Neljä poikaa hyväksikäytti 8-vuotiasta tyttöä Yhdysvalloissa. -> Perhe hylkäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ni:
Kuinka moni kristitty hylkäisi lapsen sen takia että lapsi on raiskattu?

En tiiä, moni tuntuu hylkäävän ihan ilman raiskauksiakin :|

Sen tiedän, että mun ****mieheni ja hänen sukulaisensa pitävät hyvää huolta lapsistaan, toisistaan, perheistään. Kuolisivat ja tappaisivat läheistensä takia. Kerrassaan kamala kulttuuri, kun ketään ei hylätä tai jätetä yksin. Ei edes entisiä vaimoja lapsineen.

Anteeks vaan mutta miehes uskonnossa esim. kunniamurha on sallittu. Näitähän ei kaukaa tarvitse hakea.
Ja tiedät varmastikin maan lait, miten siellä kohdellaan naisia?
Hylkäiskö sun mies sut jos sut raiskattaisiin? Olisitko likainen nainen sen jälkeen hänen silmissään? Ootko puhunu näistä asioista miehes kanssa?
eipä siitä pitkä ole, kun ruotsista uutisoitiin taas yhdestä kunniamurhatapauksesta, valitettavasti

Anteeks vaan mutta miehes uskonnossa esim. kunniamurha on sallittu. Näitähän ei kaukaa tarvitse hakea.
Hylkäiskö sun mies sut jos sut raiskattaisiin? Olisitko likainen nainen sen jälkeen hänen silmissään? Ootko puhunu näistä asioista miehes kanssa?

Turkki on aika maallinen ja "länsimaalainen" valtio. Näin olen ainakin käsittänyt ja koulussakin on opetettu. Huivikielto kouluissa ja työpaikoillakin kumottiin vasta pari vuotta sitten.
Korjaa Åbo jos olen väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No kyllähän tätä tapahtuu esim. Etelä-Afrikassa koko ajan.

Siellä myös raiskataan tyttövauvoja ihan sukulaismiesten toimesta, koska se kuulemma parantaa Aidsin.

Se on kulttuuriero se. [/quote]

Voi TSIISUS!! Porttikielto Suomeen tällaisilta.

En tiiä, moni tuntuu hylkäävän ihan ilman raiskauksiakin :|

Sen tiedän, että mun ****mieheni ja hänen sukulaisensa pitävät hyvää huolta lapsistaan, toisistaan, perheistään. Kuolisivat ja tappaisivat läheistensä takia. Kerrassaan kamala kulttuuri, kun ketään ei hylätä tai jätetä yksin. Ei edes entisiä vaimoja lapsineen.

taas yksi tietämätön asialla.
Jospa ottaisit asiasta selvää ennenkuin rupeat huutelemaan.
islamin uskonnossa EI todellakaan ole sallittu kunniamurha.
Kyseinen asia on jonkun maan kulttuurinen vinouma ja hyvin oksettava sellainen

Kummallista,ettei kukaan mieti noiden poikalasten kohtaloa. Meinaatteko, että he ovat väkivaltarikollisia ja pedofiilejä, jotka ansaitsevat elinikäisen vankeusrangaistuksen tai kuolemantuomion?

Alkuperäinen kirjoittaja eiks jeh:
Kummallista,ettei kukaan mieti noiden poikalasten kohtaloa. Meinaatteko, että he ovat väkivaltarikollisia ja pedofiilejä, jotka ansaitsevat elinikäisen vankeusrangaistuksen tai kuolemantuomion?

Liberian sisällisota on ollut hyvin verinen ja lapset ovat joutuneet luultavasti todistamaan hirveitä asioita. Sellainen vaikuttaa psyykeeseen.

*muoks.

Noin 14 konfliktivuoden aikana Liberiassa niin hallituksen joukot kuin kapinallisetkin tappoivat, kiduttivat, raiskasivat ja tekivät seksuaalista väkivaltaa siviileille, myös naisille ja lapsille. Sisällissodassa kuoli arviolta 200 000 ihmistä, heistä suurin osa oli siviilejä. Siviilejä pakotettiin myös sotatoimiin.

Vuonna 1999 Liberian valtio lupasi, että sotilaiden alaikärajaksi määrättäisiin 18 vuotta, mutta tätä lupausta ei täytetty. YK:n arvion mukaan konfliktissa on ollut mukana noin 15 000 lapsisotilasta. Osa heistä oli vain kuusivuotiaita.

http://global.finland.fi/Public/default.aspx?contentid=40999

Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:

Liberian sisällisota on ollut hyvin verinen ja lapset ovat joutuneet luultavasti todistamaan hirveitä asioita. Sellainen vaikuttaa psyykeeseen.

Niin - aivan. Pitäisi niiden tietty päästä hoitoon, mutta USA:ssa ne heitetään tyrmään. Joitakin alle 6-vuotiaita on syytetty seksuaalisesta ahdistelusta kun ovat esim. päiväkodissa yritäneet halata tai suukottaa tyttöjä.

Mun miehen uskonnossa ja moraalissa murha ei ole sallittua. Kunniamurha ei ole sallittua myöskään mieheni kotimaan lainsäädännössä...

Jos minut raiskattaisiin, mieheni varmaan palkkaisi jonkun hoitamaan raiskaajan hengiltä. Juu, ollaan juteltu näistä asioista - meillä on tapana keskustella kaikenlaisista jutuista :)

Voihan olla, että tytöllä ei ne kotiasiat ole olleet kunnossa ppitkään aikaan. Vanhemmille on varmaan ollutb helpompi jättää tyttö, kuin joutua jonkun syynin alle, missä olisi tarkasteltu heidän perheen arkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
no ei, mutta tekiskö kristitty noin? tuskin, tämähän on ihan tyypillistä muslimeille

Joopa joo :headwall: . Yleistä, yleistä, yleistä vielä vähän enemmän.

Kristityissä ei koskaan ole ollut, eikä koskaan tule olemaan, yhtään lapsen hyväksikäyttäjää tai lapsensa hylkääjää. Niin se menee :)

Raamatun mukaan niin tulisi kuitenkin tehdä.

Onko siis huono kristitty, jos ei näin tee? Raamatun mukaan pitäisi hylätä lapsi jo sen takia, että se on nähnyt isänsä vehkeet. Koko suomi on siis täynnä huonoja kristittyjä tai sitten olen käsittänyt saunakultttuurin väärin.

Turkki on aika maallinen ja "länsimaalainen" valtio. Näin olen ainakin käsittänyt ja koulussakin on opetettu. Huivikielto kouluissa ja työpaikoillakin kumottiin vasta pari vuotta sitten.
Korjaa Åbo jos olen väärässä.

Juuh, maallistunuthan se on. Suurkaupunkien/lännen ja maalaiskylien/idän (toisin sanottuna turkkilaisalueiden ja kurdialueiden) väleillä on tosin suuriakin eroja.

Avoliitto, deittailu, sen sellainen on ihan tavallista monelle nyky-turkkilaiselle. Iso osa pukeutuu länsimaalaisittain, jopa trendikkäämmin ja paljastavammin kuin me suomalaiset (no, siellä on kyllä lämmintäkin :D ).

Ahdasmielisempää tuntuu olevan Suomessa aika ajoin :| , niin hassulta kuin se kuulostaakin. Kyräilyä, ilkeämielistä sellaista.

Niin - aivan. Pitäisi niiden tietty päästä hoitoon, mutta USA:ssa ne heitetään tyrmään. Joitakin alle 6-vuotiaita on syytetty seksuaalisesta ahdistelusta kun ovat esim. päiväkodissa yritäneet halata tai suukottaa tyttöjä.

Luulen ja uskon että nuorimmat hyväksikäyttäjät pääsevät hoitoon. Mutta se että 14 vuotiasta kohdellaan aikuisena on tietenkin väärin. Yhdysvalloissa on myös nuoriso-oikeus joiden alaisuuteen vanhinkin mielestäni kuuluisi. 14-vuotias aikuisten vankilassa ei ole kauhean hyvä juttu, etenkin kun rikos on kohdistunut 8-vuotiaaseen tyttöön. Nuorisovankila olisi oikeampi osoite.

Epäilen että tässä ei ole ollut kyse mistään suukottelusta ja halailusta :$

Avoliitto, deittailu, sen sellainen on ihan tavallista monelle nyky-turkkilaiselle. Iso osa pukeutuu länsimaalaisittain, jopa trendikkäämmin ja paljastavammin kuin me suomalaiset (no, siellä on kyllä lämmintäkin :D ).

Ahdasmielisempää tuntuu olevan Suomessa aika ajoin :| , niin hassulta kuin se kuulostaakin. Kyräilyä, ilkeämielistä sellaista.

Minä voin todeta teheranista samoin.

Alkuperäinen kirjoittaja mintsu:
saakelin **** ja niiden kulttuurit..jos nainen raiskataan ni se on häpeä koko perheelle..huhuh ja ei en ole rasisti.

Ei uutisessa mainittu uhrin tai hyväksikäyttäjien uskontoa. Liberialaisista vain 20% on muslimeja.

ei mintsukaan sitä sanonut. kirosi vain kulttuuria jossa hyljätään raiskattu lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja mancunian:
Alkuperäinen kirjoittaja lksvnd:
Minä voin todeta teheranista samoin.

Kuin myos. Appivanhemmilla siella loman jos toisenkin viettanyt. Ihana kansa, paska hallitus.

Oletko muuten kartalla tämän päivän tilanteesta?

Itse olin menossa sinne, kun Neda ammmuttiin, mutta en saanut lapsille vahtijaa. Sen jälkeisestä ajasta en ole kartalla...

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
saakelin **** ja niiden kulttuurit..jos nainen raiskataan ni se on häpeä koko perheelle..huhuh ja ei en ole rasisti.

Ei uutisessa mainittu uhrin tai hyväksikäyttäjien uskontoa. Liberialaisista vain 20% on muslimeja.

ei mintsukaan sitä sanonut. kirosi vain kulttuuria jossa hyljätään raiskattu lapsi.
tekstiä on myöhemmin moderoitu.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Itse olin menossa sinne, kun Neda ammmuttiin, mutta en saanut lapsille vahtijaa. Sen jälkeisestä ajasta en ole kartalla...

Miehen kaveri palasi sielta juuri pari paivaa sitten. Kuulemma rauhallista. Poliiseja huomattavasti enemman kaduilla kuin normaalisti ja nettisensuuri korkealla. Pienehko, sitkeiden mielenosoittajien joukko edelleen kokoontuu, mutta aika vaiennettu on heidan aanensa. Pinnan alla varmaan kytee, mutta tilanne juuri nyt on aika normi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:

no ei, mutta tekiskö kristitty noin? tuskin, tämähän on ihan tyypillistä muslimeille

Seksuaalisesti hyväksikäyttäjissä taitaa kyllä olla enemmän kristittyjä kuin muslimeja. :( Yhtä hyvin muslimimaassa voidaan ihmetellä, antaisitko lastesi käyttää pientä lasta hyväksi...

Alkuperäinen kirjoittaja mancunian:

Miehen kaveri palasi sielta juuri pari paivaa sitten. Kuulemma rauhallista. Poliiseja huomattavasti enemman kaduilla kuin normaalisti ja nettisensuuri korkealla. Pienehko, sitkeiden mielenosoittajien joukko edelleen kokoontuu, mutta aika vaiennettu on heidan aanensa. Pinnan alla varmaan kytee, mutta tilanne juuri nyt on aika normi.

Kiitos. Siellä pitäisi kyllä olla paikalla. En olisi uskonut, että edelleen mielenosoittajat kokoontuvat. Kai sen on katsottu olevan pienempi paha, kuin mitä seuraisi, jos ne poistettaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Yhtä hyvin muslimimaassa voidaan ihmetellä, antaisitko lastesi käyttää pientä lasta hyväksi...

Itse asiassa olen kuullut muslimimaissa ihmeteltävän sitä, miksi "eurooppalaiset" ihmiset antavat teini-ikäisten lastensa juoksennella pitkin poikin kaupunkia yöaikaankin, miksi annetaan alaikäisten harrastaa seksiä, miksi hyväksytään alaikäisten kaljanjuonti, miksi lapsilta/nuorilta ei vaadita kunnioitusta vanhempia kohtaan, miksi lähimmäisestä ei välitetä, miksi näytetään kaikelle kansalle se mikä kuuluisi vain oman rakastetun silmille, yms...Ennakkoluuloja ja ihmetystä on puolin ja toisin. Mä sitten pyrin aina tällaisissa tilanteissa parhaani mukaan selittämään, miksi esim. meillä Suomessa toimitaan tietyissä asioissa eri tavoin kuin mieheni kotimaassa.

Kiitos. Siellä pitäisi kyllä olla paikalla. En olisi uskonut, että edelleen mielenosoittajat kokoontuvat. Kai sen on katsottu olevan pienempi paha, kuin mitä seuraisi, jos ne poistettaisiin.

Mahtava kuvablogi Teheranista: http://tehranlive.org/

- Ninn se on kyllä totta , että jossain kultuurissa tehdään niin vaikka se ei ole tytön syytä!surullista kylllä että he ovat hylänneet noin "pienen tytön " sen takia

Yhteistyössä