P PASI Vieras 27.02.2006 #9 Pääsiskö fiksu kolmekymppinen mies mukaan..? olis mahtava olla kahden tytön leikeissä mukana.
T tippuri Vieras 27.02.2006 #10 lissu haluaa että joku tulisi nuolemaan tai miks ei pariskuntakin.. jee se voisi olla kivaa!!!
N Neito19 Vieras 01.03.2006 #16 Heipä hei.Olen ovesi takana päälläni on pikkumusta ja stringit jalassa korkkarit.
N Neito19 Vieras 01.03.2006 #21 Voithan kirjottaa kiimasen viestin epostiini vastaan samalla mitalla.
N neito Vieras 01.03.2006 #22 laitoin sulle jo postia,tosin en laittanu märkää postia...mutta laita sä ensin mulle...oisitko niin kiltti
laitoin sulle jo postia,tosin en laittanu märkää postia...mutta laita sä ensin mulle...oisitko niin kiltti
N Neito19 Vieras 01.03.2006 #23 Toki.Katson jos ehtisin piipahtaa kaverin luona jo tänään.Postia tulee sen lupaan viimeistään perjantaina.Mutta kerrohan miltä näytät pupuseni?
Toki.Katson jos ehtisin piipahtaa kaverin luona jo tänään.Postia tulee sen lupaan viimeistään perjantaina.Mutta kerrohan miltä näytät pupuseni?
N neito Vieras 01.03.2006 #24 olen tällänen tummatukkanen sinisimmunen aika hyvä kroppanen neitokainen...ja hyvä peppu kuulemma laita oikein pitkä meili *suukko*
olen tällänen tummatukkanen sinisimmunen aika hyvä kroppanen neitokainen...ja hyvä peppu kuulemma laita oikein pitkä meili *suukko*
N Neito19 Vieras 01.03.2006 #25 Tulee mutta vaikka ehtisin kirjottamaan niin en oikein pitkää ehdi kirjottaa tsori.Minäkin olen tummahiuksinen aika pitkä tyttö,tiimalasi vartalo seksikkääksi on sanottu vaikka en nyt oikein tiedä.Mutta sä kuulostat aika namulta
Tulee mutta vaikka ehtisin kirjottamaan niin en oikein pitkää ehdi kirjottaa tsori.Minäkin olen tummahiuksinen aika pitkä tyttö,tiimalasi vartalo seksikkääksi on sanottu vaikka en nyt oikein tiedä.Mutta sä kuulostat aika namulta