Neuvokaa nyt...! :(

Olet sanonut olevasi perfktionisti ja sen on huomannut kirjoituksistasikin. Uskon, että miehessäsikin on vikaa, mutta olisiko mahdollisesti sinussakin?
Itse vaikka olen nainen ja siistikin nainen ja tykkään pitää järjestystä yllä ja olla tarkka asioissa, en jaksaisi päivää kauempaa perfektionistin kanssa! Kokemuksen syvällä rintaäänellä. Ette ole missään nimessä helppoja ihmisiä tekään!=)

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Ööh voiskohan poliisilta kysästä voiko ne tehdä asialle mitään, jos mies ei sillon 1.12 poistu vapaaehtoisesti...?

Siis saanhan mä sen itsekin ulos vaikka kirveen avulla, kyse ei ole siitä. Ei sitä vaan viittis taivasalle nakata.

juu en jaksanu lukee kokonaan läpi mut jos sä sen kadulle ajat nii eihän se ny sinne jää jos sillä on paikka mihibn mennä!!siis äiteensä työ!!! hyvällä omalla tunnolla moikka ja tavarat mukaan!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Olet sanonut olevasi perfktionisti ja sen on huomannut kirjoituksistasikin. Uskon, että miehessäsikin on vikaa, mutta olisiko mahdollisesti sinussakin?
Itse vaikka olen nainen ja siistikin nainen ja tykkään pitää järjestystä yllä ja olla tarkka asioissa, en jaksaisi päivää kauempaa perfektionistin kanssa! Kokemuksen syvällä rintaäänellä. Ette ole missään nimessä helppoja ihmisiä tekään!=)

Olen joo, mutta en (ikävä kyllä) esim. minkään kodin siivouksen suhteen. Lähinnä se liittyy omiin suorituksiin milloin milläkin saralla (kuntoilu, opiskelu, sen sellaiset...).

Vaikka kyllä mä vaadin ihmiseltäkin paljon, se on totta. Kyllä mussakin vikaa on, mä odotan miehen olevan joku einstein, enkä hirveästi vähempään tyydy. No kärjistetysti, mutta noin se on. Enkä minä voi sille mitään. En siedä ajattelemattomuutta, ns.hitautta. Siis siedän muissa, mutta en jaksa elää sellaisen kanssa.
Mutta tähän liittyy nyt ihan valtavasti muutakin kuin hölmöyttä :snotty: