neitsyysasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aviomies"

Vieras
iltä tuntuu menettää neitsyys

Mä kyselen täältä kun oma kultsi ei kerro..
Olen siis mies.
Miltä tuntuu menettää neitsyys, onko se jotenkin erikoisen taivaallista kun miehen peli menee ekaa kertaa sisään ja immenkalvo puhkeaa? tuleeko aina verta ja miten paljon, olitteko märkiä kun nigaran putoukset? Tuntuiko se eka kerta niin hyvälle ettei kukaan mies enää koskaan voi tuottaa samanlaista nautintoa naiselle? Miltä tuntui nähdä miehen penis juhlakunnossa, ajattelitteko että onpas iso ja ihana?

Mä en ole koskaan saanut korkata ketään naista ja olen siitä todella masentunut nyt näin vanhemmalla iällä... ikää on kohta 40v...

Miltä tuntuu menettää neitsyys, onko se jotenkin erikoisen taivaallista kun miehen peli menee ekaa kertaa sisään ja immenkalvo puhkeaa?

--> Ei tuntunut juuri miltään. Ei puhjennut kalvo kun olin käyttänyt jo vuosia tamponeita ja ne oli venyttäneet.

tuleeko aina verta ja miten paljon, olitteko märkiä kun nigaran putoukset?

--> Ei tullut yhtään, en ollut.

Tuntuiko se eka kerta niin hyvälle ettei kukaan mies enää koskaan voi tuottaa samanlaista nautintoa naiselle?

--> Ei tuntunut millekään eli ei todellakaan.

Miltä tuntui nähdä miehen penis juhlakunnossa, ajattelitteko että onpas iso ja ihana?

--> Ei miltään sekään, onhan noita normaali nuori nainen nähnyt jo lehdissä, netissä, tv:ssä...

Suurimmalle osalla naisista neitsyyden menetys ei tunnu joko miltään tai sitten se sattuu. Sinun kuvitelmasi ovat todella utopistisia.

Kaksi naista korkanneena voin sanoa, ettei se niin hohdokasta ole. Ensimmäisessä tapauksessa immenkalvo puhkesi oikeastaan kummankaan huomaamatta: nainen vain istui sylissäni hajareisin kasvot minuun päin niin kuin monesti ennenkin. Siinä keinuteltiin ja laitoin kondomin paikoilleen, kun alkoi siltä tuntua. Aiemmat yhdyntäyritykset olivat häneltä tyssänneet toisten kanssa kipuun, mutta nyt häneen ei sattunut. Huomasimme vain jossain vaiheessa, että taisin olla hänen sisällään. Laskin hänet selälleen makaamaan ja hoidin hänet loppuun. Tai lähinnä itseni loppuun. Hän ei tainnut saada orgasmia kertaakaan minun kanssani ja suhtautui koko touhuun muutenkin kielteisesti.

Toista sain pehmittää koko illan, ennen kuin hän suostui menettämään neitsyytensä minun kanssani. Siihen mennessä olin niin uupunut, etten saanut edes kondomia paikoilleen, vaan laukesin ennenaikaisesti. Hän tuli myöhemmin luokseni vasiten rakastelua varten. Hänellä oli niin lyhyt emätin, että luulin, etten ollut päässyt immenkalvon läpi, joten tökin voimallisesti. Veri paljasti asiain tilan. Seuraavalla kerralla osasinkin olla varovaisempi.

[QUOTE="aviomies";29217376]iltä tuntuu menettää neitsyys

Olen siis mies.
Miltä tuntuu menettää neitsyys, onko se jotenkin erikoisen taivaallista kun miehen peli menee ekaa kertaa sisään ja immenkalvo puhkeaa? tuleeko aina verta ja miten paljon, olitteko märkiä kun nigaran putoukset? Tuntuiko se eka kerta niin hyvälle ettei kukaan mies enää koskaan voi tuottaa samanlaista nautintoa naiselle? Miltä tuntui nähdä miehen penis juhlakunnossa, ajattelitteko että onpas iso ja ihana?

Mä en ole koskaan saanut korkata ketään naista ja olen siitä todella masentunut nyt näin vanhemmalla iällä... ikää on kohta 40v...[/QUOTE]

Kylläpä vaikutat iljettävältä tyypiltä... Puhut naisten KORKKAAMISESTA?! Ja vieläpä elät parisuhteessa ja mökötät, kun et ole ollut kenenkään ensimmäinen... Odotat siis vaimosi antavan sulle luvan käydä "korkkaamassa" jonkun teinin tai muuten oot turparullalla loppuelämäs?

Kasva aikuseksi.

Poikuuden menetys tuntui tältä.

hJCXhvDpe6T7uOUQgaMH.jpg

[QUOTE="aviomies";29217376]iltä tuntuu menettää neitsyys

Olen siis mies.

Mä en ole koskaan saanut korkata ketään naista ja olen siitä todella masentunut nyt näin vanhemmalla iällä... ikää on kohta 40v...[/QUOTE]

Katsonut paljonkin opetusfilmejä?

Vastaan järjestyksessä: Ei todellakaan ollut, vähän tuli, :D Oikeesti tyyppi nyt hommaa joku reaaliteetti jostain :D , EI, ja en ajatellut.

Kuule, ei se ole niin ihmeellistä.

Ei siinä ole mitään hohdokasta, enkä ymmärrä neitsyyden ympärillä pyörivää hösötystä.

Ihan hyvä kokemus oli joo ts. ei mitään valitettavaa, ei sattunut paljoa eikä tullut verta.
Kyllä elämässäni ne ikimuistoiset seksikokemukset on olleet jotain aivan muita, kuin se eka kerta. :D

Eka kerta on jokaisen ihmisen kanssa joka tapauksessa ja seksi paranee kokemuksen myötä, joten en tajua neitsyyden panttailua ja hehkutusta.
Mitä miesten juttuja olen aiheesta kuullut, niin harva neitsyitä himoaa, kun kuulemma lähinnä lahnaavat.
Vanhat miehet kyllä juttujensa perusteella näkevät siinä jotain jännää, eli ehkä tuo haiku aloittajallakin tarkoittaa vain sitä, että olet tulossa vanhaksi?

Yhteistyössä