neuvoja parisuhteeseen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EspooGirl85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juttelin miehen kanssa.. se sano että ne jutut on muistoja (hyviä) exästä eikä siksi halua niistä luopua.
Ja kuulemma teoriassa ei vaihtais mua exäänsä että se on vaa ajatus "ottaisin takas".
Totta hyviä pointteja ootte kumminki laittanu. Oon ihan hukassa, mutta pitäis yrittää miettiä ja kootapää.. ja ehkä kuopata tää suhde.

Minusta on hyvä, että yrität nähdä sen totuuden. Ethän muuten olisi tännekään mitään kirjoittanut. Minusta tuntuu, että sinä sisimmässäsi tiedät, mitä sinun tulee tehdä.

Minulla on ystävä, joka jätti narsistialkoholistimiehensä luojan kiitos lopulta, mutta hyppäsi samantien seuraavan samanlaisen kelkkaan. Kaikki hänen läheisensä ja me ystävät olemme kertoneet, mitä näemme, mutta hän ei halua uskoa eikä kuunnella. Tuntuu pahalta katsoa voimattomana vierestä, kun toinen lähtee uudelleen sille samalle polulle. Älä sinä tee sitä virhettä.

Toivottavasti saat vielä elämäsi kasaan ja miksipä et saisi.

Se nyt varmaan johtuu ihan siitä että alkoholin käyttäjiä noin tuhat kertaa enemmän. Se alkoholi ei määrää että mies hakkaa vaan miehen luonne. Jotkut vaan ovat vaimonhakkaajia.

Nolona myönnän, että mulla on taipumusta lyödä miestäni kun olen kovassa humalassa. Siksi en ole nyt vuoteen juonut ollenkaan, enkä aio vastaisuudessakaan niin tehdä. Pilveä sen sijaan poltan viikottain, enkä ole ikinä eläessäni edes ajatellut lyöväni miestäni kun olen pilvessä. Kannabista kokeilemattoman on hyvin vaikea usein hahmottaa sitä miten tuon päihteen vaikutukset eroavat alkoholista. Perinteisesti suomalaisessa huumevalistuksessa on kerrottu että kaikki huumeet on samaa, voisiko olla että siksi kaikki suomalaiset kuvittelee että jokaisesta päihteestä menee yhtä kujalle kuin viinasta. Pilvessä ihmisestä tulee hyväntuulinen, rauhallinen, syvällisiä ajatteleva ja joko puhelias tai vaisu riippuen kannabiksen laadusta, siinä missä alkoholi tekee monet rohkeammiksi, ääänekkäämmiksi ja ehkä aggressiivisiksikin. Ei siinä maailmoja syleilevässä olotilassa kukaan jaksaisi edes alkaa vaimoaan hakkaamaan.

miksi miehen pitäisi luopua edes pössyttelystä, tätä mä en käsitä kun tuota pidetään niin kamalana juttuna. pilvestä ei mene sekaisin samalla tavalla kuten esimerkiksi alkoholista, se rentouttaa, pilvessä ihminen on varmaan vähiten agressiivinen mitä ikinä. suomessa vaan ei näitä juttuja tajuta ja viinaa kiskotaan kaksin käsin pitkin viikkoa, sehän on hienoa se. jos voisin kieltäisin samantien alkoholin ja laillistaisin pilven niin vältyttäis esimerkiks monelta turhalta kuolemalta. itse tunnen muutamankin perheenisän jotka käyttää säännöllisesti kannabista, hoitaa työnsä ja lapsensa. sitten tunnen näitä isiä jotka kiskoo viinaa pitkin raittia, ei käy töissä tai hoida mitään muutakaan.

Mies ei saa nähdä lastaan huumejuttujen takia ja asuu nyt naisen kanssa jolla lapsia. Kohta et sinäkään saa nähdä lapsiasi miehen takia.... Pois lapset tuollaisesta kasvuympäristöstä!

Yhteistyössä