Netflixin paypal maksuvaihtoehto ei toimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Niin Netflixin PayPal maksuvaihtoehto ei toimi. Kyllä siit kohast pääsee ihan kirjautuun sinne PayPalliin ku muistin salasanan oikein ja korttitiedotki siel on oikein ja muualla PayPal toimii maksuvaihtoehtona ku j(ossainhan se on ainut maksuvaihtoehto mitä on) Tulee vaan ilmotus: "PayPal maksu peruutettu." Ei kai sillä niin väliä kummalla maksaa mutta teoriassaanhan joku voisi haluta maksaa PayPallilla niin siitä jää jälki ja nipeempaaki se on maksaa sillä.

Noh naiset nyt ajattelee että "ei kiinnosta".
Mutta onneks ei oo pakko vastata mitään jos ei kiinnosta.

Netflixillä ei ole sähköpostiosoitetta ainakaan en heti löytänyt joho vois asiasta mainita puhelinnumeron löysin jotenka pointtina tämän viestin lähettämiselle on se että jos vaikka joku Netflixin henkilökunnasta näkee tän viestikejun ja korjaisi asian tai sittenhän kyseinen maksuvaihtoehto voitaisiin vaikka poistaa sieltä listalta jos sitä ei tarvii tai se ei vaan toimi.

Moi!

Mulla on itseasiassa tämä sama homma nyt, olen jo reilu vuoden maksanut paypalin kautta netflixin ja nyt jostain syystä se ei enää toimi, saan samanlaisen ilmoituksen kun sinä, paypalissa on kaikki kortin tiedot yms oikein. Soitin jo kerran netflixiin ja sain ystävällistä palvelua, mutta he eivät sieltä osanneet sanoa mitään syytä, sain vain 7päivää katseluaikaa, että voin rauhassa jatkaa netflixin katselua samalla kun yritän selvittää asiaa paypalin tms kanssa..alkaa hieman ärsyttämään jo, vaikka mitä yrittäis niin ei onnistu! Kai se pitää seuraavaks olla yhteydessä sitten sinne paypaliin kun ei tässä muukaan auta!

Mulla lakkas lähtemästä visalta veloitus kun kortti vaihtui uuteen. Sinne piti päivittää uuden kortin tiedot.
Tosta paypall jutusta en kyllä tiedä..
Ja on ihan totta, että soittamalla saa aivan loistavaa palvelua! :)

Nyt tuntuu Netflixissä olevan jotain muuta häikkää, lastenohjelmissa joita ennen on katseltu suomeksi puhuttuina, on vaihtoehtona enää englanti. Edes tekstitystä ei saa suomeksi..

Yhteistyössä