Neuvoja, mitä teen? ( ystävästä kysymys) Kuka on maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ystäväni teki oman varauksen omalla nimellä ja toisen varauksen mun nimellä ja mun tiedoilla...ajatellen tosisaaan että mulle käy.....mutta asiat kyllä muuttu.

En ole antanut mitään tietoja sinne jumppaan, mutta ystäväni oli laittanut mun s-postin ja puh numeron kun ne oli pakolliset kentät siellä

Vaikka maksaisinkin varauksen...tekisi mieli tehdä varauksia sinne jumppiin syytä suotta keksityillä nimillä.-....

Miks kaveris oli tehnyt varauksen sun nimellä?? Ja jos tietää ettei sulle sopinu silläkään hetkellä, niin oishan tuo kaveris voinut vaikka ilmottaa sullekin että tekee varauksen..Hankala homma..

En maksaisi ja ilmottaisin tiukkaan sävyyn kuntosalille, että tuosta sakkomaksusta pitää olla selkeät ilmoitukset jo varausvaiheessa eikä vasta jossain sähköpostissa. Ja uhkaisin kuluttaja-asiamiehellä, jos ei mene perille muuten. Kuullostaa kyllä melkoiselta että on 20e sakkoa jos tuntikin on vain 7,40....

Mutta ystävä ilmoitti ensin, että ei saanut varattua tuntia joten ei tosiaan ole ap:n asia maksella varattuja tunteja, koska ei edes tiennyt varauksesta mitään. Miten ihmeessä edes tuommoiseen paikkaan voi varata toisen puolesta ajan jos on tommoset ukaasit perässä heti.

kaverini ei saanut minua kiinni eilen....vaan luotti siihen että kun torstaina oli käynyt niin kävisi mulle varmaan nyttenkin se edelleen....mutta sillä ei olekkaan itsellä mitään 1 vee lasta joka tarvitsee hoitajan....kun tietää tasan tarkkaa että mies on raksalla 24h/7 tai ainakin 12/7

En maksaisi.Ainakaan koko summaa itse. Ja minustakin,jos toisesta ei mitään kuulu, vastaus on ei, eli et ole tulossa jumppaan... Ja toisen puhelin numeroa ym tietoja ei ole suotavaa antaa ilman lupaa muille!!!

otan tästä asiasta selvääkin. Ihan varmasti. Odottelen nyt ekaksi kun kuulemma juttelee esimiehen kanssa asiasta mitä tekevät.

En kyllä anna ystäväni nimeä sinne....koska ei se olisi reilua.

Mutta kurja tilanne tämä on kummankin puolelta :( nyyh

Alkuperäinen kirjoittaja EveLiie:
Onpa outoa, että toisen nimellä voi varata. Kannattaiskos tuosta vielä kysäistä kuluttajasuojalautakunnalta esim. että onko tuollainen varausjärjestelmä aivan oikeutettu. Ei minunkaan mielestä sinun pitäisi joutua maksumieheksi kun et itse mitään ole tehnytkään. Ehkä sinun ystäväsi olisi pitänyt olla sen verran fiksu, että ennen varausta saa sinuun todella yhteyden varmistaakseen sopiiko asia sinulle jos jo aiemmin oli kuitenkin ilmoittanut että jumppa täynnä.

peesaan ite ottaisin selvää ennen kuin mitään makselisin, kumma jumppajuttu..

mun mielestä sakkomaksi sais olla vain sen tunnin hintanen maksu. Miksi sinne menemättä jättäminen maksaa noin saakuran palijon. Eihän ne menetä mittään jos perivät normi tunnin hinnan.

Yhteistyössä