Nelosen sivut ja vaikeus löytää tietoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Rasittavaa! Olis muutama ohjelma jotka kuuluu Nelosen (ja/tai Jimin/Livin) "valikoimaan" mutta nettisivuilta on täysin mahdotonta löytää tietoa millon nää kyseiset ohjelmat alkaa. Kyseessä siis uudet kaudet vanhoissa ohjelmissa. Tosi kiva sitten kun joskus jostain muualta kuulee että se-ja-se on jo alkanu tyyliin 2 viikkoa sitten..

Mä oon kerran jopa valittanut asiasta neloselle enkä mitään vastausta asiasta saanut. Mutta siis joo, mäkään en sieltä juuri koskaan mitään löydä ja varsinkaan sitä tietoa mitä olen lähtenyt etsimään, joten en edes juuri nelosen sivuilla käy.

Jos mietit Good Wife -ohjelmaa, niin se alkoi maanantaina =)

Kiva kun muillakin on ollu vaikeuksia. Vähän sama homma,siitä Sukulan kuppilaohjelmasta lähetin ekalla kaudella palautetta niin ei mitään vastausta.

Greyn anatomia (sivuilta löyty tieto että kesäuusintoina 5. ja 6. kausi ja 9. jäi kesätauolle,mutta mun mielestä kesäuusinnat loppui 8. kauden päätösjaksoon) ja Vain Elämää nyt ainakin kiinnostaa..

Mä aina katon telkku.com -sivuilta. Sieltä näkee noin 4 viikon ohjelman ja kun tietää, että Vain Elämää tulee perjantaina ja Greyn anatomia tulee keskiviikkoisin. Näin ainakin mä kuvittelisin. Ennen ainakin tullut. Ja Greyn anatomia tuskin alkaa ihan vielä, kun ei vielä ole alkanut edes USAssa. Tulee Suomessa noin 3 jaksoa jäljessä.

Siellä ihan sivun alaosassa on kaikki kanavat ohjelmaoppaassa, sieltä saa klikattua näkymään ja päivämäärän päältä voi sitten valita uuden päivän. Tosin on hankalaa, jos haluaa katsella vaikka nappulan ohjelmia, niin joutuu aina päivää vaihtaessa siirtymään aina uudestaan oikeaan laitaan, että saa sen näkyviin.

Tänään kirosin just ihan samaa. Löysin kuitenkin kaikki tiedot lopulta, mutta aika sekavia ovat kaikki telkku-kanavien sivut.

Toinen on kun haluais kattoa sarjan jakson netistä, niin auta armias, ne löytyy jostain täysin epäloogisesta paikasta. Aaargh, miten voi olla niin vaikea tehdä selkeät nettisivut. Kaikenmaailman ikkunaa, luukkua ja animaatiota pukkaa ihan turhaan.

Yhteistyössä