nesteenpoisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
sain kaverilta ohjeen keittoon,mitä pitäs syödä viikko ja sillä elimistö puhdistuis. siihen tulee kaalia,sipulia,selleriä,tomaattimurskaa,kasvisliemikuutio ja vihreetä paprikaa. ja kai parsaa..

ensimmäinen kysymys et onks ihan kusetusta koko juttu? siis joku kaverin kaveri oli kehunu maasta taivaaseen,mut mä en usko näihin jotenki... vaik täs ei oo kyse mistää typerästä laihdutuksesta vaan elimistön puhdistuksesta/nesteiden poistosta.

ja toiseks,toimiskohan ilman selleriä ja kaalia? tai ainaki ilman kaalia,sitä en saa alas :(

Toi tunnetaan toisella nimellä sairaaladietti,joillakin toimii ja joillakin ei.Ite laihduin 5kg viikon kuurin aikana mutta kyllä se kaali on pakollinen siinä ja se sellerihän sen nesteen poistaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:49 vieras kirjoitti:
Toi tunnetaan toisella nimellä sairaaladietti,joillakin toimii ja joillakin ei.Ite laihduin 5kg viikon kuurin aikana mutta kyllä se kaali on pakollinen siinä ja se sellerihän sen nesteen poistaa.

ei toi kyl oo yhtään samanlainen kun mun netistä tulostama sairaaladieetti? :o no,jos niit on erilaisia :)
mut jää multa väliin kun en saa kaalia alas :(

Kyllä sitä keittoa pari päivää syö mutta sitte tuli mulle ainaki totaalinen :x ei menny alas enää sen jälkeen millään .

ja ei niitä kaaleja ja sellereitä voi jättää pois kun just ne on ne "vaikuttavat" ainekset.

Tuohan kuulostaa juuri siltä kaalikeitolta, jolka on siinä kaalikeittodietissä. Tokihan sillä ylimääräiset ensteet ensin poistuu, nehä lähtevät ensimmäisenä jos alkaa jotain diettiä ym.

Yhteistyössä