Neuvoja kaivataan! En tarvitse v*ttuilua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Elikkäs, olen eronnut jokin aika sitten. Nyt tapailen erästä miestä. Tämä mies on mukava, ihana, oikeastaan kaikkea mitä voin toivoa. Ja sitten se mutta... Seksi hänen kanssaan ei ole tyydyttävää.
Ja tästä syystä en voi olla ajattelematta eksääni, joka sängyssä oli ihan omaa luokkaansa. Parasta seksiä mitä koskaan olen saanut.

Miten saan ajatukseni eksästä pois? Haluaisin oppia nauttimaan uuden kumppanini kanssa seksistä, mutta kun...

Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:
Neuvo mies parkaa herranenaika :D
Kerro mistä tykkäät :)

Ongelma on enemmän siinä, että miehellä on jonkinasteinen erektiohäiriö. Osaa kyllä minut tyydyttää käsillä ja suulla, mutta en nauti siitä niin kovasti kuin yhdynnästä.

Minä en pystyisi olemaan miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei olisi hyvää, tai oikeastaan loistavaa. Olen sen virheen tehnyt pari kertaa, eikä siitä hyvää seurannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Dumppaa se:
Minä en pystyisi olemaan miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei olisi hyvää, tai oikeastaan loistavaa. Olen sen virheen tehnyt pari kertaa, eikä siitä hyvää seurannut.

Niin, no... Jotenki tuntuu kurjalta, että lopettais suhteen tommosen asian vuoksi. Siis kun miehellä on erektio-ongelmia.
Mä haluaisin vaan saada sen eksän pois mun päästä, kun muisto siitä saa mut ihan kiihkeeks ja menettämään järkeni...

Alkuperäinen kirjoittaja nadia:
Onko siin miehesssä muutenkaan mitään hyvää? Meinaan vaan että mieti nyt mitkä jutut nyppii jo nyt, sillä jos seksi ei oo ok, tuskin kaikki muukaan on.

On, hänessä on paljonkin hyvää. Kaikkea mitä mieheltä voin toivoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos fyysistä niin eiköhän siihen lääkkeet löydy!

Varmasti. Mutta millä mä sen miehen saan menemään lääkäriin? En voi oikein sanoakaan että "painu tohtorille hakee nappulat että saat kalus juhlakuntoon ja mut iloseks!"...