Neuleohjeeseen apuja, joookoooooo..!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Nih, eli väännetään mulle rautalangasta.

"päätä molemmissa reunoissa joka 2.krs 1x3s, 1x2s ja 1x1s kädentietä varten."

Eli, öö.... eka reunoista 3 pois, sit 2 ja 1 or what? Suomea!!! :snotty:
 

Yhteistyössä