritän sopertaa lisäselitystä -siis jos hän ei vaikka ymmärrä kysymystäni. Vai kysynkö niin tyhmiä? Tänään oli lääkärineuvola ja lääkärikin katsoi minua oudosti ja vähän huvittuneena... Olenkohan jotenkin tyhmä? Ja en tajua milloin he haluavat minun lähtevän sieltä. Katsovat vaan eivätkä puhu mitään ja saan arvuutella onko aikani nyt lopussa vai vieläkö heillä on jotain toimenpiteitä tehtävänä tms...Itse kun yritän tehdä lähtöä niin eivät puhu mitään... Tosi vaivaannuttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä usein kysyn, että jaaha olikos tämä nyt tässä, jos tuntuu, että on epäselvää =)

No niin minäkin yritän, mutta terkkari vaan möllöttää enkä saa oikein selvää, että mikä tässä on homman nimi... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pöljäkö?:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä usein kysyn, että jaaha olikos tämä nyt tässä, jos tuntuu, että on epäselvää =)

No niin minäkin yritän, mutta terkkari vaan möllöttää enkä saa oikein selvää, että mikä tässä on homman nimi... :(

No onpa vähän erikoista. Kyllä minä sitten varmaan vaan nousisin ja sanoisin kiitos ja näkemiin, kun kerran taisi kaikki tulla jo käsiteltyä =)

Musta tuntuu kanssa, että neuvolassa tädit tai lääkäri ei kauheen usein sano, että tää oli tässä. Lääkärissä saa ainakin usein arvuutella, että jokohan tästä vois lähtee vai mitä?

Ja toisekseen, musta tuntuu, että niillä on aina kauhee kiire, ainakin lääkärillä. Ja sitten ittellekkin tarttuu se kiire ja koittaa vaan nopeesti päästä sieltä pois niitä häiritsemästä. Mikä taas on sitten ihan tyhmää ja turhaa. Meitä vartenhan ne on siellä!

Onko muilla tämmöstä?

joo sit ne aina hymyilee semmonen herttanen ilme naamallaan ja pää vinossa!!! |O
siitä tietää että on ika lähtee. ne nimittäin pitää sit hulluna tai vähintään vajaana.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
joo sit ne aina hymyilee semmonen herttanen ilme naamallaan ja pää vinossa!!! |O
siitä tietää että on ika lähtee.

Joo toi on kyl totta :laugh: Mut mä kyl kysyn kuitenkin että tässäkö oli kaikki niin kyl meillä ainakin vastataan, että osaa sit lähtee.. Mut mäkin kyl tunnen itteni vähän vaivautuneeks toisinaan lääkärillä varsinkin.

missä päin käyt neuvolas? mul on meinaan ihan samanlaisia kokemuksia... tosi vaivaantunut olo aina neuvolas! se täti on sellai..noh, omituinen, ei oikeen puhu mitään ja toljottaa oudosti!

Alkuperäinen kirjoittaja :
missä päin käyt neuvolas? mul on meinaan ihan samanlaisia kokemuksia... tosi vaivaantunut olo aina neuvolas! se täti on sellai..noh, omituinen, ei oikeen puhu mitään ja toljottaa oudosti!

Täällä Oulun läänissä....

Meillä onneks toimii hyvin se et vikaks sovitaan uus aika.
Tosin äitiysneuvolassa mun ja terkan huumorit ei oikein kohdannu ku joku kerta vaan totesin johonki liikkumisen et tuntuu välil sieltä koitetaan tulla välillä mahasta nahan läpi ulos niin terkka katto vakavana ja kerto et on siinä monta kerrosta välissä et ei sieltä niin vaan tulla nahasta läpi. Muisti viel toistaa saman perhevalmennuksessa :o :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pöljäkö?:

Täällä Oulun läänissä....

Missä kunnassa?

Alkuperäinen kirjoittaja red:
Musta tuntuu kanssa, että neuvolassa tädit tai lääkäri ei kauheen usein sano, että tää oli tässä. Lääkärissä saa ainakin usein arvuutella, että jokohan tästä vois lähtee vai mitä?

Ja toisekseen, musta tuntuu, että niillä on aina kauhee kiire, ainakin lääkärillä. Ja sitten ittellekkin tarttuu se kiire ja koittaa vaan nopeesti päästä sieltä pois niitä häiritsemästä. Mikä taas on sitten ihan tyhmää ja turhaa. Meitä vartenhan ne on siellä!

Onko muilla tämmöstä?
Näin on!! En koe saaneeni sieltä juuri mitään muuta kuin pakolliset tarkastukset,että kaikki ok. Muutoin tietoa, tukea jne. EN TODELLAKAAN ole saanut. JA jos olen kysynyt jotain aina vastaus "TEE niinkuin parhaalta sinusta tuntuu!!!" Hei haloo, eka lapsi, ei lastenhoito kokemusta;miltä musta tuntuu....pyhä jysäys...Ihan turha koko neuvola!!

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Meillä onneks toimii hyvin se et vikaks sovitaan uus aika.
Tosin äitiysneuvolassa mun ja terkan huumorit ei oikein kohdannu ku joku kerta vaan totesin johonki liikkumisen et tuntuu välil sieltä koitetaan tulla välillä mahasta nahan läpi ulos niin terkka katto vakavana ja kerto et on siinä monta kerrosta välissä et ei sieltä niin vaan tulla nahasta läpi. Muisti viel toistaa saman perhevalmennuksessa :o :laugh: :laugh:

Voi ei! Juuri tuota tasoa varmaan AMK.sta valmistu...

Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
Jos sä oot jotenkin niin söötti. :D

Ihana :laugh:

Mut ei vaan, meillä on ihan samanlaista. Katsotaan, hymyillään ja mä yritän miettiä, että olikohan tää nyt tässä vai pitäskö tänne vielä jäädä jaarittelemaan jotain..

Meidän neuvolassa minä kyllä yleensä jään pulputtamaan jotain ei niin tärkeitä asioita niin pitkäksi aikaa, että terkka alkaa katsella kelloaan ja tiedän, että alkaa olla aika lähtee seuraavan tieltä. Näin kotiäitinä kun pääsee toisten aikuisten seuraan, niin on sitä käytettävä hyväkseen koko rahan edestä...

meillä ihan samanlainen töllistelijä,pää vinossa kattelija joka ei vastaa kysymyksiin siis jotka on hänen mielestään tyhmiä kysymyksiä..niin hän mulle kerran sanoi kun mua ennen tuli huoneesta äiti joka odotti esikoistaaan. minusta vaan neuvolatätien kuuluisi vastata joka kysymykseen..hän on ammattilainen ja äiti ei.

Yhteistyössä