NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wandii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minäkään osaa täältä pois pysyä :D En ole miehelle vielä kertonu mtn, odottelen että toi viiva tosta vahvistuu :whistle: Anopille oli pakko kertoa, kun tiesi että millon ehkä tiedän onko plussaa.

Kävin eilen varovaisesti tuolla odotuspuolella ja hui millä viikoilla siellä jo heinäkuiset porskuttaa!

Wandii Olihan mullaki tosi haalea se viiva. Tosin paljon tummempi kuin kuvassa. Ja sullahan vielä pienemmät dpo:t? Toivotaan, että ne vahvistuu :heart:

Täällä sataa lunta :O

Onnea Wandii!!! Wouuuhouuu, jei :flower:

Voit muuten Wandii olla oikeessa siitä, et jos vaikka missasin oviksen. Aika paljon on sellaista menkkamaista kipuilua. Jotain tuolla tapahtuu, mut mitä - se selviää seuraavina viikkoina. Tekis mieli tehdä raskaustestikin, mut ei kai siinä mitään vois vielä näkyä.
Kerrotko Wandii tarkemmin miten sulle kävi se oviksen missaus? Jaksatko raskautumisen riemulta? ;)

Tervetuloa Jemie!

Korvapuusti :whistle:

Mistä suunnalta Astral olitkaan? Mäkin tahdon jo lunta!

Testasin sen oman valeplussan todennäköisesti oviksen aikoihin. Juhlin sitä sitten, enkä tajunnut varmistaa itse uudella testillä, että oliko se plussa oikea. Eli mulla raskausoireet olikin ovisoireita.

Viiltelykipuja täällä on ja vatsan jomotusta, ei ainakaan vielä selkäsärkyä tätityyliin (jomotusta). Valkovuoto rusehtavaa, mutta vuotoa siis ei. Mutta se riittää masentamaan ja välillä sitä uskoo, että ei tämä onni nyt kestä. En ole minäkään kertonu miehelle mitään. Kerron vasta sitten, kun saan vahvan plussan (jos se nyt tulee edes). :heart:

No okei, jos huomenna viivat vahvistunu, niin sitten alan pikkuhiljaa uskoa tähän, mutta nyt on vielä aika epäuskoinen fiilis. On niin paljon kuullu näistä herkistä testeistä, jotka näyttää haamua (kemiallista raskautta) muutaman päivän, kun munasolu on vähän käynyt kohdun pinnalla raapaisemassa...

Viimeksi muokattu:
Kyllä se vahvistuu! :) Onnellinen. :heart:
Oisko nyt tehty sitten tyttö, kun naksahti päivää ennen ovisplussaa eli kahta päivää ennen ovista vietetyistä hetkistä... Tyttösiittiöthän on sitkeempitä. :p

Ei vaineskaan. Eiköhän se ole neljäs poika tulossa heinäkuun lopussa! :heart:

Onnea Wandii ! :D

Mites meidän päivitysten käy..? Mä voisi hoitaa siihen asti kun täällä keikun, jos vaikka tonne etusivulle oman ekani muokkaisin... Mitä Wandii sanoo? Tai muut? Vai tehdäänkö uusi?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wandii
Santtu, mulle sopii hyvin et päivität. Saat ite päättää haluutko tehdä uuden pinon. Aiemminhan ehdotit et alkais joulukuussa uuden joka vaihtuis kuukausittain. Se on hyvä idea!

Hienoa Wandii, et viivat vahvistu. Onkin jännä nähdä pitääkö se paikkansa et tulis todennäköisemmin tyttö ku talletus tapahtui ennen ovista :) Toivottavasti kirjoittelet tonne odotuspinoon sitten vielä kun sukupuoli on selvillä :)

ON: jännää kyllä et mitä tuolla masussa tapahtuu. Voihan se olla mullakin vasta ovis tulossa, joten päivittäin tsekkaan liuskalla. Aika paljon on nyt menkkajuilintaa ja muniksissa juilii yms. Samoja oireita on ollu alkuraskaudessa, mut en lähde kuitenkaan siitä et ois heti tärpänny. Enkä todellakaan ole pettynyt jos täti löytää meille, päinvastoin ihanaa kun tietää sit ees vähän missä mennään!

Voisin tehdä uuden pinon marras-joulukuulle. Siis loppuvuodeksi. Pinon nimi voisi olla vaikka Neljännesta kuumeilevat loppuvuonna :heart:

Nyt otetaan ehdotuksia vastaan ja Wandii kertoo millon päivityksistä haluaa luopua :)

Tee uus pino, joo! Kurkkailen sinne sit välillä. :)

Ja luuletko Jadey, että tekään täällä sitten enää olette. Pöh! Näyttää todella olevan niin, että vanhatkin (yli 30v) raskautuu helposti, kun on jo raskauskierroksia takana. :heart:

IIIK en mä pysty olee poissa täältä!! :D En mä nyt tätä asiaa pysty järkeilee ja odottamaan vaikka syitä olisi kun pää & sydän huutaa vauvaa KOKO AJAN! Eilen en meinannu nukahtaakaan kun asia pyöri mielessä! Eli mut saa laittaa takaisin joukkoon! :)

Yk 1, kp 6/?

Korvapuusti

Ihanaa miten paljon plussia täälä on! Onnea, onnea kaikille plussan saaneille <3 <3 Voi kun itsekkin jossain vaiheessa pääsis edes yrittämään. Huomena saan tuloksia, josko niissä jotain selkiäis?!

Meillä on ollut ihanaa tällä viikolla <3 minulla on niin ihanat tyttöset, juu hiukan on omanapaista tiedän :)) En vaan voi käsittää miten aika menee niin nopsaan?! Tuntuu kun esikko oli vasta vauva, nyt jo leipoo ite, tulee koulusta, menee harrastuksiin ja tuo pieninkin on ihan iso tyttö <3

Minullakin alkaa pyörimään jo hiukan "liikaa" tämä kuumeilu mielessä ;)

Tervetuloa takaisin korvapuusti!

Wandii, mä ajattelinkin et vaklaan sua tuolta odotuspinosta, heinäkuisista :) Aiotko sinne kirjotella?

Toi loppuvuoden pino on hyvä idea, aloittaa sit ens vuonna ne kk-pinot.

Täällä edelleen juilii ja kovaa. Tai en mä osaa kuvata millaista kipua/tuntemusta se on.. Menkkamaista ja tavallaan jäytävää. Tuntuu välillä selässäkin. Ovistesti tänään edelleen täysin nega. Kai se ovis tosiaan meni ja nyt täti tekee tuloaan. Jos näin ni tilanteeseen tulee selkeyttä pari viikon sisään. Pitääpi laittaa side laukkuun varuilta :) Edellisistä menkoista onkin 1,4 vuotta.

Voi pottu..eilen tarttui kauppareissulta 2kpl raskaustestipaketti varulta mukaan, ihan ensi kuuta jo ajatellen..Miksihän ne silti polttelee kaapissa..Väisteltiin tärppipäiviä mutta eihän sitä koskaan tiedä..............
Mulla on aina loistanut tulipunaisena testi sinä päivänä kun menkkojen kuuluisi alkaa, voiskohan haamujen haamu näkyä miten aion? Siis ensi kuussa!!!

Yhteistyössä