Neuvoja? Patti häpyhuulessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hui

Vieras
Onkohan tämä ihan normaalia.. kipeä patti häpyhuulessa alhaalla, kipu voi johtua siitä että hankaa liikkuessa hieman, mutta silti.

Mistä voi johtua? Koska lääkäriin?

Mulla oli tossa syksyllä patti häpyhuulessa ja voi että se oli kipeä. No aikana tuskaa kestäneenä niin otin patin käsittelyyn...ja enpä ois tähän ikään mennessä uskonut että turvotuksen ja kivun takana oli yksi julmetun kokoinen mustapää !!! Siis oikein kunnollinen ihomato.

mene näyttään lääkärille. saat antibiootit.
tämän hankala juttu, finnistä voi tulla paise. sillon pitää avata ja tyhjentää.

karvojen ajelu, hankaaminen jne voi aiheuttaa tän.

Kiitos vastauksista. Odottelen sitten vielä vähän aikaa lääkärille menon kanssa, josko menisi ohi.

En ole koskaan kuullut että häpyhuulessa voisi olla kasvain, onko mahdollistakaan?

Olen syönyt HIRVEÄSTI rasvaa ja varsinkin suklaata, voisiko olla tosiaan niin että olisi finni?
Eli kokeilenko puristaa sen pois?

Karvoja en ole ajellut, ja patti on sisällä päin mutta tuntuu hieman sisään kääntyneeltä finniltä tms. vaikkei sellaisia ole alapäässä minulla vielä koskaan ollutkaan.

Mulla oli sellainen kans. Karvatupen tulehdus taisi olla. Kamalan kivulias oli ja sainkin antibioottikuurin tms. Puristaessa sieltä tuli kamalasti jotain mätää. Yöks. Uusikin vielä muutaman kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja Hui:
Alkuperäinen kirjoittaja oisko:
bartholinin rauhanen tulehtunut?

Bartoliniitti eli emättimen rauhastulehdus on bakteerien aiheuttama sekainfektio. Oireena on märkäinen vuoto ja rauhasten turpoaminen. Lisäksi rauhaseen voi kehittyä paise ja yleisoireena voi nousta kuume. Tauti on hoidettavissa antibiooteilla ja tarvittaessa paise puhkaistaan

Mulla ilmeni sellainen patti häpyhuuleen, että ihanku olis ampiainen pistänyt. Sukupuoliyhteydessä en ole ollut. Ihme juttu, just sen olonen kun olin turvonnut niinku hyönteisen purema ja verta tihkuttaa jos puristaa. Mikähän lie... Ei viittis lääkärille tun takia mennä

löysin tossa eilen sellasen patin tai näpyn häpyhuulesta, se ei kovin paljon eden näy mutta tuntuu kylläkin. ja aika arka varsinkin kun pyyhkii. mikähän se voisi olla? osaako joku sanoa :o

minulla on ollut pieniä rasvapatteja jo vuosia, ensin aristaa sitten puristan ja häviää. nyt tuli n. viikon ajaksi viinirypäleen kokoinen PATTI häpyhuuleen, niin kipeä oli etten voinut nukkua tai kävellä. yhtäkkiä pinnalle tuli jotain valkoista ja puristaessani ulos tuli jtn rusehtavaa nestemäistä ainetta/mätää. sitten alkoi helpottamaan, en kyllä tiedä mistä johtuu, joku sanoi että voi olla kuukautisten jälkevaikutuksia. perhe kyllä vähän ihmetteli kun kävelin viikon jalat harallaan...lisäkysymyksiä jos on, meilatkaa: ilikeyou@suomi24.fi