?
Vieras
Olen järkyttynyt kun 35 v. on jo ikäloppu muka tekemään lapsia. Itse olen 34 ja vasta yksi lapsi ja toista odotan. Useammasta haaveillaan. Meillä on suvussa lähes kaikki lisääntyneet vasta yli 30 vuotiaana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lök;24104221:Tunnetteko te itsenne jotenkin vanhaksi 35-vuotiaana, kun tällaisia mietitte? Mä olen saanut lapset 32v, 34v ja 37-vuotiaana. Vieläkään en itseäni vanhaksi tunne (nyt 39v.) tosin en kyllä lapsiakaan aio tehdä, nää riittää.
Mitä tekisitte tilanteessani? Meillä on kolme lasta (13v, 11v ja 6v) ja nyt vaivaa vauvakuume.. Ikää on 35v, taloudellisesti olisi lapseen varaa ja itsestä tuntuisi että jaksaisinkin vielä. Mutta onko ihan älytöntä lähteä siihen rumbaan vielä tässä iässä kun lapset on jo isoja ja vapaus meillekin olisi pian koittamassa?
No ihmettelen jos et 35-vuotiaana jaksa tuollaista tehdä mistä puhuit. Ajattele, että hyvässä tapauksessa sulla on vielä yli 50vuotta elinaikaa ja nyt jo oot tollainen "kehäraakki", joka ei jaksa nauttia elämästä eikä jaksa tehdä mitään lasten kanssa.
Minulla on yksi 3v lapsi ja toinen lapsi tulossa ja todellakin nautin elämästä ja teen kaikenlaista lapseni kanssa. Enkä tunne itseäni vanhaksi. Asenteesta ja fyysisestä kunnosta se on kiinni.