V
vieras
Vieras
Eli meidän vaki hoitopaikka oli täynnä tänä vuonna ja naapuri tarjoutui hoitamaan koiria sen aikaa. Mitenkähän kannattaisi lyhyessä ajassa tutustuttaa koirat naapuriin, niin että ne päästää naapurin meidän pois ollessa taloon sisään ja suostuu nätisti mukaan lenkille..
Itse olen ajatellut näin:
- Käydään yhdessä lenkillä. Naapuri taluttaa
-Aina kun tulee meille, tuo koiran namia mukana myös sitten yksin tullessaan namit mukana.
- Antaa vaikka jonkun pyyhkeen heiltä meille, että koirat voi ottaa kunnolla hajua.
-Lenkitys yksitellen.
Itseä mietityttää, kun nämä koirat on "yhden miehen" koiria ja eivät niin vieraista välitä. Toinen on vielä siinä iässä, että ottaa mittaa vanhemmasta ja kokeilee pomotella. Välillä koirille tulee ihan rähinät (uroksia molemmat).
Nyt kaikki vinkit ja neuvot kehiin mitä kantsii tehdä. Kiitos
Itse olen ajatellut näin:
- Käydään yhdessä lenkillä. Naapuri taluttaa
-Aina kun tulee meille, tuo koiran namia mukana myös sitten yksin tullessaan namit mukana.
- Antaa vaikka jonkun pyyhkeen heiltä meille, että koirat voi ottaa kunnolla hajua.
-Lenkitys yksitellen.
Itseä mietityttää, kun nämä koirat on "yhden miehen" koiria ja eivät niin vieraista välitä. Toinen on vielä siinä iässä, että ottaa mittaa vanhemmasta ja kokeilee pomotella. Välillä koirille tulee ihan rähinät (uroksia molemmat).
Nyt kaikki vinkit ja neuvot kehiin mitä kantsii tehdä. Kiitos