Nettituttavuudet on yhtä suurta pelleilyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelly

Vieras
Ihmiset jotka viettävät toistensa kanssa aikaa netissä, huijaavat itseään ja toista osapuolta. On helppo olla muka hauska ja haluttava jos ei edes tapaa ainakaan usein.

Aikaa kuluu helposti enemmän kuin olisi tarve, ja jopa oma perhe joutuu kärsimään intoilusta, joka voi muuttua melkein intohimoksi. Ainakin varattujen naisten lörpöttely miesten kanssa on aika hölmöä ja päinvastoin.

Ja oikeita ystävyyssuhteita voi mennä pilalle netissä roikkumisen takia. Kun menee kylään, ystävällä onkin jotain tärkeää menossa siinä netin äärellä, eikä hän irtoa kokonaan touhuistaan. Ja soittaessasi kuulet näppiksen napsuvan samalla :/ Yhtäkkiä hän on etäinen, ja tiedät, että netissä on jotain mielenkiintoisempaa.

Se on tätä nykyaikaa. Netissä kukaan ei arvostele ulkonäköä tai kokkaustaitoja, kun ne eivät siellä välttämättä koskaan tule ilmi. Jokainen on tavallaan tasa-arvoinen.

Nettituttavissa on puolensa,ei tarvi siivota heitä varten,ei keitellä kahvia,pääsee eroon napin painalluksella.
Olen juuri mainitsemasi ihminen,puhelun aikanakin voin naputella näppistä ja jos joku eksyy kotiini kyläilemään,hoitelen esimerkiksi farmvilleni jos siellä jokin kypsyy.

On niissä puolensa jos pysyvät tietyissä rajoissa.

Mutta eikö riippuvaiselle tule mieleen, että on erittäin epäkohteliasta ja jopa törkeää näpytellä puhellessa ystävän kanssa??? Ja hoidella jotain hitsin farmvilleä kun vierailija tulee.

Mulla on paljon nettiystäviä, mutta myös ihan oikean elämän ystäviä :) Kone on kiinni, silloin kun joku on käymässä. Luonnollisesti! Jokaisen nettiystäväni olen tavannut myös irl. Olen yksinhuoltaja enkä mä pääse iltaisin mihinkään kahdeksan jälkeen käymään niin ne nettitutut on mun ainut sosiaalinen elämä sillon :D

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Mulla on paljon nettiystäviä, mutta myös ihan oikean elämän ystäviä :) Kone on kiinni, silloin kun joku on käymässä. Luonnollisesti! Jokaisen nettiystäväni olen tavannut myös irl. Olen yksinhuoltaja enkä mä pääse iltaisin mihinkään kahdeksan jälkeen käymään niin ne nettitutut on mun ainut sosiaalinen elämä sillon :D

Pilkku väärässä paikassa... sori...

No minulla, varatulla naisella on ollut nettiystävä jo 4 vuotta. Ystävä on intialainen mies, hirmu mukava. Kerran viikossa mailaillaan. Miehen mielestä on hyvä asia, ja on sanonut, ettei tuota kannata ainakaan hukata ja haluaa itsekkin tietää elämänmenosta siellä. Lisäksi ihailee, kun osaan kirjoittaa englanniksi yhtä nopeasti kuin suomeksi.

Kaikki lähettämäni ja saamani mailit on tallessa, olen sanonut, että mies saa lukea kaikki milloin vaan. Ei kuulemma jaksa, kun niitä on niin paljon. Monesti pyydän kyllä miestä lukemaan, jos ystävä on kirjoittanut jotain mielenkiintoista. Nyt esim. hänen äitinsä on järkäämässä sille vaimoa :D Järjestetyt avioliitot on aika normia siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja pelly:
On niissä puolensa jos pysyvät tietyissä rajoissa.

Mutta eikö riippuvaiselle tule mieleen, että on erittäin epäkohteliasta ja jopa törkeää näpytellä puhellessa ystävän kanssa??? Ja hoidella jotain hitsin farmvilleä kun vierailija tulee.

Jaa'a,sen voi jokainen miettiä tykönään miten toimii.Tää tapa sopii mulle,mielummin netti kuin joku akka kaffettelemassa ja jauhamassa peetä livenä.Menee tehokasta siivousaikaakin hukkaan kun joku tunkee kylään.
Netin ääressä saa samalla tiskata,kokata ja siivota sekä pyykätä eikä kukaan vedä herneitä jos häärää muutaman rivin välissä netissä.

Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Kaikki lähettämäni ja saamani mailit on tallessa, olen sanonut, että mies saa lukea kaikki milloin vaan. Ei kuulemma jaksa, kun niitä on niin paljon. Monesti pyydän kyllä miestä lukemaan, jos ystävä on kirjoittanut jotain mielenkiintoista.

Sulla vaikuttaa olevan terve suhtautuminen, mutta olen nähnyt varattuja, jotka innostuvat niin paljon miehen/naisen nettihuomiosta, että elämä on pyllähtänyt kokonaan päälaelleen. Olisivat valmiit tapaamaankin, ihan viattomissa merkeissä, mutta ilman puolisoita, jotka on jätetty ulkopuolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Kaikki lähettämäni ja saamani mailit on tallessa, olen sanonut, että mies saa lukea kaikki milloin vaan. Ei kuulemma jaksa, kun niitä on niin paljon. Monesti pyydän kyllä miestä lukemaan, jos ystävä on kirjoittanut jotain mielenkiintoista.

Sulla vaikuttaa olevan terve suhtautuminen, mutta olen nähnyt varattuja, jotka innostuvat niin paljon miehen/naisen nettihuomiosta, että elämä on pyllähtänyt kokonaan päälaelleen. Olisivat valmiit tapaamaankin, ihan viattomissa merkeissä, mutta ilman puolisoita, jotka on jätetty ulkopuolelle.

No kyllä minäkin mielelläni sen tapaan, jos tulee suomeen käymään. Mutta eiköhän mies olisi mukana, jos haluaa siis. Ei ole kyllä riskiä että rupeisin sen kanssa pusuttelemaan tai mitään, ei ole koskaan ollut mistään semmoisesta kyse. Sitapäitsi, ekat puoli vuotta luulin, että se on nainen, kun nimi ei kerro mitään ja sukupuolesta ei ollut puhetta. :D

Asian oikea laita valkeni, kun sain osoitteen blogiin. Siellä oli kuva plösöstä lähes nelikymppisestä miehestä, jolla on isot kulmakarvat!

Alkuperäinen kirjoittaja olen eri mieltä:
Jaa'a,sen voi jokainen miettiä tykönään miten toimii.Tää tapa sopii mulle,mielummin netti kuin joku akka kaffettelemassa ja jauhamassa peetä livenä.Menee tehokasta siivousaikaakin hukkaan kun joku tunkee kylään.
Netin ääressä saa samalla tiskata,kokata ja siivota sekä pyykätä eikä kukaan vedä herneitä jos häärää muutaman rivin välissä netissä.

Taidat olla aikamoinen erakko. Mutta eikö kannattaisi ilmaista oikeille tuttaville suoraan, että ihmissuhteisiin ei ole aikaa tai kiinnosta?

Yhteistyössä