Ja ihan tasan et passaa sitä enää sekuntiakaan! :kieh:
Varmasti rupee löytyy asunto nopeemmin.
Toivottavasti järjestyy jotain.
Varmasti rupee löytyy asunto nopeemmin.
Toivottavasti järjestyy jotain.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Onko se asunnonhaku vain miehen vastuulla? Meinaan vaan, että oon huomannu ettei niillä aina ole niin hirmunen kiire löytää asuntoa - on niin helppo jäädä entiseen "vielä vähäksi aikaa"....
Eli jos haluat asian järjestyvän, niin ala itse järkätä sitä kämppää, uskon että saattaa jopa löytyä...![]()
Asuntotoimistosta sanoivat tänään että 50 on jonossa ja monilla kiire. Pitänee perehtyä tohon yksityiseen puoleenkin sitten... On se nyt perkele että mun pitää siihenkin puuttua ja hoitaa.
Ja voi jeesus että ottaa aivoon muutenkin! Tulin kotiin niin ei toi ukko nyt sit tee kotona enää mitään muuta KUIN kantaa likapyykkejä pesuun :kieh: |O Ettäettä... "pese sä näitä mun pyykkejä ja paskasia kalsareita, mut mä en tasan edes tiskikonetta tyhjennä enää kun muutan kuitenkin pois"
Mä käyn hilaamassa lipputankoon noi kalsarit semmoseksi kauniiksi nauhaksi...pistän sukat kans.
Alkuperäinen kirjoittaja Krapula-Kaija:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Onko se asunnonhaku vain miehen vastuulla? Meinaan vaan, että oon huomannu ettei niillä aina ole niin hirmunen kiire löytää asuntoa - on niin helppo jäädä entiseen "vielä vähäksi aikaa"....
Eli jos haluat asian järjestyvän, niin ala itse järkätä sitä kämppää, uskon että saattaa jopa löytyä...![]()
Asuntotoimistosta sanoivat tänään että 50 on jonossa ja monilla kiire. Pitänee perehtyä tohon yksityiseen puoleenkin sitten... On se nyt perkele että mun pitää siihenkin puuttua ja hoitaa.
Ja voi jeesus että ottaa aivoon muutenkin! Tulin kotiin niin ei toi ukko nyt sit tee kotona enää mitään muuta KUIN kantaa likapyykkejä pesuun :kieh: |O Ettäettä... "pese sä näitä mun pyykkejä ja paskasia kalsareita, mut mä en tasan edes tiskikonetta tyhjennä enää kun muutan kuitenkin pois"
Mä käyn hilaamassa lipputankoon noi kalsarit semmoseksi kauniiksi nauhaksi...pistän sukat kans.
Mikset tee selväksi, että peset pyykit vasta sitten, kun ukkeli ite tekee jotai? Et siis vaan pese, jos ei ukkelin työtahti muutu?!
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ja voi jeesus että ottaa aivoon muutenkin! Tulin kotiin niin ei toi ukko nyt sit tee kotona enää mitään muuta KUIN kantaa likapyykkejä pesuun :kieh: |O Ettäettä... "pese sä näitä mun pyykkejä ja paskasia kalsareita, mut mä en tasan edes tiskikonetta tyhjennä enää kun muutan kuitenkin pois"
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Mä huolisin tänne yhden miehen asumaan työtä vastaan. Yksi ylimääräinen pikkuhuonekin olisi vapaana.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Krapula-Kaija:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Onko se asunnonhaku vain miehen vastuulla? Meinaan vaan, että oon huomannu ettei niillä aina ole niin hirmunen kiire löytää asuntoa - on niin helppo jäädä entiseen "vielä vähäksi aikaa"....
Mikset tee selväksi, että peset pyykit vasta sitten, kun ukkeli ite tekee jotai? Et siis vaan pese, jos ei ukkelin työtahti muutu?!
Mulla on varmaan päässä vikaa kun musta ois julmaa pakottaa se kulkemaan paskasissa vaatteissa :headwall: Ihan tyhmää, tiedän.
Mutta eipä pidä kauaa kattoa.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaa:Mä en ole ikinä ymmärtänyt näitä erojuttuja. Tiedän sen oikein hyvin, että joskus on totisesti oikein vaihtaa osoitetta, mutta...nämä erot ei näy olevat ainakaan näiden kirjoitusten perusteella kovin kummoisia hommia nykyajan vaimoille ja miehille? Tosta vaan lempataan toinen veks. Koska MÄ haluan että asiat on näin ja näin ja MÄ tykkään tästä ja tuosta ja MÄ kärsin ja MUN on paha olla ja mä mä mä...tällasta se on.
On turha selittää, että entäs jos on niin ja näin, yleisin eron syy kuitenkin on jotain "ei vaan enää jaksa" "ei nappaa" jne.
Jos perheessä on väkivaltaa, silloin on oikein vaihtaa osoitetta. Mutta näitä muita syitä en oikein jaksa ymmärtää...mut ei mun kai tarvikaan.
Missä on nykyajan ihmisten taistelutahto, periksiantamattomuus, anteeksiantamisen ja -pyytämisen taito...jne? Elämää ei ole tarkoitettukaan jatkuvaksi hyvänolon tunteeksi, paskakin on osa elämää! Mutta valitettavasti nykyajan ihmiset ovat niin vieraantuneita ELÄMÄSTÄ, etteivät enää osaa olla onnellisia eivätkä tyytyväisiä mistään, sillä aina joku asia vaivaa, sattuu, häiritsee...joo. Kiitti moi!
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ja voi jeesus että ottaa aivoon muutenkin! Tulin kotiin niin ei toi ukko nyt sit tee kotona enää mitään muuta KUIN kantaa likapyykkejä pesuun :kieh: |O Ettäettä... "pese sä näitä mun pyykkejä ja paskasia kalsareita, mut mä en tasan edes tiskikonetta tyhjennä enää kun muutan kuitenkin pois"
Täältä löytys yks ylimääränen vanha pyykkikorin hirvitys! Saat sen vaikka omaksi, niin voit sitten isännän pyykit laittaa siihen odottamaan pesijäänsä!
Alkuperäinen kirjoittaja Krapula-Kaija:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Krapula-Kaija:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Onko se asunnonhaku vain miehen vastuulla? Meinaan vaan, että oon huomannu ettei niillä aina ole niin hirmunen kiire löytää asuntoa - on niin helppo jäädä entiseen "vielä vähäksi aikaa"....
Mulla on varmaan päässä vikaa kun musta ois julmaa pakottaa se kulkemaan paskasissa vaatteissa :headwall: Ihan tyhmää, tiedän.
Mutta eipä pidä kauaa kattoa.
Eiks se oo julmaa, että sä teet kaiken, vaikka äijä luusaa kotona?! Miksi alistut?
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaa:Saanko kysyä MIKSI eroatte?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaa:Mä en ole ikinä ymmärtänyt näitä erojuttuja. Tiedän sen oikein hyvin, että joskus on totisesti oikein vaihtaa osoitetta, mutta...nämä erot ei näy olevat ainakaan näiden kirjoitusten perusteella kovin kummoisia hommia nykyajan vaimoille ja miehille? Tosta vaan lempataan toinen veks. Koska MÄ haluan että asiat on näin ja näin ja MÄ tykkään tästä ja tuosta ja MÄ kärsin ja MUN on paha olla ja mä mä mä...tällasta se on.
On turha selittää, että entäs jos on niin ja näin, yleisin eron syy kuitenkin on jotain "ei vaan enää jaksa" "ei nappaa" jne.
Jos perheessä on väkivaltaa, silloin on oikein vaihtaa osoitetta. Mutta näitä muita syitä en oikein jaksa ymmärtää...mut ei mun kai tarvikaan.
Missä on nykyajan ihmisten taistelutahto, periksiantamattomuus, anteeksiantamisen ja -pyytämisen taito...jne? Elämää ei ole tarkoitettukaan jatkuvaksi hyvänolon tunteeksi, paskakin on osa elämää! Mutta valitettavasti nykyajan ihmiset ovat niin vieraantuneita ELÄMÄSTÄ, etteivät enää osaa olla onnellisia eivätkä tyytyväisiä mistään, sillä aina joku asia vaivaa, sattuu, häiritsee...joo. Kiitti moi!
Ime kurkkua, kun et todellakaan tiedä asioista mitään :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ja voi jeesus että ottaa aivoon muutenkin! Tulin kotiin niin ei toi ukko nyt sit tee kotona enää mitään muuta KUIN kantaa likapyykkejä pesuun :kieh: |O Ettäettä... "pese sä näitä mun pyykkejä ja paskasia kalsareita, mut mä en tasan edes tiskikonetta tyhjennä enää kun muutan kuitenkin pois"
Täältä löytys yks ylimääränen vanha pyykkikorin hirvitys! Saat sen vaikka omaksi, niin voit sitten isännän pyykit laittaa siihen odottamaan pesijäänsä!
Ok, kiitos :flower: Ei toi mies silti ihan tyhmä ole, kyllä se tietää mitä varten pyykkikori on :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaa:Saanko kysyä MIKSI eroatte?
Miljoonia solmuja. Oon tilittänyt niitä tännekin jo niin monta kertaa, etten jaksa enää selostaa kovin tarkasti. Mutta sanotaan näin että miehestä ei ole ottamaan vastuuta mistään. Ei edes itsestään - saati perheestä.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaa:Saanko kysyä MIKSI eroatte?
Miljoonia solmuja. Oon tilittänyt niitä tännekin jo niin monta kertaa, etten jaksa enää selostaa kovin tarkasti. Mutta sanotaan näin että miehestä ei ole ottamaan vastuuta mistään. Ei edes itsestään - saati perheestä.
Meilläkin oli joskus näin! Ukko lähinnä vain halusi leikkiä ja pelata jne. Jääräpäisesti vain pistin miestä aina seinää vasten ja vaadin keskustelemaan. Kerroin asioista miehen äidille ja häneltä sain paljon tukea. Hänen sanomiset sitten vaikuttivatkin ratkaisevasti mieheeni ja käytös muuttui! Mutta pyykkiä hänkään ei pese. :saint: Enkä odotakaan että tekisi kamalasti varsinkaan arki-iltoina. Meillä 5 pientä lasta. En mä millään pahalla näitä kommenttejani sanonut! Kurjaa vaan nämä erohommat....joulu tulossa ja kaikki...:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ja voi jeesus että ottaa aivoon muutenkin! Tulin kotiin niin ei toi ukko nyt sit tee kotona enää mitään muuta KUIN kantaa likapyykkejä pesuun :kieh: |O Ettäettä... "pese sä näitä mun pyykkejä ja paskasia kalsareita, mut mä en tasan edes tiskikonetta tyhjennä enää kun muutan kuitenkin pois"
Ok, kiitos :flower: Ei toi mies silti ihan tyhmä ole, kyllä se tietää mitä varten pyykkikori on :xmas:
Siihen voi viedä likapyykit ja *simsalabim* ne löytyy kaapista puhtaina ja viikattuina?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En tiedä onko tätä laitettu kun en koko ketjua lukenut.
Kaupungilta tai kunnalta liikenee asunto nuinkin nopeesti, koska kuun alussa yleensä vuokralaiset vaihtuu.
Sosiaalitoimisto on myös velvollinen auttamaan, jos ei löydy asuntoa.
SE, että on irtisanottu asunto tarkottaa, että on asunnoton joten se järjestyy sillon.
Nimimerkillä kokemusta on.
Tollaset menee jonon ohi asunnon haussa.
Mistä asti on ollut aikaa etsiä asunto?
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mun vanhemmat ku eros niin faija ei saanu mitään oikeestaan aikaseks, mutsi hommas sille asunnon ja vissiin pakkas tavaratki - hyvä et ei niitä joutunu sentään kantamaanki.
Älä vaan suostu enää moiselle piiaks! Ota vaikka jätesäkki ja nakkelet sinne paskaset vaatteet ja kerrot vaan ilosesti et onpahan jo jotain pakattuna.
Roomassa on muuten nyt yksityisetkin vuokrakämpät kiven alla sen yhden "pikku" työmaan takia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis miten niin pitäs olla alkuun heti kaksio??? Tätä saa lukea palstalla joka päivä, et voi kun ois isompi kämppä. Meillä asuttiin eksän kans neljä vuotta yksiössä ja nyt asun yksinäni kaksiossa alivuokralla. Enkä jaksa valittaa vaikka ikää on 30 v. ja maisterin paperit.