neuvoja miten sietää lapsellista miestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tinu

Vieras
pelkään et hän opettaa huonoja tapojaan myös lapsiimme.. ja erota en viitsisi.. tai haluaisi.. mut kiukuttaa toi ku mies käyttääytyy melkein koko aján kuin 6vuotias..mm.. ei ymmärrä mitä lapselle voi sanoa.. tai siis et lapselle ei voi puhua mitä tahansa.. en nyt jaksa luetella esimerkkejä muista ku saa vaan hermot taas kiristymään..
tuntuu vaan et helvetti on irti ku se on kotona.. ja loma ku se on töissä..
puhua ollaan yritetty mut aina on niin ihana ku jutellaan mut tuntuu et kaikki unohtuu siltä ku aikaa mene tuntikin etenpäin..

on.. mies sano et sil on arveltu et olis ad/hd.. mutmut.. eipä toi nyt ihan siltä vaikuta.. joku keskittymisen puute kuitenkin.. mut kuitenkin tekee aika vastuullista työtä et tuntuu oudolta et miten siellä sit pystyy olemaan.,,

Ai muillakin on tuommosia miehiä, ku mä oon luullu, että mulla vaan!
Mulla tuntuu että alkaa välillä jo usko loppua tähän meidän avioliittoon ja olen sen kyllä miehelle sanonutkin...rakkaus joka joskus oli on hiipumassa pikkuhiljaa mun puolelta...sit ku sekin loppu häviää niin todennäkösesti sillon ei vaihtoehtoja kun erota!

mun mies pomppii sängyssä (ei saisi).
röyhtäisee ruoka pöydässä niin, että kaikki (paitsi minä) nauraa.
tekee lapsille pierupihteja.
ajelee lasten pyörillä vaikka joutuu olemaan kolmikerroin, että mahtuu.
riehaannuttaa lapset just ennen nukkumaan menoa.
heittelee vesiilmapalloilla pervekkeelta pihan isompien lasten päälle.
yllyttää kaikki mitä ihmeellisempiin tekoihin.
tekee minulle jonkun pilan joka päivä.
pomppi trampoliinillä niin kauan, että muuan äiti tuli sanomaa, että josko ois LASTEN vuoro.
ui uimahallissa hai-uimalasit päässä(niin ne, joissa lasien lisäksi myös hai otsa ja evä).
tekee kaupassa ostoskärryillä syöksyjä ja liukuja.
ja mä rakastan sitä(silloin ku en ole tatti otsassa) enkä halua, että se koskaan muuttuu. on 4 lapsen isä, 32.v, yksityisyrittäjä, ihana mies ja rakastaja ja IKUINEN KAKARA.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on.. mies sano et sil on arveltu et olis ad/hd.. mutmut.. eipä toi nyt ihan siltä vaikuta.. joku keskittymisen puute kuitenkin.. mut kuitenkin tekee aika vastuullista työtä et tuntuu oudolta et miten siellä sit pystyy olemaan.,,

Kohta 30 vee ja mun mies tekee kans tosi vastuullista ja vaativaa työtä ja hyvin pärjää.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
mun mies pomppii sängyssä (ei saisi).
röyhtäisee ruoka pöydässä niin, että kaikki (paitsi minä) nauraa.
tekee lapsille pierupihteja.
ajelee lasten pyörillä vaikka joutuu olemaan kolmikerroin, että mahtuu.
riehaannuttaa lapset just ennen nukkumaan menoa.
heittelee vesiilmapalloilla pervekkeelta pihan isompien lasten päälle.
yllyttää kaikki mitä ihmeellisempiin tekoihin.
tekee minulle jonkun pilan joka päivä.
pomppi trampoliinillä niin kauan, että muuan äiti tuli sanomaa, että josko ois LASTEN vuoro.
ui uimahallissa hai-uimalasit päässä(niin ne, joissa lasien lisäksi myös hai otsa ja evä).
tekee kaupassa ostoskärryillä syöksyjä ja liukuja.
ja mä rakastan sitä(silloin ku en ole tatti otsassa) enkä halua, että se koskaan muuttuu. on 4 lapsen isä, 32.v, yksityisyrittäjä, ihana mies ja rakastaja ja IKUINEN KAKARA.
ihana!! =) =)=)=)=)=) voi että sain makeat naurut!!!!!!!

Yhteistyössä