Minun isältäni poistettiin kaikki hampaat kun hän oli 32 v., ja hän sai tekarit. Ei silloin 70-luvulla kyllä naiset kaihtaneet yhtään. (Isäni jäi sinkuksi alta kolmikymppisenä)
Itselläni on myös surkeat hampaat, kauttaaltaan paikatut. Ja kaksi hammasta on poistettu koska ovat olleet juurihoidettuja, ja reikiintyneet pahasti. Olen aina käynyt säännöllisesti hammaslääkärillä, ja omat hampaat on suurimmaksi osaksi suussa, vaikka kauttaaltaan paikatut.
Mutta en kyllä itse pelkästään tekareiden takia hylkäisi lupaavaa miestä, jos siis kaikin puolin oli muuten lupaava.
Tuli tuosta mieleen, että tapasin kerran miehen joka oli erittäin ruma. Mies oli lyhyt ja lihava, oli iso perunanenä, pienet siansilmät, ei kaulaa ollenkaan, rokonarpinen punainen iho kasvoissa. Ei huolehtinut hygieniastaan. Mutta vaikutti maailman ihanimmalta ihmiseltä. Aloitin suhteen. ja heti aliussa neuvoin miten usein kannattaa käydä suihkussa, pestä hampaat ja vaihtaa puhtaat vaatteet jne., ja ottikin opikseen. Jos olisi ollut luonteeltaan mahtava ja minulle sopiva, olisin hänet kyllä pitänyt.
Mutta parin kk päästä paljastui aika isoja juttuja, mm. peliriippuvuus ja aika totaalinen sekoaminen new age-jutuista, mm. mittaili puistoissa puiden energiakenttiä tms... niin jätin sikseen kun olimme tunteneet 3 kk.