Neitsyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pupu87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä sinä ainakin todella harvinaisen kypsään ikään päässyt neitsyt olet. Se täytyy myöntää.Miksi et ole naisten kanssa ollut? Etkö uskalla mennä niiden juttusille? Vai oletko todella niin lihava, että karkotat ne ympäriltäsi? Ei kai se pelkkä lihavuuskaan voi syynä olla. En minäkään aivan missimitoissa olevan nainen ole. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
No kyllä sinä ainakin todella harvinaisen kypsään ikään päässyt neitsyt olet. Se täytyy myöntää.Miksi et ole naisten kanssa ollut? Etkö uskalla mennä niiden juttusille? Vai oletko todella niin lihava, että karkotat ne ympäriltäsi? Ei kai se pelkkä lihavuuskaan voi syynä olla. En minäkään aivan missimitoissa olevan nainen ole. =)

No eipä ole pahemmin tullut mieleen mennä juttelemaan tytöille kun jo 10- vuotiaana paino ylitti 80kiloa, rippikoulussa oli 120- kiloa ja täysikäisenä (sillon 21- vuotiaana) tuli 200 jo täyteen... nykyjään paino on pyörinyt 160- 200

Vaimoni kanssa aloitimme ensin pettingillä vaikka olimme sinua pari vuotta vanhempia.
Vaimo ei kyllä ollut neitsyt, mutta olisihan se ollut vielä hienompaa, jos olisi päässyt nuolemaan impeä...
Kannattaa kertoa neitsyydestä avoimesti. Se on hieno juttu, mutta ei poikaystäväsi siitä välttämättä tee suurta numeroa.

Alkuperäinen kirjoittaja M42:
Vaimoni kanssa aloitimme ensin pettingillä vaikka olimme sinua pari vuotta vanhempia.
Vaimo ei kyllä ollut neitsyt, mutta olisihan se ollut vielä hienompaa, jos olisi päässyt nuolemaan impeä...
Kannattaa kertoa neitsyydestä avoimesti. Se on hieno juttu, mutta ei poikaystäväsi siitä välttämättä tee suurta numeroa.

Ei poikaystäväni tarvitsekkaan tehdä neitsyydestäni suurta numeroa. Mutta olishan se tietenkin kiva jos viitsisi huomioida asian, mikäli olen siitä maininnut. Ja mitä näitä viestejä olen lueskellut niin olen tullut siihen tulokseen että taitaa olla paras ottaa asia puheeksi. Mutta missä vaiheessa olisi hyvä ottaa asia puheeksi?

Vaikka seuraavan halimishetken aikana.
Samalla voitte keskustella asiasta laajemminkin. Kuinka nimenomaan haluatte juuri hänelle luovuttaa neitsyytenne. Ajankohdasta milloin se voisi tapahtua. Myös hänen mielipiteestään, onko hän nyt onnellinen. Luulisin, että hän on kuitenkin aavistellut miten asianlaita on.
Olisihan se hienoa luovuttaa neitsyys sitten hääyönä, ja samalla varmistaa, että se menee oikealle miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja mielenpiteeni:
Minun milestä sillä ei ole mitään merkitystä. Voihan sen kertoa. Seksin saralla kokemus on jotain, joka karttuu vain tekemällä. Ei se mikään suorite ole, että tarvii osata jotain. Luultavasti joudutte opettelemaan toisenne vaikka olisi kuinka kokemusta, ihmiset kun ei oo samanlaisia. En kyllä ymmärrä miksi olet pidättäytynyt tähän asti. Ainoa järkevä syy voisi olla, ettei oo tehnyt mieli. Siihen en haluaisi uskoa.

Syy neitsyyteeni on se, että sopivaan miestä jonka kanssa neitsyyteni menettäisin ei oo osunut kohdalle. En halua menettää neitsyyttäni kännissä, jollekin yhden yön seuralaiselle.

Voi mitkä mitat "vitun urpo" =( Nuohan ovat jo terveydelle vaarallisia painoja...Mutta en ala sen enempää paasaamaan.Meitä on monenkokoisia.

Pitäishän se poikuus tavalla tai toisella saada sulta pois...en vaan nyt osaa sanoa miten. =)

Voi mitkä mitat "vitun urpo" =( Nuohan ovat jo terveydelle vaarallisia painoja...Mutta en ala sen enempää paasaamaan.Meitä on monenkokoisia.

Pitäishän se poikuus tavalla tai toisella saada sulta pois...en vaan nyt osaa sanoa miten. =)

no siksihän minä apua pyysin ja onneksi sinä lupasit auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Se valokuva:
jonka nappasit sieltä masun alta.
Olis kiva saada se nähtäväksi johonkin nettiin?
Et viitsis laittaa sitä näytille ? Pliis.

Se ei ole lasten silmille sopivaa katsottavaa joten en varmasti laita sitä yhtään mihinkään.

Sinä olet aivan mahdoton!!! =) Nauran täällä kippurassa...oletko sinä ihan oikea mammanpoika? Miten vanha muuten äitisi on??? Kun itse olet liki 60. =)

Ei ole vieläkään vitsin paikka. Äidin vanhassa kotitalossa asutaan ja ensi itsenäisyyspäivänä äiti täyttää 93- vuotta.

Tästäkin ketjusta käy selväksi, että joillekin tekemiset eivät merkkaa mitään ja toisille taas merkitsee. Suosittelen valitsemaan samanhenkisen kumppanin niin ei tartte kipuilla näistä(kin) asioista. 20 olisi sikäli hyvä ikäraja näihin puuhiin, että melko moni kykenee jo ajattelemaan omilla aivoillaan, sitoutumaan kumppaniin ja mahdollisesti jopa hoitamaan lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vitun urpo:
Sinä olet aivan mahdoton!!! =) Nauran täällä kippurassa...oletko sinä ihan oikea mammanpoika? Miten vanha muuten äitisi on??? Kun itse olet liki 60. =)

Ei ole vieläkään vitsin paikka. Äidin vanhassa kotitalossa asutaan ja ensi itsenäisyyspäivänä äiti täyttää 93- vuotta.

Se siis oli totta! No mutta hyvänen aika...miten sinä voit naista sinne kotiin kuljettaa, kun äitimuori vahtaa siinä vieressä? Ihmisten ilmoille sinun on sieltä kömmittävä jos meinaat pimpsaa saada. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vitun urpo:

Se siis oli totta! No mutta hyvänen aika...miten sinä voit naista sinne kotiin kuljettaa, kun äitimuori vahtaa siinä vieressä? Ihmisten ilmoille sinun on sieltä kömmittävä jos meinaat pimpsaa saada. =)

no kukas minua neuvoisi hommissa jos ei oma äiti? Niinhän se on opettanut lukemaan, kirjoittamaan ja polkupyörällä ajonkin.