Neiti Jaxuhali ja vihervassariystävänsä. Mitä suunnitelmia teillä on sen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Latimeria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä enää muista mikä lehti, il tai is muistaakseni, haastatteli jotain oodinin pääpirua. Sillä tyypillä oli ollut oodinien huppari päällä minkä saa netistä tilattua kuka vaan ja sen perusteella pääteltiin että kyseessä on oodini. Mutta ei ollut heidän jäsen, jäsenillä on kuulemma erilaiset hupparit ja he itse sanoivat että eivät tunne tyyppiä eikä kyseinen henkilö heihin kuulu.
Mutta halusisi olla Oodini. Onko niitä todella niin vähän että tuntevat kaikki toisensa? Jos se oikea jäsenhuoppari oli vaikka pesussa?

Mutta halusisi olla Oodini. Onko niitä todella niin vähän että tuntevat kaikki toisensa? Jos se oikea jäsenhuoppari oli vaikka pesussa?
Miksi sulle on niin mahdoton ajatus uskoa se ettei se tyyppi ollut oodin vaan joku suvakki joka halusi teeskennellä saadakseen maahanmuutto ym. maahanmuuttoa vastustaville tahoille huonon maineen?:D

En mä enää muista mikä lehti, il tai is muistaakseni, haastatteli jotain oodinin pääpirua. Sillä tyypillä oli ollut oodinien huppari päällä minkä saa netistä tilattua kuka vaan ja sen perusteella pääteltiin että kyseessä on oodini. Mutta ei ollut heidän jäsen, jäsenillä on kuulemma erilaiset hupparit ja he itse sanoivat että eivät tunne tyyppiä eikä kyseinen henkilö heihin kuulu.
Se ei ollu oodinien huppari vaan odin's support teamin. Kaksi eri asiaa.

No mistäs sä tarkalleen tiedät mitä tyyppi halusisi olla. Ja vaikka kuinka haluaisi niin ei ole jäsen jollei jäseneksi hyväksytä. Sitä paitsi edelleen elää teoria siitä että tyyppi voinut tehdä temppunsa oodinien mustamaalaamiseksi. Miten vaan, mikään älyn jättiläinen se kaveri ei ainakaan ollut.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä