Alkuperäinen kirjoittaja pupu87:
Kiva kuulla että on miehiä jotka osaa arvostaa neitsyyttäni. Välillä vaan tuntuu että kaikki haluaa löytää kokenee, kokematontahan joutuu opettamaan kun se ei vielä osaa temppuja. Kuinka moni mies on valmis opettamaan naista sängyssä?
Olin neitsyt 26-vuotiaaksi asti (nyt olen 29-vuotias), silloin aloin seurustella nykyisen avomieheni kanssa. Vihjasin hänelle jossain vaiheessa ettei minulla ole ollut poikaystäviä, mutta hän ei silti vielä silloin tajunnut että olen neitsyt

Kai hän oletti että kaikki nykyaikana elävät kuin "sinkkuelämää" -sarjan naiset, eli harrastavat yhden illan juttuja eikä siihen silloin varsinaisia poikaystäviä tarvita.
Kun sitten ensimmäistä kertaa harrastimme seksiä, minä oletin että hän tietää. Sanoin kuitenkin siinä esileikin aikana, että hän etenisi hitaammin ja rauhallisemmin. Hän ihmetteli hieman, koska hän eteni todella hitaasti... Sitten hänellä syttyi lamppu ja hän kysyi että olenko neitsyt, sanoin että tottakai, johan minä kerroin ettei minulla ole ollut poikaystäviä
Joka tapauksessa pointtina kuitenkin se, että oma mieheni oli ikionnellinen että hän oli löytänyt näinkin "vanhan" neitsyen. Hän piti siitä että sai opettaa minulle seksin salat. Minun mielestäni kannattaa ehdottomasti kertoa, mutta vasta sitten kun tiedät että mies oikeasti haluaa olla kanssasi. Jotkut miehet kun ovat vain kiinnostuneet "korkkaamaan" neitsyen ilman sen suurempaa sitoutumista... Minun mieheni osasi ensimmäisellä kerralla (ja myöhemminkin) ottaa huomioon sen että olen kokematon, hän eteni hyvin hitaasti ja hellästi joten ensimmäisestä kerrastani jäi todella hyvä muisto. Toisin kuin niilllä monilla jotka menettävät neitsyytensä teini-iässä kännipäissään jonkun yhdentekevän miehen kanssa...
Niin ja minä olin aika kömpelö alussa, mieheni on myöhemmin sanonut että olen kehittynyt huomattavasti

Varmasti siis moni muu nainen olisi alussa osannut tyydyttää mieheni paremmin, mutta mieheni rakasti minua ja siksi hän rakasti jopa niitä kömpelöitä ensimmäisiä kertoja jolloin hän joutui opastamaan minua todella paljon.
Toivottavasti sinulla ap. käy yhtä hyvä tuuri miehen kanssa. Ei sitä neitsyyttä kannata ihan kenelle tahansa antaakaan