Netin kautta suhteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni

Vieras
Olen tavannut netin kautta miehen, kuvia olen nähnyt, puhutaan puhelimessa usein ja viestitellään. Olen todella ihastunut mutta jännittää onko hän sitä miksi kuvittelen sittenkin kun nähdään.

Onko kukaan löytänyt elämänsä miestä netin kautta? Oliko se sama tunne vielä kun näitte kasvotusten?

netin kautta mieheni löysin, nyt ollaan 2 vuotta seurusteltu ja 6kk oltu naimisissa =) ja ihan ku vastarakastuneita edelleen :heart: joo ei oo kovin pitkä aika mut mä tiesin kyllä heti ku mieheni näin et se on siinä B)

Toivottavasti näätte pian :D
Toinen kaveri löysi elämänsä miehen (pian saavat lapsen, omakotitalo on)
Ja toinen huomasi ekan vtapaamisen jälkeen, että ei ollut yhtään sellainen, kuin piti..

Me ollaan oltu naimisissa jo 10 vuotta! Pidettiin melkein vuoden verran yhteyttä kaveripohjalta netin kautta kunnes päätettiin tavata ja sille tielle jäimme.

Miulla on kokemus nettisuhteesta, mutta se ei toiminut. Mies oli niin verbaalinen, että sain tavallaan hänestä erilaisen käsityksen puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Vaikea selittää, mutta se persoonan kokonaisuus oli jotenkin erilainen kuin minkä käsityksen vain sanallisesta viestinnästä saa. Hän puhui ja puhui ja puhui, mutta teot olivat eriä. En silti väitä etteikö netin kautta voisi löytää sitä tosirakkautta :heart: .

netin chatissä juteltiin,tavattiin heti kun tuntui niin oikealta ja kun tavattiin se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Kesällä tulee 6 v täyteen. Lapset 4½v,3v ja 1½v,neljäs yhteinen lapsi syntyy nyt keväällä. 4 v sitten ostetiin ihana omakotitalo,viime kesänä vasta ehdittiin naimisiin. Edelleen ollaan kuin vastarakastuneita.Itseasiassa meidän rakkaus senkun kasvaa,varsinkin näiden lasten myötä.Eli olemme todella onnellisia ja rakastuneita.

Tottakai voi kumppanin löytää netistä, ihan siinä kuin mistä tahansa muualta. Miksei voisi? Itsekin olen oman mieheni netin kautta tavannut jo 6v sitten, yhdessä siis edelleen, on yhteinen lapsi ja koti. Ehkä itselläni on käynyt suunnattoman hyvä tuuri, koska ne muutamat miehet, joiden kanssa netissä tavattu ja myös myöhemmin livenä, ovat olleet tosi mukavia tyyppejä. Kaikki ihan normaaleja tapauksia.

Yhteistyössä