Neuvokaa nutturan teossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaiutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kaiutin

Aktiivinen jäsen
20.12.2009
3 240
1
36
Mä en nyt millään onnistu tässä. Netissähän on ohjeita youtube-videoita myöten, mutta en nyt oikein löytänyt mieleistäni.

Eli haluaisin oppia tekemään sellaisen nutturan, joka tulee niskaan (ei päälaelle) ja olisi siisti eikä hapsotteleva. Muotoilutuotteita voin käyttää, mutta näkyviä pinnejä tai nipsuja en haluaisi käyttää.

Ongemana on, että mun tukka on olkapäille (pitkä polkka, menee kyllä hyvin ponnarille eikä karkaa sieltä) mutta kun sitä alkaa "rullaamaan", niin se on siihen melko lyhyt ja sitten se hapsottelee. Toinen ongelma on, että tukka on todella paksu, eli sitä ponnaria on hankalaa esim. tupeerata, kun sitä on niin paljon. Ja jotta tehtävä ei olisi liian yksinkertainen, sanottakoon nyt vielä, että tukkani on ihan sileä, luotisuora ja kiiltävä, joten sikäli se "laittaa hanttiin" kaikkea käsittelyä.

Neuvokaa viisaammat!

Viimeksi muokattu:
http://www.hm.com/fi/product/01922?article=01922-D
Osta tuollainen !
Laitat ensin ponmnarin, sen jälkeen tuo valkki ponnarin juureen ja "käännät " hiusten latvat valkin ympäri - kiinnität koko systeemin toisella ponnarinna ensimmäisen päälle ja laitat runsaasti lakkaa. Iso ja näyttävä nuttura vaikka itsellä ei olisi pitkät & paksut hiukset.

Oletko koittanut "sukkanutturaa"? Siihen löytyy netistä paljon ohjeita (laita googleen "sukkanuttura" tai "sock bun"). MOnet tekee sen päälaelle, mut ihan hyvin sen voi tehdä niskaankin samoilla ohjeilla ponnarin paikkaa vaihtamalla. En tiedä paljon hiuksilla pitää olla pituutta että onnistuu, mulla on vyötärölle asti ja olisi helpompaa jos tukkaa olisi vähän vähemmän. Mut liian lyhytkin on taas sit hankala.

Yhteistyössä