Neuvoja Kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä menin aika rumasti tekemään, selän takana. Äidilläni on ollut joitain sairauskohtauksia, joihin ei suostu hakemaan lääkärin apua. Laitoin hänen lääkärille s.postia, koko perheen toiveesta. Pyysin lääkäriä soittamaan minulle, ja hän soittikin. Juttelimme hetken äidin oireista ja meidän huolesta häntä kohtaan. Pyysin lääkäriä soittamaan, äidin miehelle, oli soittanut mutta ei ole vastannut puheluun. Lääkäri kysyi, että mitä hän tekisi, laittaako lähetteen sairaalan vai mitä. Ehdotin että menisimme porukalla, lääkärin vastaanotolle. Minä, Isäni ja Äitini. Ainut ongelma on se että en ole uskaltanut puhua äidille tästä mitään. Äitini On kieltänyt minua ottamasta yhteyttä lääkäriin, mutta nyt tein niin. Mitä sanoisin äidilleni. Haluaisin säilyttää välit, mutta nyt ei taida säilyä välit....

Onko äidin mies sinun isäsi? Jos ei, niin tuo kuulostaa kimurantilta yhtälöltä.

Mutta jos tuo mies on isäsi, niin kannattaa yrittää saada sitten yhdessä sinne lääkäriin. Selitätte olevanne huolissanne. Antakaa hänen olla itsekseen itse lääkärintarkastuksessa, tosin lääkärikin varmaan laittaa teidät ulkopuolelle siinä vaiheessa.

Anoppi on raahattu puoliväkisin muistitutkimuksiin ja lääkäreille ja lopulta hoitoon, kun useampi taho katsoi, ettei hänestä ole itsekseen eläjäksi.

Joo kyseessä on minun isäni. Olemme sanoneet äidille että olemme huolissamme hänestä. Meitä on 4 sisarusta, joista (3) on huolissaan ja isämme on myös huolissaan äidistä. Minua tytärtä äiti on haukkunut hirveäksi lapseksi, kun olen maininnut että laitan hänen lääkärille viestiä. Äitimme tosiaan kärsii kohtauksista , joissa hän menee muutamaksi minuutiksi ihan poissaolevaksi. Tuolloin hän ei ragoi mihinkään, eikä ymmärrä maailman menosta mitään. Omasta mielestään on kunnossa.

Joo kyseessä on minun isäni. Olemme sanoneet äidille että olemme huolissamme hänestä. Meitä on 4 sisarusta, joista (3) on huolissaan ja isämme on myös huolissaan äidistä. Minua tytärtä äiti on haukkunut hirveäksi lapseksi, kun olen maininnut että laitan hänen lääkärille viestiä. Äitimme tosiaan kärsii kohtauksista , joissa hän menee muutamaksi minuutiksi ihan poissaolevaksi. Tuolloin hän ei ragoi mihinkään, eikä ymmärrä maailman menosta mitään. Omasta mielestään on kunnossa.
Sydämenlyöntien tahdistin auttaa siihen. Siis lääkäriin!

Tietenkään ei muista mitään, jos on pitkiä taukoja sydämensykkeessä. Liiallinen d-vitamiini aiheuttaa jopa sydänpysähdyksiä. Voisit tietysti laskea hänen saantinsa, ettei syömällä tai jotakin smoothieta juomalla pysähdy lopullisesti. Se raja ylittyy todella herkästi, jos ei viitsi päässä laskea tai jos ottaa varmuuden vuoksi sen pillerin, siltä varalta et sattuu unohtumaan. Kukaan ei sellaisia asioita kontrolloi missään.

Yhteistyössä