Neukkatäti valitti liian aikaisin aloitetusta seksistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapis:
On se nyt perkele jos ei ukko sen vertaa kestä... :kieh:

Miten niin ukko :D Minä, aikuinen nainen, en vapaaehtoisesti ole ollut aikuisiälläni ilman seksiä viikkoa pidempää aikaa. Onneksi mies on samoilla linjoilla ;)

Miksi se muuten aina onkin olevinaan niin että ukko ei kestä, haluthan ne on akallaki? ;)

Tuli mieleen, että josko sillä kiellolla haluttais myös estää uuden raskauden alkamisen heti perään. Elimistö joutuu siinä kyllä koville jos heti uudestaan raskautuu ja kaikilla ei kroppa sitä kestä eli tulee keskenmenoja ihan siitä syystä että kohtu ei ole palautunut raskaudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
mikähän 2kymppinen seksipeto tää ap on! ei taida pikkusta imettääkään sen takia ettei vaan terhakat tisut mee pilalle....

Siellä siis joku 4kymppinen rupsahtanut taaperoimettäjä??!! :D

Ei vaan en halua yleistää, niin kuin sinä teet. Ihan käsittämätöntä tollainen luokittelu, onko tosiaan niin että vain 2 -kymppiset haluaa harrastaa seksiä? Missä iässä se sit muuttuu?

Itse olin 3 viikkoa synnytyksestä miehen kanssa sängyssä, ihan omasta tahdostani ja kukaan ei huomauttanut, synnärilläkin sain ohjeeksi vain että kumi ehdoton.

Ja joops, olen kyllä 2kymppinen mutta imetinhän mä vuoden :) (enkä oikein miellä itseäni seksipedoksi )

Nykyään saa harrastaa seksiä sitten kun siltä tuntuu.Jälkivuodon aikana kortsua käyttäen ja muutenkin ehkäsystä huolehtien Ei ole oikeaa tai väärää,jokainen valitsee itse miltäs tuntuu..

Kyllä minä olen lähes 4-kymppisenä harrastanut seksiä 2 viikkoa synnytyksestä.

Outoja juttuja teillä. Ja minä olen sitten taaperoimettäjä. Ja kumilla on ehkäisty raskauden alkaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:
Mie olin jo raskaana jälkitarkastuksessa.. :ashamed:

Voi hyvä luoja. Eikö niillä lapsilla nyt voisi pikkaisen enemmän väliä olla kuin joku 10 kk...
Eikö ehkäisyoppi ole mennyt perille vai mikä on vikana?
Ei tuollainen ole kropankaan terveyden kannalta fiksua.

Alkuperäinen kirjoittaja Miettikää vähän:

Voi hyvä luoja. Eikö niillä lapsilla nyt voisi pikkaisen enemmän väliä olla kuin joku 10 kk...

No eipä juuri tuon enempää ikäeroa voi olla jos tulee lähes heti uudestaan raskaaksi. Pari viikkoa enemmän vois korkeintaan olla jos olis syntyny myöhemmin kuin 39+3. Ehkäisyoppi on kyllä menny perille, juuri siksi emme sitä käyttäneetkään. Ja kiitos kun huolehdit kroppani terveydestä! Muuten ihan ok, mitä nyt kohtalaisia liitoskipuja toisinaan.. =)

Ei multa ole kertaakaan edes kysytty, että koska ollaan seksielämä aloitettu synnytyksen jälkeen :o kolme lasta olen synnyttänyt, ja kaikkien kohdalla on seksiä harrastettu paljon ennenjälkitarkastusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Miettikää vähän:

No eipä juuri tuon enempää ikäeroa voi olla jos tulee lähes heti uudestaan raskaaksi. Pari viikkoa enemmän vois korkeintaan olla jos olis syntyny myöhemmin kuin 39+3. Ehkäisyoppi on kyllä menny perille, juuri siksi emme sitä käyttäneetkään. Ja kiitos kun huolehdit kroppani terveydestä! Muuten ihan ok, mitä nyt kohtalaisia liitoskipuja toisinaan.. =)

Sun mies on muslimi tai ootte lestadiolaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Eli nyt on sit niin että jos haluaa harrastaa seksiä miehensä kanssa niin on huono, vastuuton teiniäiti ja pinnallinen????
Voi hyvä ihme.....

Seksiä pitää harrastaa vain koska mies haluaa, silloinkin n kerran kuussa, pitkän ruinauksen päätteeksi peiton alla pimeässä. Tai no joo, kellarissa ettei lapset ole samassa kerroksessa koska sehän olisi seksuaalista hyväksikäyttöä

Yhteistyössä