Huomenta!
Tiukun äiti älä stressaa niistä menkoista, helpommin sanottu kuin tehty, tiedän :hug: Olen varma että ne tulee viimeistään kun neitisi täyttää vuoden niinkuin mulle kävi ja niinhän se on ollut meilläkin et silloin kun ei edes yritä vielä vauvaa niin silloinhan se tärppäää, mieskin sanonut mulle jo monasti et ei se tekemällä tule vaan sit kun aika on :ashamed: Kyllä sionäkin vielä tänä vuonna plussaat, ihan varmasti ja saadaan molemmat 2010 kevätvauva :heart:
Me kun ollaan kaikki syksyisiä eli esikoinen elokuu, nuorin syyskuu, mieheni kanssa syyskuisiä, pikkupimu meidän jälkeen eli minä 12, mies 22 ja pimu 26 ja keskimmäinen lokakuu

Elikkäs voisihan se viimeinen eli nelonen ollakkin sit kevätvauva vaikka
Milstki jätin sulle nyt kyllä päivityslistaan yk 1 kun nythän virallisesti alatte tässä kierrossa yrittämään, Onnea :hug:
Mamma pahoittelut tädin tulosta :hug: Toivottavasti sait yösi nukuttua ja voin vain kuvitella miltä poskesi on näyttänyt kun mieheni poti juuri hiljattain kanssa hammassärystä ja sai siihen antibioottikuurin ja jouduttiin tekee juurihoito. Pikaista paranemista :hug:
Säde sulla onkin jo kivasti päiviä kasassa mutta ei ihan vielä täynä tuohon pisimpään kiertoon. Onko tuntemuksia
Hoplotista täytyy tunnustaa että ensin en edes tiennyt mikä se on :ashamed: kunnes eilen tuola perhekahvilassa puhuivat että tännekin aukeaa Hoplop kun saavat tuon prisman vieressä olevan liikekeskuksen auki.
Eilen siis alkoi jumppa ja keskiviikkoinen perhekahvila ja mun ainoa vapaa päivä 9pvän putken jälkeen :|
Tänäänkin piti olla vapaa mutta niin vain töihin joudun kun sairaslomatapaus :| mies jo saarnasi mulle edellisiltanan sängyssä kuinka olen aina töissä varsinkin viikonloput ja rahallinen korvaus on mitätön jne. niin kun on tuo keittiöpäälikön pesti niin lisiä ei saa erikseen et kuuluu kuukausipalkkaan niin sitä on sit ainoastaan joka 5vkonloppu vapaa jos sitäkään :x Nyt joudun aikastaa hieman talvilomaanikin kun sattuu kuukaudenvaihde niin pitää olla inventaariota tekemässä sit taas jne. et voihan piiiip piip....
Tunnustan, olen mä vähän ollut täältä palstalta pois, lukemassa ja päivittämässä olen käynyt mutta kun jotenkin on niin herkillä, ilmeisesti tää imetyksen lopettaminenkin herkistää ja sekoittaa hormooneita enemmän kun täältä lukee joltain palstan alta et joku plusssannu tjt. niin itku meinaa tulla, samoin kun näkee töissä jonkun perheen jolla pieni vauva niin joka kerran meinaa itku tulla :'(
Nytkään en aseta toiveita korkealle tässä kierrossa kun kuitenkin imetyksen lopettaminen sekoittaa edelleen hormooneita ja niiden palautumiseen menee ainakin muutama kk séli uskon aikaisintaan plussaavani kesällä, jos vielä silloinkaan :ashamed: Mutta nyt olenkin laittanut itselleni sen rajan et jos en tänä vuonna niin sit taitaakin jäädä tämä proje´kti kokonaan mutta ei menetetä toivoa vielä koska nythän on vasta tammikuu ja koko vuosi aikaa =)
Mutta nyt lähdettävä viemään vanhinta amikseen, kun keskimmäinen onkin menossa vasta 10 mutta lähdetään kyllä 9 aikaan liikenteeseen kun vien pikkuneidin työkaverille hoitoon aamuvuoroni takia ja täälä pakkasta -20,2 et hiukka on kylmä
:attn:
Mammeli ja mami ym. hiljaiseloa viettävät, mitä teille kuuluu? :attn:
Mukavaa pakkaspäivää kaikille =)