neljäs lapsi tulossa ja mies ei halua!!? ompas kivaa nyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neljän mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neljän mamma

Vieras
ei jaksa mitään valivali juttuja et miksei ehkäsyä ole käytetty.
juttu on niin et jouduin talvella lopettaan ehkäsyn ja uutta ehkäsyä en ole hakenut. miehelle olen sanonut et jos sattuu et tuun raskaaks en tee aborttia. no viikko sitten tein positiivisen raskaustestin ja mies on ihan vastaan! voi helvetti,on oikeen kivat oltavat kun toinen hokee ettei jaksa neljättä lasta enää yhtään.
nuorin on nyt 10kk. vanhemmat 6 ja 8...
kun ei edes osaa nauttia tästä ees kun toinen tommonen..

No en ihmettele yhtään. Olisit kysynyt miehesi mielipidettä, ei ole mikään ilmoitusasia, että " en sitten käytä ehkäsyä ja saa tulla jos on tullakseen". Alle vuosikas ja uutta pukkaa, huh huh. En jaksais minäkään.

Ei sitten kolmen lapsen vanhemmille, ei edes sinulle tullut mieleen, että kortsun voi vaikka siitä lähikaupasta hakea. Tarviiko sitä paljaalla luistella jos ei halua vauvaa.

Miehet on joskus sellaisia pällipäitä kortsun kanssa, mutta olisit edes sinä voinut sanoa miehelle, että ilman kumia ei sitten tehdä mitään.

Tai oliko niin, että sinä halusit vauvaa ja jätit ehkäisyn ja nyt kun lapsi on tulossa ja mies ei olekaan innostunut on kakat housussa.

Kyllä sen jotenkin hiukan ymmärtää, että nuoret toheloivat ehkäisyn kanssa, mutta jo ennestään lapsi omaavatkin.
No sitten vain kasvatatte sen neljännen ja toivottavasti sitten lapsen synnyttyä haette sen kortsupaketin ajoissa

Alkuperäinen kirjoittaja Omaa lientäsi syöt nyt.:
No en ihmettele yhtään. Olisit kysynyt miehesi mielipidettä, ei ole mikään ilmoitusasia, että " en sitten käytä ehkäsyä ja saa tulla jos on tullakseen". Alle vuosikas ja uutta pukkaa, huh huh. En jaksais minäkään.

kai se mies voi käyttää ehkäsyä myös jos ei todellakaan halua enää lasta? tää just ärsyttää et on mun syy nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Kati Kipakka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Ei jessus te ootte tyhmiä... molemmat... siinä on kyllä vakka kantensa löytänyt.

tiedän. ja pyysin ettei tollasia lommentteja, kiitos!

Missä sä tuollaista pyysit?

Äh, sori olihan se tuolla. Mun pitäisi varmaan mennä päiväunille kun ei järki luista väsymyksen takia.

kai se mies voi käyttää ehkäsyä myös jos ei todellakaan halua enää lasta? tää just ärsyttää et on mun syy nyt.

Teidän molempien syy se on, yhdessä niistä ehkäisyjutuista sovitaan ja huolehditaan.

Sitä minäkin, että kun mies kerran tiesi tilanteen eikä lasta toivonut, niin olisi voinut kumia käyttää.
Yhtä lailla ehkäisy tuossa tilanteessa miehenkin vastuulla on, turha tästä on yksin ap:ta syyllistää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:

Teidän molempien syy se on, yhdessä niistä ehkäisyjutuista sovitaan ja huolehditaan.

NÄIN ON NÄREET: PISTE JA AAMEN.

No voi valitettavasti käydä niin, että miehesi sinut jättää ja toisaalta sinua kohtaan se olisi oikein. Ei tietenkään lapsia kohtaan mutta itse ole tilanteesi aiheuttanut. Inhottavia tuollaiset akat, jotka hankkiutuvat raskaaksi ilman toisen mielipidettä :( Et paljoa syntyvää lastasikaan näytä ajattelevan.

No haloo! Oiskos miehen kannattanut miettiä se kantansa silloin, kun ap ilmoitti riskin mahdollisuudesta ja omasta kannastaan siihen?

joo siis mä oon sanonut et kortsua vois käyttää. ja kun ei ollut ja mies halus ja halus sitä seksiä ja tienny et mitä mieltä oon abortista jos sattuu silleen. enkä jättäny huvin vuoks ehkäsyy ite pois..

joo siis mä oon sanonut et kortsua vois käyttää. ja kun ei ollut ja mies halus ja halus sitä seksiä ja tienny et mitä mieltä oon abortista jos sattuu silleen. enkä jättäny huvin vuoks ehkäsyy ite pois..

Ihana lukea, miten aikuiset ihmiset on näin kovin vastuullisia. :|

Tyhmä mies sinulla mutta niin olet itsekin. Tiesitkö että mies ei halua lisää lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
No voi valitettavasti käydä niin, että miehesi sinut jättää ja toisaalta sinua kohtaan se olisi oikein. Ei tietenkään lapsia kohtaan mutta itse ole tilanteesi aiheuttanut. Inhottavia tuollaiset akat, jotka hankkiutuvat raskaaksi ilman toisen mielipidettä :( Et paljoa syntyvää lastasikaan näytä ajattelevan.

juu tosi inhottava akka oon..kun mies tienny ettei mul pillereitä ja mun kannan aborttiin ja en ees seksii halunnu sillon ym ym.. mun syy se on kun se mun mahassa nyt kasvaa..

ja kyllä mä yksin lapseni hoidan jos jättää tämän takia.

Yhteistyössä