NetAnttilasta karkkeja tilanneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkia netistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nallekarkkeja tilattiin viimekuussa, kaik on jo syöty! :ashamed:

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=234278&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10023&categoryId=10327

tilasin jonkun salmiakki rasian kerran vaatteiden kanssa. nyt himoitsisin noita suklaarasioita, pitäis keksiä vaan jotain muutakin tilattavaa en pelkkää karkkia "kehtaa" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja Karkkinaama:
Kerran tilasin suku-lakuja ja ne oli ihan kovia.

Sulla on hyvä nikki. :D Mul pitäisi olla herkkuperse. :whistle:

Joo, nikki on tähän ketjuun oikein passeli! Ja muutenkin, kertoo kyllä aika paljon tästä mun karkkiriippuvuudestani! :ashamed: Himoissani mä en niitä lakujaan palauttanu vaan söin ne. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
miks noissa ei voi olla tuote tietoja :/ no haribon voi kattoo netistä mut entäs noi disney jne..
prkl kuka ton linkitti :p

Yks harmaa vakkari :ashamed:

:laugh: ei se mitään..kuolien kuola :p (positiivisena siis tarkotin :D )...
tuolla on vaikka mitä namia :p :p :p

Joissain oli aika kalliit kilohinnat :(. Mut kuola rupes kyllä valumaan :D!

Ai että kun olis hyviä merkkarit, tai kolapullot tai oikeestaan kaikki kelpais :D Pistetään vaikka raskauden piikkiin.. ;)

Kaikkia uusia karkkeja tullut,enemmän kuin ennen :p Merkkareita ois kans näemmä tuolla :)

siis onko antilan uusimmas lehes merkkareita? en löytäny,ku eilenku lehti tuli ni pakko heti kattoo löytykö niitä:( mun herkkuu,ja useat kerrat tilattu niit

Alkuperäinen kirjoittaja ripe:
Kaikkia uusia karkkeja tullut,enemmän kuin ennen :p Merkkareita ois kans näemmä tuolla :)

siis onko antilan uusimmas lehes merkkareita? en löytäny,ku eilenku lehti tuli ni pakko heti kattoo löytykö niitä:( mun herkkuu,ja useat kerrat tilattu niit

en tiiä lehessä mutta netissä on noita salmareita :p

eipäs oo:(. Kävin kattomassa:/

eipäs oo:(. Kävin kattomassa:/

Onpas :D

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=166894&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10023&categoryId=10327

Voih, kylläpä rupes kuola valuu :p http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=422720&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10023&categoryId=10327onks tää esim halvempi ku kaupassa?

Yhteistyössä