Neljännestä Kuumeilevia vol2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti vm70
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas täällä ollut hiljaista! Kiitokset onnitteluista! Tää on kyllä niin ihanaa, koskaan en ole kuukautisia näin kovaa odottanu, kun nyt! Pääsis kunnolla vaavintekopuuhiin... :p Mieskin juttelee jo nimistä ja muista vaavijutuista. Se on kuulemma jo kauan ollu sillä mielialalla, että haluaa vaavin, mutta terveytensä vuoksi ei oo uskaltanu. Nyt tosiaan, kun ei mitään vakavaa ole, niin uskaltaa sekin haluta. Meillä vaan on ollu aina uskomaton säkä, että jokainen poika on ekasta kierrosta saanu alkunsa, nyt kovasti jännittää että voiko tuollanen tuuri jatkua... :/

Ihana ilma oli nyt ulkona, vaan -5, oltiin kahden nuorimman kanssa ulkoilemassa ja pulkkamäessä. Yksi ystävä lapsiensa kans oli meidän kanssa ja kyllä oli vaikeeta olla kertomatta tästä ihanasta uutisesta. Sen mies on mun miehen kaa ollu kavereita hiekkalaatikolta asti, niin mies haluaa olla mukana kun kerrotaan. Heille siis justiin syntyi kolmas lapsi, oon siitä jutellutkin.

Mutta mukavaa maanantai-iltaa kaikille, ja plussatuulia ja puhtia yritykseen! :D

Muiden kuulumisia tulin vain lukaisemaan mutta kovin on hiljaista ollut. Tosin eipä itsekään ole mahdottomasti tullut kirjoiteltua.

Ihanaa kun tänään on ollut sen verran vähän pakkasta et pääsi jopa lasten kans ulos. Luntaki on satanu monta senttiä lisää. Eilen käytiin lasten kanssa hoplopissa tuolla kaupungissa, mukavaa oli ja lapsetkin nauttivat kovasti kun oli hieman erilaista tekemistä. letteko te muut käyneet kyseisessä paikassa? Meillä oli nyt toinen kerta. Harmittaa kun asutaan niin pienellä paikkakunnalla niin täällä ei ole paljon tekemistä, olis niin ihanaa kun olis vaikka uimahalli tai jotain.

Vatsaa on tänään vähän kipristellyt et jokohan ne menkat tulis tässä kierrossa melko ajallaan koska raskautumiseen en jaksa uskoa kun harjoitukset jäi aika vähille reissailun ja lasten sairastelujen vuoksi. No siitähän sen ajallaan näkee. Nyt olis jo puol vuotta yritystä takana kun niin pitkiä kiertoja. Kauankohan sitä vielä joutuu vielä odottamaan, monestiko joutuu pettymään menkkojen aina vain alkaessa. Mutta toivottavasti edes saataisiin se neljäs :)

Plussia vain teille :heart:

Moikka!

säde Jospa sinä olisitkin nyt raskautunut :heart:
Siis eikös se niin mene että silloin tulee raskaaksi kun ei muka tule tai jotain ;)
Minä ainakin pidän peukkuja, että olisit.

Me ei olla hoplopissa käyty. Pitäs varmaan joskus mennä.
Tai niin olen ajatellut, kunhan tuo pimu vähän kasvaa tai sitten menisi vaan noiden poikien kanssa..

Mulla ei edelleenkään oo mitään tuntemuksia.. :ashamed:
Mä en enään ollenkaan usko että voin raskaaksi tulla :'(

No jotain positiivista typy on vihdoin ruvennut syömään vähän paremmin ruokaa.
Ja on oppinut konttaamaan, sekä nousee sillai polvilleen tukea vasten.
Yhden kerran nousi sohvaa vasten seisomaan :heart:
Kovasti haluaisi nosta seisomaan.
On niin iso tyttö jo :)

Mitäs teille muille kuuluu?

Iloista iltaa ja plussia kaikille!
:heart: :heart: :heart: :heart: :wave:

kp 1.
ei oo mieli maas tädin takia vaan hampaiden..
toivo oli aika matalalla ku testit näytti negaa.
niin viimme yönä nukuin vajaa 4h ihan itteni takia!!!!tai näitten pirun hampaiden takia.
yöllä ku valvoin ja poljin jalkaa niin kävi mieles et paljonkohan tekarit maksaa!!pääsis kivuista kerralla eroon...
mut niin suu kipeenä heräsin 7.laitoin pojan kouluun,vein -15 asteises kylmyydes tytön hoitoon ja ny lähen nuorimmaisen kans hammasl. illalla lisää..

No missäs kaikki luuraa? :( Tiukun äiti onnittelut isolle tytölle, ja äitille toki myös! =) mamma84 hammassärky on kyllä kauheinta mitä tiedän, toivottovasti sait apua!

Mulle saa laittaa kp1, täti kurvaili aiemmin kylään. Maha niin kipee, että lääkkeenki jo otin. Voi, ku näistä kivuista pääsis hetkeksi eroon! Ja sitten kaikki kivut kerralla loppuvuodesta! :D

no niin..
hampaassa oli ärhäkkä tulehdus.
lääkettä sain suoraan ikeneeseen ja myös viikon antibioottikuurin.
ny on naama kuin nyrkillä hakattu.hivenen parempi ku päivällä ennen ensimmäistä taplettia.
toivottavasti sais tämän yön nukutuksi.ostin apteekista myös buranaa.
saa olla oikein luvan kans lääke tokkurois ku ei oo edes raskaana.
pitääs muistaa iloita niistä päivistä ku on terve.
ja vuodan myös kuin seula.inhoan luomu menkkoja ku ne on niin runsaat ja kivuliaat.
aamulla pitääs jaksaa viedä tyttö hoitoon,yli puoli tuntia yhteensä palella pihalla.
sit pääseekin nukkumaan nuorimmaisen kans. :saint:
ihme ja kumma,mieli ala ei oo pohjalukemissa.ei oo tullu tuon hampaan takia mietittyä menkkoja.ja vaikka miettii ettei sit tärpänny tästä kierrosta niin ei oo sellainen p** fiilis..
mut ny komennos nukkumaan.. :wave:

Huomenta!

mamma84 :hug: Kauhea juttu tuo hammastulehdus, varmaan sattuu hirveästi :hug:
Toivottavasti pian paranee :)
:hug: menkoistakin.
Toivottavasti ei enään tule vaan tulet raskaaksi.
Mä olen tosi outo kun niitä kovasti toivon :ashamed:
Itselleni siis, typy täyttää jo 10kk (23. päivä) Eikä kuukautisisa näy..

miltski Kiitos :D
Sulla on ollut kyllä hyvä tuuri, jos olet joka kerta raskaaksi tullut ihan heti.
Eikös se putki vois jatkua :D Eli ei enään menkkoja sulle kun nuo ovat loppuneet ;)
(voi kumpa mäkin tulisin. Tosin tuota keskimmäistä rupesin odottamaan vaikkei ruvettu edes "yrittämään". Siis käytettiin "varmoja päiviä" ja meni ehkä 4-6 viikkoaja olin raskaana
Muita onkin sitten yritetty melko paljon)
Nyt kun typy on oppinut liikkumaan, tuntuu niin isolta.
Vauvakuumekin on sitten tietty iskenyt pahempana, kun ei tuo mun pikkuinen ole kohta enään vauva ollenkaan :heart:
Mutta toisaalta usko raskautumiseenkin on nyt melko heikko :(
Mun on niin vaikea kuvitalla että saan vielä vauvan.

Hauskaa päivää kaikille! :)
Ja plussia :heart: :heart: :heart: :heart:

Huomenta!
Tiukun äiti älä stressaa niistä menkoista, helpommin sanottu kuin tehty, tiedän :hug: Olen varma että ne tulee viimeistään kun neitisi täyttää vuoden niinkuin mulle kävi ja niinhän se on ollut meilläkin et silloin kun ei edes yritä vielä vauvaa niin silloinhan se tärppäää, mieskin sanonut mulle jo monasti et ei se tekemällä tule vaan sit kun aika on :ashamed: Kyllä sionäkin vielä tänä vuonna plussaat, ihan varmasti ja saadaan molemmat 2010 kevätvauva :heart:
Me kun ollaan kaikki syksyisiä eli esikoinen elokuu, nuorin syyskuu, mieheni kanssa syyskuisiä, pikkupimu meidän jälkeen eli minä 12, mies 22 ja pimu 26 ja keskimmäinen lokakuu :) Elikkäs voisihan se viimeinen eli nelonen ollakkin sit kevätvauva vaikka ;)

Milstki jätin sulle nyt kyllä päivityslistaan yk 1 kun nythän virallisesti alatte tässä kierrossa yrittämään, Onnea :hug:

Mamma pahoittelut tädin tulosta :hug: Toivottavasti sait yösi nukuttua ja voin vain kuvitella miltä poskesi on näyttänyt kun mieheni poti juuri hiljattain kanssa hammassärystä ja sai siihen antibioottikuurin ja jouduttiin tekee juurihoito. Pikaista paranemista :hug:

Säde sulla onkin jo kivasti päiviä kasassa mutta ei ihan vielä täynä tuohon pisimpään kiertoon. Onko tuntemuksia ;)

Hoplotista täytyy tunnustaa että ensin en edes tiennyt mikä se on :ashamed: kunnes eilen tuola perhekahvilassa puhuivat että tännekin aukeaa Hoplop kun saavat tuon prisman vieressä olevan liikekeskuksen auki.
Eilen siis alkoi jumppa ja keskiviikkoinen perhekahvila ja mun ainoa vapaa päivä 9pvän putken jälkeen :|
Tänäänkin piti olla vapaa mutta niin vain töihin joudun kun sairaslomatapaus :| mies jo saarnasi mulle edellisiltanan sängyssä kuinka olen aina töissä varsinkin viikonloput ja rahallinen korvaus on mitätön jne. niin kun on tuo keittiöpäälikön pesti niin lisiä ei saa erikseen et kuuluu kuukausipalkkaan niin sitä on sit ainoastaan joka 5vkonloppu vapaa jos sitäkään :x Nyt joudun aikastaa hieman talvilomaanikin kun sattuu kuukaudenvaihde niin pitää olla inventaariota tekemässä sit taas jne. et voihan piiiip piip.... :(

Tunnustan, olen mä vähän ollut täältä palstalta pois, lukemassa ja päivittämässä olen käynyt mutta kun jotenkin on niin herkillä, ilmeisesti tää imetyksen lopettaminenkin herkistää ja sekoittaa hormooneita enemmän kun täältä lukee joltain palstan alta et joku plusssannu tjt. niin itku meinaa tulla, samoin kun näkee töissä jonkun perheen jolla pieni vauva niin joka kerran meinaa itku tulla :'(
Nytkään en aseta toiveita korkealle tässä kierrossa kun kuitenkin imetyksen lopettaminen sekoittaa edelleen hormooneita ja niiden palautumiseen menee ainakin muutama kk séli uskon aikaisintaan plussaavani kesällä, jos vielä silloinkaan :ashamed: Mutta nyt olenkin laittanut itselleni sen rajan et jos en tänä vuonna niin sit taitaakin jäädä tämä proje´kti kokonaan mutta ei menetetä toivoa vielä koska nythän on vasta tammikuu ja koko vuosi aikaa =)
Mutta nyt lähdettävä viemään vanhinta amikseen, kun keskimmäinen onkin menossa vasta 10 mutta lähdetään kyllä 9 aikaan liikenteeseen kun vien pikkuneidin työkaverille hoitoon aamuvuoroni takia ja täälä pakkasta -20,2 et hiukka on kylmä :whistle:

:attn: Mammeli ja mami ym. hiljaiseloa viettävät, mitä teille kuuluu? :attn:

Mukavaa pakkaspäivää kaikille =)

pika viesti..
kiitokset halauksista hampaan ja menkkojen takia.
hyvä puoli täs touhus on se et nämä sattui ny päällekkäin,ei tartte popsia erikseen lääkettä.
yks särkylääke auttaa molempiin ongelmiin.
yön sain hampaan puolesta nukutuksi mut menkkojen takia en.koko ajan pelkäsin et tulvii yli.
piti sen takia rampata vessas.
kyllä isoo kiitos lääkeyhtiöille.on ne kyl fiksuja ku lääkkeet keksivät!!!! ;)
esikoisen sain just autoon.tyttö kattelee muumit ja nuorimmainen juo maitoa..
sit pitääs lähtee tuonne pakkaseen,hui :headwall: :snotty: :/ :x

mamma84 :hug: ja tosiaan ihanaa että lääkkeet on keksitty!
Tiukun äiti: Kyllä ne menkat sieltä tulevat,vaikka ymmärränkin että on tuskaista odotella :( Silloin kun me päätettiin et neljäs saa tulla varasin ajan kierukan poistoon,jonka sain kahden päivän päähän...olivat ne tuskaisen pitkiä päiviä ja yöt valvoin kun vauvakuume oli niin kova että luulin halkeavani :D No ensimmäisen kuukauden jälkeen se kuume kuitenkin tasaantui...onneksi olisin voinut löytää itseni jostain pehmeestä huoneeesta :laugh:
Miltski: Nyt pääsette sitten tosi toimiin,kunhan täti jättää rauhaan...ja toivottavasti onni käy yhtä nopeasti kuin ennenkin =)
Mulla olis tänään kp:t täynnä mutta en testaa vielä kun ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan,tosin mulla ei ole ennenkään ollut mitään raskausoireita. Olen siis ollut aina NIIN oireeton että melkein on harmittanut :ashamed:
Mutta oviksen jälkeen,jonka kivut jatkuivat viikon ajan tuli mulle vahva olo et olis tärpänny...mutta loppukiertoa kohti onkin tullut vahva olotila siitä että täti se sieltä tulee...joten katsotaan nyt kuitenkin huomiseen vielä ennen kuin testiä tuhlaan...ja viíme kierrosahan kävi niin et testasin negan ja parin tunnin päästä kurvasi täti.
säde83: onko jotain tuntemuksia?
Ja eiks äiti vm70:llä ovis kolkuttele,vai joko se meni? Joten peittojen heilutteluja vaan!!!
+++++++tuulia meille kaikille :heart: :heart: :heart:
-mami09- :wave:

Heippa!

Ei ole kyllä tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Kovasti tekis mieli testailla mut enpä viiti viel vähään aikaan ku edellinenki kierto oli niin pitkä, jos sinne neitin 1v synttäreille jaksais, sillo olis kp40. Tissit on kyllä äärettömän kipeät, mut se johtuu siitä et päätin lopultakin et neiti vois jättää yösyömiset pois. Kolme yötä nyt takana kun en ole syöttäny yöllä. Mies on nukkunu öisin neitin vieressä (nukutaan kaikki kolme samassa mut laitoin miehen keskelle niin et neiti ei olis heti tissiä vailla ku iskä nukkuu vieressä). Kaks ekaa yötä meni liiankin hyvin, useamman kerran kyllä heräsi mutta kun mies tarjosi tuttia niin jatkoi uniaan. Viime yönä sit valvoi pari tuntia ja oli niin tissin perään kuin olla voi. Heräs neljältä ja kiukutteli ja itki eikä meinannu asettua niin päästin miehen nukkuu ku menee kuudeksi töihin ja otin ite neitin viekkuun, kovasti yritti paitaa nykiä ja suutaan maiskutti et "etkö äiti nyt ymmärrä mitä olen vailla" :) Meinasin jo luovuttaa mut sit päätin et kun on jo kolmas yö menossa ja mies hoiti hienosti kaks ekaa yötä niin kyllä mun nyt on vain pysyttävä sitkeänä enkä anna periksi. Kun vajaan kahden viikon päästä jo vuoden täyttää niin kyllä sitä jo yöt pärjää ilman evästä. Mutta lopulta neiti nukahti ja aamulla sitte sai, vitsit että oliki kipeät aamulla. Neiti syöki enää vain illalla ennen nukumaanmenoa ja sit aamulla herättyään. Olen itse ajatellu et olen tyytyväinen siihen et vuoden olen imettäny, tai siis kohta. Pikku hiljaa olen siis lopettelemassa.

mamma84 ikävää noi hammassäryt, toivottavasti pahin jo takana.

tiukun äiti kyllä ne menkat pian alkaa. Eiköhän se teilleki vauva tule vielä tänä vuonna, uskon ja toivon niin :heart:

äitivm70 Jospa tärppi kävis jo tässä kierrossa. Kyllä te pikkuiselle vielä kaverin saatte jos ei tässä kierrossa niin seuraavassa viimeistään tärppää :heart: :heart: eikös niin =)

mami09 täällä jännäillään sinun puolesta, jospa se tärppi olisi käynytkin. Hyvä putki ollut meneillään tässä kierrossa niin plussaa vain niin saadaan siihen jatkoa =) :heart:

miltski teillä kun on helposti aikaisemminkin tärpännyt niin sinähän toivottavasti plussaat sit myös tällä kertaa yhtä pian, toivottavasti jo ensi kuussa. Meillä myös esikko tärppäs heti ekasta kierrosta kun ei varmaan osannu stressata, toisia on saanu odotella sen 5-6kk:tta.

Hyvää päivän jatkoa ja plussatuulia vain kaikille!!

Moikka taas!

Kiitos kaikille rohkaisevista sanoista :hug: :flower:

äiti vm70 mä olen vähän hassu, mutta yritän ajatella etten voi raskaaksi tulla niin jospa mä sitten tulisinkin :ashamed:
Mun pitäis laihduttaa n.10kg kesään mennessä. Jospa saisin muuta ajateltavaa.
Meillä onkin kevät ja kesä-porukkaa :D
Typy on syntynyt maaliskuussa, minä ja tuo keskimmäinen toukokuussa ja esikoinen kesäkuussa ja mies elokuussa.
Mut mulle kelpais vauva ihan mihin vuodenaikaan vaan :heart:

Mä olen ollut tänään onnellinen kun tuo pimu on nyt 2 yötä nukkunut hyvin.
Siis mennyt illalla inhimilliseen aikaan nukkumaan ja ei valvonut yölla.
Heräilee kyllä muutaman (3-4x) syömään, mut ei tuo haittaa. Viime yönäkin meni jo n.kol:20.15 nukkumaan ja heräsi tänään vasta n-klo:7.00. :)
Kun melkeen koko "joululoman" typy nukahti vasta n.00.00-2.00 aikoihin :ashamed:
Ja mä nukuin n. 4-6 1/2h/ yö. En ollut mitenkään pirteä enkä meinannut jaksaa lasten kanssa.
Sen takia olen miettinyt et onko mun oikeus haluta lisää lapsia :(
Toivottavasti jatkaisi tuota hyvin nukkumista. Kelpais mulle :D
Mäkin voisin tuos kuukauden-pari päästä yritää sitä yösyöttöjen lopetusta.

:heart: :heart: plussatuulia :heart: :heart: :wave:

Huomenta!
Kiitos kaikille :hug: :hug:
Ihanaa, täälä tapahtunut tällaista yöllä =)

Oviksesta ei vieläkään tietoakaan vaikka kp.n mukaan pitäisi olla jo vahvatkin viivat mutta ei :ashamed: Mutta ei voi mitään, eihän tuohon itse pysty vaikuttamaan :|

Viikonloppu työn täyteinen, kohta pitäisi lähteä viemän isot likat ja sit punttisali ja pimu työkaverille hoitoon sen jälkeen ja sit aamuhuki klo 18 asti et näin.
Mukavaa päivää kaikille ja toivottavasti mami toisi sen plussan nyt lähipäivinä meille pinoon :heart:

Huomenta!
Onpas tämä ollut hiljainen pino eilen :o
Illalla tikutin ovista kun ajattelin et jospa aamusta olis vahvistunut niin eipä tullut edes niinkään hailakkaa mitä aamulla ja kuitenkin koko illan juili vasemmast muniksen kohdalt et mene ja tiedä :( Olkoon :/
Alkaa ahistamaan tämä työssä käynti ja pahasti :ashamed: Talvilomaa saa siirrellä ja muutella mut onneks edes muutama päivä jää samaan aikaan kuin isoilla likoilla ;)
Tänään menen kouluun, siis tyttäreni puolesta klo 8-13.00 ja viimeinen tunti on liikuntaa ja luistelua :D Eipä ole tullut vielä luisteltua parina viimetalvena paljoakaan et toivottavasti sitä pysyy luistimien kanssa pystyssä ;) Onneksi en ole ainoa vanhempi että muutama muukin oli tulossa lapsukaisen puolesta vaikka pari vuotta aikaisemmin olinkin ainokainen esikoisen luokalla. Täälä siis perinne että yläasteella on aina yksi lauantai koulupäivä että joko oppilas tai vanhempi.
Tietty mulle sattu vielä et menen töihin klo 14-23 et saapi nähdä mitä loppuillasta tulee, alkanee varmaan väsy painamaan :ashamed: Alunperin kaavailin vapaa päivää mutta kun yksi kokki lomalla niin eihän se sit onnistunut :|
Mutta kaikille mukavaa viikonloppua ja käykäähän kertomassa kuulumisenne :wave:
Säde ja mami09 teillä kivasti kp päiviä kasassa ;)

Moips!

äiti vm70 :hug: Paljon haleja ja voimia sulle :hug:
Toivottavasti ahdistus helpottaa :hug: :heart:
Ja sulle tulee pian hyvä mieli :)
Tuo koulu-juttu kuulostaa kivalta :D

Täälläkin on vähän satanut lunta, mutta eiköhän tuo kohta sula.
Kivaa on kyllä pojilla ollut kun ovat päässeet taas pulkkamäkeen.

Mulla on nyt jotenkin, sellanen olo, en tiedä, jotenkin mä "tiedän" etten tuu raskaaksi..
Johtuu varmaan et olen hurjasti lihonut :ashamed:
Enkä siis raskaudu ennen kun laihdun :( Enkä mä saa laihduttua :ashamed:
Ainakaan tarpeeksi nopeesti :ashamed:
Ei me olla nyt yli viikkoon ees vauvaa "yritetty".Ei oo ollut aikaa :(
Tosin mä olen miettynyt et jos mulla olis nyt tuona aikana se ovis ollut, niin pitäis ainakin ne menkat sitten viimeistään parin viikon päästä.

Hauskaa päivää kaikille! :flower: :wave:

Ja plussatuulia! :heart: :heart: :heart: :heart:

En oo päässyt kirjotteleen, ku on migreeni vaivannu... Vieläkin tuntuu että pää täynnä vettä, ja lukeminen on hankalaa. :headwall:

äiti vm70 juu, kiva että laitoit nyt yk1, kun ei me edes ehditty viime kierros mitään touhuamaan ilman ehkäsyä. :/

mami09 Pidän peukkuja sulle! Koskas ajattelit testailla?

Tiukun äiti Toivotaan, että ne sun menkat ny pian alkais tulemaan kunnolla! Varmasti ärsyttävää tollanen! :hug:

Mulla on jotenki sellanen tunne, ettei tää muksu saa niin helposti alkuaan, ku pojat. Mä oon kuitenki viis vuotta vanhempi, ku viime kerralla... Ja just luin, että täs just kolmikymppisenä hedelmällisyys laskee roimasti. :( No, kovaa yritystä vaan! :p

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille! :wave:

Huomenta!
Kiitos teille molemmille T&M :hug:
Eilen oli rankka päivä mutta selvittiin ja onneks oli sitä luistelua niin sai olla ulkona vähän aikaan. Multa ei oikein vain suju jotkut kyykyssä luistelut ja "balleriinana" leikkimiset mut kivaa oli ei siinä mitään :)
Miltski ei se ikä aina sanele ettei se heti onnistu, minä olen siitä yhdestä kerrasta hyvä esimerkki ja ikää silloin oli jo 36v ja nythän sitä onkin jo 38 :ashamed:

Säde ja mami09 mitenkäs on, jännityksellä odotelllaan kuulumisia :D

Nyt lähdettävä lenkille ja sit töihin, mukavaa päivää kaikille!
Tiukun äiti sulle vielä erityisen suuri :hug: :hug:

Pikaisesti tulin kertomaan että täällä ei ole tapahtunut mitään...eli ei ole tätiä näkynyt,joten huomenna testaan...iik!!! Ja kovaa tullaan ja korkealta jos nega tulee :ashamed:
Mutta tulen kertomaan heti kun olen testannut =)
Kuulumisiin :heart:
Ja +++++++tuulia meille kaikille :heart:
Niin ja säde mikäs siella on tilanne???
-mami09- :wave:

jänskättää kovasti sun puolesta mami09, peukut pystyssä et plussan saisit! :heart:
Itsellä ei mitään tuntemuksia, välillä alamahassa tuntuu jotain kipuilua tai vihlomista, mutta ei muuta. En kuitenkaan usko et merkitsee sen enempää kun niinhän sitä jossain muussaki kierrossa mukamas tuntui jotain ut enpähän vain ollu raskaana. Mielikuvitus tekee vain tepposet, uskoisin niin. Viikon ajattelin vielä jaksaa olla testaamatta, testit tosin on nyt jo hankittu et katsotaan pystynkö olemaan niin kauan testaamatta :p

Mutta tällä kertaa ei enempiä, pitää poistua koneelta mut tulen huomen tarkistelemaan miten sun kävi mami09!

Plussia täältä puhaltelen teille kaikille ja menkkoja niitä tarvitseville!

Huomenta!
Väsy painaa kyllä nyt, eilen oli rankka päivä töissä ja tänään pitäisi vielä tehdä pitkä eli 10.30-22 et ihan riittävä rupeama |O Mut huomenna ja keskiviikkona olisi vapaat niin saadaan olla pikkuneidin kanssa =)
Oviksesta ei taaskaan tietoa, eilen oli vielä reilua valkkarivuotoo mut eipä tässä ole muutenkaan paljoa jaksettu edes pupuilla et tässä kuussa ainakin menkat tulee 100% varmuudella. Yritin mä tikutellakkin sitä mut joka kerta oli joko yhtä hailakka tai hailakampi et saa mun puolesta tosiaan ovis tikut olla :(
Harmi kun joudun kohta taas lähtemään niin näen vasta illalla mamin tuloksen vaik kyllähän se on jo plussa :heart:

Mukavaa maanantaita kaikille :wave:

äiti vm70 Onpa sulla työpäiviä! Ja vissiin ihan seisomatyötä teet? Ottaa varmaan lujille selän ja jalkojen kanssa. Eikös sitä kyllä niin sanota, että sillon ku vähiten odottaa niin se plussa tulee! :)

Meillä oli tänään pojilla ihan kamala aamu! Kaikki kiukkus kovaa, ku piti herätä... Meni vähän myöhäälle eilen ja nyt se kostautuu! Taas on ulkona kurja ilma, tiet sulat, ja muutenkin tosi märkää... No pienen miehen kaa pitää kuitenkin mennä tuonne puistoon kavereita kattomaan. Muuten tulee niin pitkä päivä.

Mamin plussaa tässä kovasti odottelen ja käyn päivän aikana vilkuilemassa! :wave:

Yhteistyössä