Onnea paljon
Kuumeileva äippäx3 ja tarrasukkia sinnekin pienelle, että jaksaa pysyä matkassa mukana! :heart:
Kerttu2013 pahoittelut sinne ei kaivatusta vieraasta! Saat sitten kiertokaiman hetkeksi täältä

Minulla tosin pidempi kierto.. En tiedä oletko jo lähiaikoina kertonut, mutta onko teillä aiemmat saaneet alkunsa kuinka nopeasti?
Tässä ryhmässä näyttää hurjasti olevan yk1 alkunsa saaneita neljänsiä

Onkohan se salaisuus siinä neljättä yrittämisessä, että tärppää vain herkemmin vai juurikin tässä ryhmässä

Mä tähtään kovasti kans siihen, mut luulen kyllä, et ei nyt ihan ekasta kuitenkaan tärppää

Toki myös sitten on usempia kiertoja yrittäneitä : / ja toivottavasti jokaiselle haluavalle se pieni vielä neljännenkin kerran suodaan! :heart:
Eli täälläkin vihdoin tänään alkaa yk 1 siis kp1/n.30-34 (kaikkea silti ollut 28-37 väliltä ja nytkin 36, joka ei kuitenkaan onneksi ollut mikään ihan poikkeava)
Delia mä alle kuukausi sitten tulin kurkkiin tänne sivuille ja tarkoitus oli joskus vähän myöhemmin vasta alkaa mahdollisesti yrittämään sitä neljättä, vaikka kuume olikin kova, mutta sitten miehen kanssa päätettiinkinkin toisin, eikä täällä lukeminen ainakaan helpota kuumeilua, vaikka pääsee ainakin purkamaan ajatuksia
Yksi kysymys vielä kaikille, joilla joku (ensimmäinen) isommista lapsista on aloittanut eskarin, kun uusi vauva on syntynyt ja vielä siinä kesällä tai syksyllä, kun eskari alkanut, niin miten on sujunut kaikki? Helpompi varmaan eskarin aloittavan kanssa olla pieni vauva, kun koulun aloittavalla vai onko sillä merkitystä?