Nettideitin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettideitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nettideitti

Vieras
Mielestäni treffit meni ihan hyvin,pari tuntia kesti. Lähtiessä mies ei sanonut mitään jatkosta eli siis että haluaako vielä nähdä vai riittikö tämä. En itsekään siinä sitten ruvennut kyselemään, mutta jäin vain miettimään kun yleensä nettideitit/minä on sanonut joko et hyvää jatkoa tai sitten että olis kiva nähdä vielä.Tämä ei sanonut mitään niin mitäs nyt sitten? Voinko itse kysellä mitä mieltä on jatkosta vai odotanko että ottaa ,jos ottaa, niin yhteyttä sanoakaseen jotta haluaako vielä nähdä vai oliko vain kiva nähdä ja that`s it.

Ei se vaikuttanut mitenkään ujoltakaan. Ei se ole edes viestiä laittanut vaikka oli treffien jälkeen online. Itse olen viimeistään treffien jälkeen laittanut viestin jossa kiittänyt näkemisestä ja sitten sen mukaan haluisinko vielä nähdä vai en ellei sitä ole kasvotusten puhuttu. Ei sillä voinhan toki itsekkin laittaa viestin mutta luulisi nyt että olisi laittanut kun oli onlinessa.Itse en ollut mutta näin että hän oli ja kun kävin katsomassa niin ei ollut viestiä laittanut.

Yhteistyössä