Neuvoja kaipaava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hanna

Vieras
Olen tavannut hieman minua vanhemman miehen ja hänestä ei ota mitään selkoa.Eilen laitoin hänelle viestin ja kysyin suoraan että enkö kiinnosta häntä.Vastasi ja sanoi että ei se nyt ihan niin mene.Mielestäni tuo ei ollut kyllä mikään vakuuttava vastaus häneltä ja nyt mietinkin että unohtaako tuo mies vai katsoa tuleeko tästä mitään?

Onko teillä minkälainen ja kuinka pitkä historia takana?
Joko on kiinnostunut mutta on jotain, tai sitten ei, mutta ei uskalla sitä sanoa.
Miltä sinusta tuntuu?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Eiköhän tuo tarkoita sitä että on kiinnostunut, mutta on jotain muita mutkia matkassa. Kysy mitä hän sillä tarkoitti.

Sen tiedän että on kokenut paljon pettymyksiä elämässä ja vaikea luottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja taapertaja:
Joko on kiinnostunut mutta on jotain, tai sitten ei, mutta ei uskalla sitä sanoa.
Miltä sinusta tuntuu?

Olemme tunteneet kolmisen kuukautta ja hän on kyllä ahkerasti pitänyt yhteyttä.Itse en ollut ensin kiinnostunut mutta pari viikkoa sitten tajusin että tuo mies on sekottanut pääni ihan täysin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Miltä sinusta tuntuu?

Olemme tunteneet kolmisen kuukautta ja hän on kyllä ahkerasti pitänyt yhteyttä.Itse en ollut ensin kiinnostunut mutta pari viikkoa sitten tajusin että tuo mies on sekottanut pääni ihan täysin.

Millä se on saanut pääsi sekaisin? Lupauksilla? Teoilla?
Voisiko hän tosiaan olla varattu?

On siis pitänyt ahkerasti yhteyttä, mutta silti sinun piti kysyä häneltä tuota. Miksi?

Itselläkin paljon pettymyksiä takana ja vaikea luottaa miehiin.Välillä on niin etäinen ja sitten seuraavana päivänä voi olla taas niin ihastuneelta vaikuttava.Siksi mietityttää.

On siis pitänyt ahkerasti yhteyttä, mutta silti sinun piti kysyä häneltä tuota. Miksi?

Itselläkin paljon pettymyksiä takana ja vaikea luottaa miehiin.Välillä on niin etäinen ja sitten seuraavana päivänä voi olla taas niin ihastuneelta vaikuttava.Siksi mietityttää.

No ei kyllä kuulosta ihan hyvälle... Siis alkusuhteessahan sitä huumaa pitäisi juuri olla...tuo kuulostaa melko oudolle, eikä kyllä millekkään kunnon ihastumiselle.
Oisko muitakin "kierrossa" kun sinä?

No ei kyllä kuulosta ihan hyvälle... Siis alkusuhteessahan sitä huumaa pitäisi juuri olla...tuo kuulostaa melko oudolle, eikä kyllä millekkään kunnon ihastumiselle.

Samaa olen miettinyt että olisko hänellä muitakin kierroksessa.

Samaa olen miettinyt että olisko hänellä muitakin kierroksessa.

Vähän kuulostas siltä... Mulla oli muutama vuosi sitten vähän samankaltanen tilanne siksi tää aihe otti silmään.
Tai meillä oli niin, että kun tavattiin, mies oli vielä varattu ja eroa tekemässä. Erosi ja sitten alkoi tuo jahkaaminen... Välillä meillä oli kaikki hyvin ja uskalsin jopa ajatella jo tulevaisuuttakin ja sitten taas hän jotenkin "otti välimatkaa" vai miten sen ilmaisisi. Tätä jatkui jonkun kuukauden, kunnes sain selville, että oli edelleen vaimonsa kanssa yhdessä vaikka minulle väitti muuta. Halusi siis pitää meidät molemmat!
Ja tuollaisia samanlaisia viestejä sain minäkin silloin...

Yhteistyössä