Neiti 2kk! <3

Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kyllä minä ennemmin oman ottasin niinku kaikki äidit varmaan mut nätti se on tuoki. :)

se on jännä et joillakin on tarve vertailla lapsia. kaikki vauvat ovat kauniita ja viattomia :heart: =)

samaa mieltä, en ole vielä nähnyt rumaa vauvaa,kaikki ne on suloisen ihania :heart:

Kyllä minä ennemmin oman ottasin niinku kaikki äidit varmaan mut nätti se on tuoki. :)

se on jännä et joillakin on tarve vertailla lapsia. kaikki vauvat ovat kauniita ja viattomia :heart: =)

Kaikki eivät suinkaan ole kauniita. Viattomia kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:

samaa mieltä, en ole vielä nähnyt rumaa vauvaa,kaikki ne on suloisen ihania :heart:

Minä olen kyllä nähnyt useinkin ei niin kovin suloisia vauvoja, ei sille vaan minkään voi että kaikki vauvat eivät ole hyvällä tahdollakaan suloisia vaan suorastaan jopa rumia. Mutta tuo ap:n vauva kylläkin on oikein suloinen:)

Alkuperäinen kirjoittaja erimieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:

Minä olen kyllä nähnyt useinkin ei niin kovin suloisia vauvoja, ei sille vaan minkään voi että kaikki vauvat eivät ole hyvällä tahdollakaan suloisia vaan suorastaan jopa rumia. Mutta tuo ap:n vauva kylläkin on oikein suloinen:)

Peesi! Kyllä tämä on vaan totta!!

Onkohan hullujen huoneelta tänään laskettu sakkia joululomalle avohoitoon??? :o

Vähän kuulostais tämä meno täällä siltä...

Mutta varsin söpö vauva on kuvassa.

Ja hei teille vähä-älyisille: se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa, tiiä, kuinka kuuluisa kaunotar tuolta on kehittymässä! :D En sano sillä, ettäkö vauva ois ollu ruma, mutta ootteko kuullu sadusta Ruma ankanpoikanen? ;)

Yhteistyössä