Neuvokaa mistä kestäviä aikuisten vaatteita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öllykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öllykkä

Vieras
Mitä te käytätte ? Mitkä vaatemerkit ja laadut kestää?
Tiedän että hm , lindex, kappahalli menee muutamassa pesussa pilalle lukuunottamatta luomu/ekolaatuista heillä.

Peseen vajaita koneellisia, olen vaihdellut pesuaine merkkiä ja jättänyt ilman huuhteluainetta vaatteet joissa lycraa.
SIlti vaatteet nukkaantuu yms.
akryyli toki on nukkaantuvaa ja sitä välttelen.

Ystävä käyttää R-collectionin vaatteita ja ovat jo 5 vuotta vanhoja edelleen siistejä.
Joko sillä on niin paljon vaatteita ettei ne kulu tai nuo vaatteet on hyviä.

Onko m&i, metsola, ekoihan yms laatua? Ja kaipaan käyttäjien kokemuksia ;)

Alkaa suoraan sanoen tylsistyttää nuo rievut kun syksyllä ostin uusia vaatteita lasten kanssa työskentelyyn ja niin on nyppysiä, saumat tanssii lambadaa ja värit uuttaneet ulkomaille.

Olen muutamaakalliin merkin ostanut innwear, benetton yms mutta kuluuhan ne.

Mulla on ihan perus Only, Vila, H&M, Edc.. Ja kaikki pysyy hyvänä. Pesen täysiä koneellisia, en käytä huuhteluainetta, mutta kuivausrummulla kuivaan suurimman osan. Se poistaa nukkaakin :)

[QUOTE="vieras";27735909]Mulla on ihan perus Only, Vila, H&M, Edc.. Ja kaikki pysyy hyvänä. Pesen täysiä koneellisia, en käytä huuhteluainetta, mutta kuivausrummulla kuivaan suurimman osan. Se poistaa nukkaakin :)[/QUOTE]

mä olen kokeillut rumpuakin mutta ei. Onkohan meidän koneessa vika?

Alkuperäinen kirjoittaja öllykkä;27735945:
mä olen kokeillut rumpuakin mutta ei. Onkohan meidän koneessa vika?

En usko, mulla on h&m:n naistenvaatteet menneet todella nopeasti pilalle, siis ihan nukkaan ja niihin on tullut jo parissa pesussa pieniä reikiä! Kyse on ollut siis ohuista trikoovaatteista, esim. t-paidoista. Saman lafkan lastenvaatteet ovat taas olleet todella hyviä, mutta ne onkin paksummasta kankaasta. Mitkään muut vaatteet eivät meillä ole reikiintyneet, joten kyse ei ole mistään tuholaisistakaan.

Esprit on toistaiseksi osoittautunut hyväksi, meandin vaatteet mulla on vasta hankittuja niin en osaa niistä vielä oikein sanoa, mutta ainakaan eivät lyhyessä ajassa ole menneet miksikään. Ja niitähän saa vissiin palauttaa aika pitkään ostamisen jälkeen jos on syytä reklamoida :) Puma ja nike ok mutta niiltä löytyy vaan urheilu- ja kotivaatteita. Lidlistä mulla on useita hihattomia perustoppeja, ja ovat muuten olleet tosi hyviä! Eivät juurikaan ole nukkaantuneet. Boobin vaatteet ovat pysyneet uskomattoman hyvinä, mutta niitä nyt ei huvita käyttää jos ei ole raskaana tai imetä :D Mulla siis myös hakusessa oikeasti laadukkaat merkit, niinkuin tästä listasta varmaan voi päätellä :)

Mulla on h&m:n ja lindexin vaatteita, jotka on kestäneet vuosia. Tosin jos noista ostan, niin jätän ne löperöimmät rätit ostamatta ja hankin kunnon kangasta olevia. Urheilu- ja retkeilyvaatemerkit on kestäviä ja niillä on ihan kaupunkilaisarkeenkin sopivia malleja.

Ostan oikeastaan pelkästään Espritin vaatteita ja paidat vuosien käytön jälkeen oikein hyvässä kunnossa. pesen 40 asteessa ihan täysiä koneellisia ja käytän huuhteluainetta. Kuivausrumpua meillä ei ole eikä tule :)

your facen perus trikoot kestävät todella hyvin pesua ja käyttöä. toki myös muut your facen vaatteet, pidä kovasti niidenlaadusta ja malleista. usein ostan niiden jonkun paidan ja totean mieleksi ja käyn ostamassa saman mallin toisessa värissä.

Yhteistyössä