neuvoja alkoholin käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja doku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

doku

Vieras
olen lähdossä viihteelle kaverin kanssa. Hänen kanssaan mopo on karannut usein käsistä. Nuoruuden aikaisia kavereita kun ollaan... Miten mä kontrolloin illan aikana, etten ala vetää siideriä kaksin käsin. (ja loppuillasta siirry paukkuihin..) Mä olen ollut tosi vähällä juonnilla viimeiset pari vuotta, joten ei ole edes mitään peruskuntoa yllä. Help!

Joka toinen lasillinen vettä. Ihan oikeasti sitä vain juo, vaikka olisi mitä lasissa. Ota siis vettä. Huomaat juovasi sitä yhtä innokkaasti kuin vahvempia. Ja viimeisen tunnin aikana ei lainkaan vahvempia, jos haluaa välttää kankkusen.

ei mulla normaalisti mitään ongelmaa ole. Joskus, tosi harvoin, otan kotona lasin viiniä. Mutta tämän kaverin kanssa ei voi juoda vähän. Hän kantaa pöytään molemmille juomaa. Ja mä vastavuoroisesti. Yhtäkkiä on kaksi lasia juomatta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei mulla normaalisti mitään ongelmaa ole. Joskus, tosi harvoin, otan kotona lasin viiniä. Mutta tämän kaverin kanssa ei voi juoda vähän. Hän kantaa pöytään molemmille juomaa. Ja mä vastavuoroisesti. Yhtäkkiä on kaksi lasia juomatta...

Kyllä voi. Sanoo ihan suoraan ettei juo niin paljoa :)

Yhteistyössä