Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille
Täällä alkoi koko perheellä nyt hiihto/talviloma!!
Voi Äiti maa, tsemppiä!! Toivottavasti asia ratkeaisi johonkin suuntaan (, mutta mä olen edelleen sitä mieltä, että kyllä sulla matkustaja mukana on

) Ja älä kysy mistä tiiän, mulla on vaan "0sellainen" fiilis
Täällä tarvisi TAAS malttaa viikko odottaa... tai no tein mä jo kolme testiä ihan tollai testailu mielessä noiden "oireideni" takia..., mutta kaksi niistä ihan selkeitä negoja...., mutta siihen kolmanteen kyllä piirtyi jotain, mutta mitä niin en kyllä osaa sanoa :| Ei ollut kyllä selkeä viiva, eikä mun mielestä haamukaan, mutta jotain niiden väliltä

Viivanpaikka? Tämäkin voi olla mahdollista... edelleen tulee "allergista" kutina ihottumaa ajoittain, väsyttää mutta ei nukuta, kahvi ei oikein maistu vaikka mieli tekee, vatsa pömpöttää ihan hassusti (vaikka eihän mulla muutenkaan mikään pieni masu ole

) alaselkä ja maha vähän ovat hassun tuntuiset... ja noi tissit tai tarkemmin nännit ovat TODELLA arat, itku meinää päästä kun neiti nappaa kiinni tai muuten "leipoo" niitä :'( Mutta nyt tänä aamuna tuli jotenkin vaan sellainen olo, että nyt olisi kyllä voinut tärpätä, enkä osaa kyllä tätä tunnetakaan kyllä selittää... Nooh, kyllä se nyt kohta sitten taas jo selviää =)
Mutta mä täällä kans päätin, että jos ei nyt "natsaa" niin "höllätään" mun osalta touhua ja mä yritän keskittyä tohon painon pudotukseen. Mulla voi olla sekin ettei ole tärpännyt. Eihän mulla paljoa ylipainoa ole, mutta ne kilot ovatkin sitten niin tiukasti mun vyötäröllä :headwall: Edellisestä raskaudesta olisi vielä muistona 6-8kg ja ne kyllä pistää ahistamaan, kun se on juuri sen verran, että vanhat vaatteet menevät päälle, mutta esim housuja ei saa kiinni tai paidat ovat ihan totaalisen naisten malleja

Niin tai onhan mulla noita "raskauskiloja" vähän enemmänkin jo ihan ensimmäisestä raskaudesta, tällä hetkellä sinne alkupainoon on noin 22kg

Mutta sitä painoa en kyllä taida enää ikipäivänä nähdä jollen lopeta syömistä

No jos ton 6kg saisi pois niin olisin tyytyväinen.
Joku jossain kohtaa kysyi synnytyksistä niin meillä
Esikoinen syntyi 41+5 alkoi supistuksilla, vauhditettiin oksitosiinilla synnytyksen kesto noin 13,5 tuntia
Keskimmäinen syntyi 40+1, vesien menolla (menivät laskettuna) mutta synnytys käynnistyi vasta seuraavana päivänä ja ekasta supistuksesta meni 2 tuntia 43 min niin poika oli pihalla
Kuopus 39+2 vesien osittaisella menolla, eka supistus vasta sairaalalla sisätutkimuksen jälkeen ja tästä meni tasan kolme tuntia niin tyttö oli maailmassa (sama syntymäpäivä kuin hänen tädillään ja serkun tytöllä

)
Mutta nyt tarvii mennä aloittelemaan pullataikinan tekoa laskiaispullia varten ja hernekeiton tekoa
Hyvää viikonlopun ja laskiaisen jatkoja kaikille (käyn lueskelemassa kyllä) ja tules kertoilemaan Äiti maa kuulumisia jos saatais se kunnon plussa sulle nyt :heart:
Natusani