Nelly.com palautus!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "APUA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"APUA"

Vieras
Nyt todellakin apua ihmiseltä joka tietää!
Tilasin siis 3kk sitten nelly.comista elämäni ensimmäisen tilaukseni ja tuotteista ei ollutkaan kuin yksi mieleinen, joten pakkasin pussukan ja vein postiin takaisin, nyt mulle tänään tuli lasku siitä ja siis se on se koko summa, menin hädissäni katsomaan nelly.comin omia sivujani ja kyllä - mitään en muka ole palauttanut? Miten toimin?
Sivuilla myös luki että heidän sivuiltaan pitäisi tulostaa jotain ennen palautusta, pitääkö paikkaansa? Miksei pussin mukana tullut tietoa myös palautuksesta?

Juu oli siel semmonen palautuslappu, niinkuin aina, että täytyy laittaa että mitä palauttaa ja miksi, täytin sen siis ja pistin pussiin mukaan. Otan kyllä aina postista sen kuitin, mut en tiedä onko roskissa jo, kun tästä on kuitenkin jo muutama kuukausi :( Nyt ottaa päähän!

Laskuttaja on siis klarna! Tänään heidän kanssaan asiaa puitiin ennenkuin tajusin mennä nelly.comin sivuille. Selitin Klarnalle tilanteen ja huomenna soittelen sitten tuonne nellyyn. Uskomatonta. :(

No vain se, että lähettää laskuja miten sattuu eikä ota mitään vastuuta mistään. Tai sitten mulla on ollut uskomattoman huono tuuri.

Mutta sen verran useasti jotain häikkää, että en tilaa mitään mistään, jos vaihtoehtona on Klarna laskutus- siis jos ei ole muuta mahdollisuutta maksaa.

Kerrankin sain laskun, jonka eräpäivä oli ollut viikko sitten... ja lasku oli päivätty myös ihan vituralleen, ja siltikin syy oli Klarnan aspan mielestä sen toisen firman (sen josta tuote tuli).

No justjoo! Mä kyllä haluan tän asian puida kokonaan nyt näiden kanssa, mullakun ei tuotetta ole, niin maksanko mä muka tosiaan tosta noin vaan, huhhuh.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27071433:
No vain se, että lähettää laskuja miten sattuu eikä ota mitään vastuuta mistään. Tai sitten mulla on ollut uskomattoman huono tuuri.

Mutta sen verran useasti jotain häikkää, että en tilaa mitään mistään, jos vaihtoehtona on Klarna laskutus- siis jos ei ole muuta mahdollisuutta maksaa.

Kerrankin sain laskun, jonka eräpäivä oli ollut viikko sitten... ja lasku oli päivätty myös ihan vituralleen, ja siltikin syy oli Klarnan aspan mielestä sen toisen firman (sen josta tuote tuli).

Itse palautin ihan vaan siinä pussissa missä tuli ja kaikki meni ok.

Klarnasta on tosiaan aika huonoja kokemuksia. Kerran tuli ihan normaali lasku tuotteen mukana ja siinä ei ollutkaan ongelmaa, mutta sitten tilasin juurikin Nellystä ja siellä oli mielestäni mukana vaan se rahtikirja vai mikä se nyt on. Mutta siinäpä oli ollukin Klarnan lasku mukana.. Siis ei mitenkään ollut laskun näköinen, vaan toisessa reunassa oli tilinumero ja viitenumero (ja nekin kirjoitettu ruotsiksi). Ne olivat todella erikoisesti siihen rahtikirjaan piilotettu. Oletin, että sieltä tulee sitten perästä lasku, mutta tulikin pelkkä karhulasku, jossa reilusti korkoa yms. kuluja..

Itse en tilaa Nellystä ikinä enää mitään. Ja kyllä,heillä ei ole puhelinnumeroa vaan asiointi käydään sähköpostikeskusteluna joka on hel*etin ärsyttävää. Itse selvittelin 5 mekon katoamista minulle päin tullessa,ja kun vihdoin saapuivat palautuksessa oli ongelmia mutta asia onneksi selvisi mutta vaikeaa se oli. Tsemppiä ja hermoja!

Voi perse mitä toimintaa! Tämä oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen tilaus sinnepäin ikinä! v*tuttaa vaan, kun pitäs täs maksaa 100e TURHASTA, mitä mulla ei perhana soikoon ole, mutta joo - laittelin jo niille s.postia, saa nähä mitä ja milloin vastaa, kyl on nyt niin turhautunu olo :/ Mutta siis jos tekään ette ole tehneet nettiin mitään erikoista palautusjuttua ennen niin silloin tämän pitäisi olla kai siis selvää kauraa?

Palautin 90 euron edestä vaatteita Nellyyn kun eivät sopineet päälle ja tuotteiden materiaali näytti luonnossa halvalta ja heppoiselta. Kenkien oli tarkoitus olla aitoa nahkaa, mutta epäilen. Rahojen palautukseen piti Nellyn sivujen mukaan mennä 10 päivää. Tulostettavassa lapussa taisi lukea 2 viikkoa. Kun aikaa meni enemmän, otin yhteyttä asiakaspalveluun, joka sanoi että voi mennä jopa 3 viikkoa. Nyt odotan neljättä viikkoa, eikä mitään kuulu ja pelko on kova. :/ Opiskelijalla ei ole varaa menettää 90 euroa ja kadun tilausta joka päivä. Vannoin vuosi sitten, että en tilaa Nellystä enää ikinä, mutta sitten ihailemani muotibloggari käytti Nellyn vaatteita ja johan minäkin menin taas tilaamaan. En suosittele Nellyä kenellekään!

Tammikuussa palautettu tuotteita, edelleenkään en ole saanut rahoja takaisin, vaikka olen aktiivisesti selvitellyt niiden kulkua kuukauden ja lähettänyt kymmeniä sähköposteja+soittanut puheluita, aina löytyy jokin "mutta" . Ensiksi eivät olleet muka saapuneet kuukaudessa Nellylle, kerroin että on tallessa tosiaan postin kuitti ja(päivämäärä ja kellonaika milloin palautettu) ja että postin palautusjärjestelmän mukaan luovutettu teille yli 3viikkoa sitten, löytyikin kappas kippas välittömästi. Sen jälkeen meni muutama viikko, että saivat Klarnalle ilmoitettua mitä palautettu ja edelleenkään ei Klarnalta näy rahoja.........Voin vannoa, että en tilaa enää ikinä Nellyltä enkä Klarnalta. Uskomatonta, että asiakkaiden pitää itse valvoa rahojensa palautuminen ja kokoajan keksitään jokin syy miksi niitä ei ole vieläkään palautettu. Nellyn sivuilla lukee tai ainakin luki, että rahanpalautuksessa menee 1-3vk.....................

mulla on sujunut aina ihan hyvin nellyn ja klarnan kans.. palautellut oon monesti ja kaikki mennyt hyvin, laskut tulee vaan kuukauden tai kaksi jälkikäteen siksi vaikuttaa sekavilta.

Klarna. Voi jessus..

Sain pari viikkoa sitten kirjeen OK-perinnästä, jossa oli joku aivan omituinen toimeksiantaja..soitettuani sinne selvisi että kyseessä oli Klarna.

Olen tilannut Klarnan osamaksulla yhden tuotteen 2010 lopussa ja mun tietääkseni olen sinne ollut ihan sujut, maksoin sen tuotteenkin reippaasti nopeammin pois kun mikä oli alunperin suunnitelma.
Viimeisen suorituksen olen tehnyt keväällä 2011 enkä ole sen koommin Klarnasta kuullut.

Aloin tätä soppaa selvittelemään, niin Klarnalla on kuulema ollut multa saatavaa noin 20e, jonka he ovat siirtäneet jollekin Securion perinnälle 2012.
Securio, josta en ole KOSKAAN kuullut yhtään mitään, sanoo että ovat mulle laittaneet laskun ja meilejä, mutta kappas kun niillä on siellä ihan väärät, vuoden 2010 osoite- ja meilitiedot.
Asiakaspalvelija vain vittuili mulle puhelimessa, että olisi pitänyt maksaa ajoissa niin ei olis tällaisia ongelmia. Oli myös oma mokani että en ollut tajunnut heille ilmoittaa uusia tietojani vaikken edes tiennyt koko firman olemassaolosta..

Vielä tossa vaiheessa luulin muuten, että yrityksen nimi on Segoria, mutta se oikaistiin mulle kun reklamoin Klarnaa kirjallisesti.

Klarna ei ota vastuuta, koska summa on heiltä aikanaan siirretty Securion perintään ja asia pitäisi selvittää sinne.

Mutta kun en ole Securiolle osannut maksaa kaikista selvänäkijäkyvyistäni huolimatta, he on siirtäneet asian OK-perintään, summa on jo 80e. Ja he ei asiaa voi perua, se olisi ton Securion tehtävä. Josta siis ei saa minkäänlaista palvelua, ainoastaan vittuilua ja näsäviisastelua.

Ikinä, IKINÄ, en sekaannu Klarnaan enää.

Tammikuussa palautettu tuotteita, edelleenkään en ole saanut rahoja takaisin, vaikka olen aktiivisesti selvitellyt niiden kulkua kuukauden ja lähettänyt kymmeniä sähköposteja+soittanut puheluita, aina löytyy jokin "mutta" . Ensiksi eivät olleet muka saapuneet kuukaudessa Nellylle, kerroin että on tallessa tosiaan postin kuitti ja(päivämäärä ja kellonaika milloin palautettu) ja että postin palautusjärjestelmän mukaan luovutettu teille yli 3viikkoa sitten, löytyikin kappas kippas välittömästi. Sen jälkeen meni muutama viikko, että saivat Klarnalle ilmoitettua mitä palautettu ja edelleenkään ei Klarnalta näy rahoja.........Voin vannoa, että en tilaa enää ikinä Nellyltä enkä Klarnalta. Uskomatonta, että asiakkaiden pitää itse valvoa rahojensa palautuminen ja kokoajan keksitään jokin syy miksi niitä ei ole vieläkään palautettu. Nellyn sivuilla lukee tai ainakin luki, että rahanpalautuksessa menee 1-3vk.....................

Hei,

Ikävä kuulla, ettet ole vastaanottanut rahanpalautustasi. Selvitämme mielellämme rahanpalautuksesi tilanteen ja miksi et ole rahojasi vastaanottanut.

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tai suoraan minuun osoitteessa palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin,

Kirsi
Klarna

Miksi te ihmiset ette tilaa sopivan kokoisia vaatteita, joita ei sitten tarvitsisi olla palauttelemassa joka hetki? Itse ainakin tilaan kokoa isomman vaatteen ja jos on ollut iso niin ottanut neulan ja lankaa ja kaventanut. Järki käteen, ei ne siellä Klarnassakaan voi kaikkea osata moitteettomasti. Mittailkaa koot sen verran tarkasti, että tilaatte oikein! Pienellä vaivannäöllä säästätte kymmeniä euroja rahaa!

Mä tilasin muutaman mekon ylioppilasjuhlia varten ja alunperinkin tarkoituksena oli palauttaa ylimääräiset. Kaikki olivat sitten pieniä ja palautin kaikki mekot. Nellyn ohjeiden mukaan laskua (n.300e) ei tarvitse maksaa, koska palautan tuotteet. Nyt olen kuitenkin saanut Qlirolta maksumuistutuksen, jossa ilmoitetaan laskun menevän perintään ellei sitä maksa. Eräpäivä lähestyy ja pitäisi asia saada hoidettua nopeasti, sillä en halua tuollaista summaa maksaa jos kerta sanotaan ettei tarvitse. Tässä nyt sitten odotetaan sähköpostiin vastausta... Uskomatonta ettei minkäänlaista puh.numeroa, johon voisi soittaa. En kyllä aio kyseisestä kaupasta mitään enää ostaa!!!

Tilasin Nelly.comista tyttärelle mekon rippijuhlaa varten. Mekko oli liian pieni ja jouduimme vaihtamaan mekon, ts. tilasimme ja maksoimme uuden mekon. Laitoimme ensin tilatun mekon palautukseen. Täytin kaikki vaadittavat tiedot tilinumeroa myöten. Uusi mekko tuli ja juhlat olivat. Havahduin viikkoja, taisi olla reilusti yli kuukausi, että en saanut rahoja ensin maksetusta mekosta. Laitoin s-postia firmaan ja sieltä vastattiin, että he eivät ole voineet maksaa palautusta, koska heiltä puuttui tilinumeroni. He ovat kuulemma laittaneet s-postia minulle.

Laitoin tilinumeroni ja raha saapui muutaman päivän sisälle sinne. Jäin vain miettimään, että A. Laitoin heille tilitietoni palautusilmoituksessa. B. Raha ei tullut minulle ENNENKUIN aloin vaatimaan sitä. Olisihan voinut olla, että olisin unohtanut koko asian...

Varoituksen sana!!! Tilasin Nellyltä 60 euron arvoisen takin, johon en ollutkaan tyytyväinen, mutta jonka olin jo ehtinyt maksaa. Palautin tuotteen täysin Nellyn antamien palautusohjeiden mukaisesti, mutta vahvistusviestiä saatika rahoja palautuksesta ei vain alkanut kuulumaan, yli kolme viikkoa odottelin. En tietenkään löytänyt myöskään palautuskuittia tähän hätään, joten laitoin Nellylle viestiä asiasta; olisiko enää mitään tehtävissä? He vastasivat, että eivät valitettavasti ole saaneet palautustani ja pahoittelivat asiaa. Lähdin sen siliän tien postiin kyselemään, voisivatko sieltä tulostaa arkistostaan minulle tämän kyseisen palautuskuitin vielä uudemman kerran - ja HALLELUJA se onnistui. Tietenkin, hetken päästä, löytyi myös se alkuperäinen palautuskuitti kotini keittiön kaapin ovesta, heh. No, mutta laitoin Nellylle samantien kuvan kuitista ja kappas! Palautukseni saapui sillä hetkellä heille. Luottamus kyseiseen lafkaan kyllä täysin nollassa tämän kokemuksen jälkeen, aikaisemmin ollut vain hyviä kokemuksia kyseisestä nettikaupasta. Outoa, on kuitenkin sen verran iso/tunnettu firma kyseessä, luulisi etteivät ihan heppoisasti haluaisi mainettaan menettää...

Yhteistyössä