Neuvokaa nyt...! :(

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mitä tässä pitäis tehdä. Mies on irtisanonut vuokrasopimuksensa ja minä uusin omani, 1.12. alkaen tämä asunto on mun ja lasten. Muttamutta, tolla miehellä ei ole asuntoa tiedossa. Painottivat toimistolla että he ovat sitten erittäin tarkkoja että siellä ei ton päivämäärän jälkeen enää asu **** -nimistä henkilöä. En tiedä sitten, kai siitä tulisi jotain sanktiota.

Mutta mies ei lähde kuulemma vanhempiensakaan luokse... Ei siitä kuulemma mitään tulisi. Hän on kyllä tähänkin asti vieraillut siellä päivittäin ja muutenkin ollut vanhemmillaan paljon, välit heillä ovat hyvät...

JEESUS!! Ei kukaan haluais miestä 1.12. alkaen? Saa noutaa jo aikaisemminkin.

Tuota tuota... Eiks se vois pyöriä kavereidensa nurkissa vaikka? :whistle: Onks sillä kavereita? :kieh: Miks ei suostu vanhemmillensa mennä? En mäkään tosin enää vanhemmille haluais mennä, vaikka tosi hyvät välit onkin :ashamed: Tai ehkä just väliaikaisesti...

Eikai se voi oikeesti kaduillakaan asua, siis viittaan tuohon et ovat tarkkoja, ettei se enää teillä asu...

aika kakka tilanne! En osaa kyllä auttaa... Voisko se sun ukkos siirtää osoitteensa vanhemmilleen niin ei ainakaan sitä kautta näkyisi vaikka ukkos majailiski vielä samas kämpäs...?

En mä tiedä...saakelinperhananhemmetti! |O Mun mielestä se vois mennä porukoilleen. Ylpeyttä siinä pitäis kai vähän niellä jotta menis äidin helmoihin hetkeksi, mutta en mä ainakaan ala maksamaan mitään siitä hyvästä että se asuiskin täällä ja jäis kiinni... EN TIEDÄ. Kyrsii!

Alkuperäinen kirjoittaja hei mutta:
scarlettihan on julkisesti ilmottanut miehen tarpeensa :. sinne vaan teuvan postiautoon mies postimerkki takapuolessa kengän kuvan vieressä!;)

Nyt tarvis kyllä vähän tarkemman osoitteen, kun ne on postissa niin kauheen tarkkoja nykyään :snotty:

Siis sulle periaatteessa ok että asuu vielä? Sanktiota vaan pelkäät? Siinä tapauksessa ukon tavarat jonnekin varastoon ja annat asua. Ei ne sitä tiedä. Jos kyselevät niin sanot että on käymässä - kyllähän sitä lasten luona saa isä käydä vaikka ja usein.

Onko kaikki käyty läpi, yksityisten vuokrakämpät yms.?

Meillä oli joskus ex-poikaystävän kanssa semmonen tilanne (no joo, täysin eri ku teillä, meillä ei yhtään lasta jne.), että hän oli muuttamassa pois, ei päässyt heti muuttaa uuteen asuntoon, kun siel tehtiin joku remppa, mut olis pitänyt sitä vielä kattella pari viikkoa, eikä se kuulemma olis vuokraa maksanut |O :o :laugh: Joo, ei ihan käynyt päinsä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Siis sulle periaatteessa ok että asuu vielä? Sanktiota vaan pelkäät? Siinä tapauksessa ukon tavarat jonnekin varastoon ja annat asua. Ei ne sitä tiedä. Jos kyselevät niin sanot että on käymässä - kyllähän sitä lasten luona saa isä käydä vaikka ja usein.

Niih... Mutta jos se kuitenkin selviää, niin tosi kiva...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Onko kaikki käyty läpi, yksityisten vuokrakämpät yms.?

Meillä oli joskus ex-poikaystävän kanssa semmonen tilanne (no joo, täysin eri ku teillä, meillä ei yhtään lasta jne.), että hän oli muuttamassa pois, ei päässyt heti muuttaa uuteen asuntoon, kun siel tehtiin joku remppa, mut olis pitänyt sitä vielä kattella pari viikkoa, eikä se kuulemma olis vuokraa maksanut |O :o :laugh: Joo, ei ihan käynyt päinsä :whistle:

On käyty joo :/ Ja ukko ei halua kolmiota, kyllä se oiskin sille liian iso... Ja turhan kallis siihen nähen että kaksio riittää vallan hyvin.

Onko se asunnonhaku vain miehen vastuulla? Meinaan vaan, että oon huomannu ettei niillä aina ole niin hirmunen kiire löytää asuntoa - on niin helppo jäädä entiseen "vielä vähäksi aikaa"....
Eli jos haluat asian järjestyvän, niin ala itse järkätä sitä kämppää, uskon että saattaa jopa löytyä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Onko se asunnonhaku vain miehen vastuulla? Meinaan vaan, että oon huomannu ettei niillä aina ole niin hirmunen kiire löytää asuntoa - on niin helppo jäädä entiseen "vielä vähäksi aikaa"....
Eli jos haluat asian järjestyvän, niin ala itse järkätä sitä kämppää, uskon että saattaa jopa löytyä... :whistle:

Asuntotoimistosta sanoivat tänään että 50 on jonossa ja monilla kiire. Pitänee perehtyä tohon yksityiseen puoleenkin sitten... On se nyt perkele että mun pitää siihenkin puuttua ja hoitaa.

Ja voi jeesus että ottaa aivoon muutenkin! Tulin kotiin niin ei toi ukko nyt sit tee kotona enää mitään muuta KUIN kantaa likapyykkejä pesuun :kieh: |O Ettäettä... "pese sä näitä mun pyykkejä ja paskasia kalsareita, mut mä en tasan edes tiskikonetta tyhjennä enää kun muutan kuitenkin pois"
Mä käyn hilaamassa lipputankoon noi kalsarit semmoseksi kauniiksi nauhaksi...pistän sukat kans.