Neuvokaas vähän vaate-asiassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olisi yksi tärkeä tilaisuus, jonne meinaan laittaa vähän polven yläpuolelle ulottuvan, kapean hameen, värinä mustalla pohjalla sellaista tummanharmaata vinoruudutusta, hyvin hillittyä. Sen kanssa mustat, vähän polven alapuolella ulottuvat kapeakorkoiset saappaat, korko 10 cm.

Mutta millainen yläosa? Sen tulisi olla naisellinen ja edustava, muttei liian seksikäs eikä liian virallinenkaan. Niin että kokonaisuus on hillityllä tavalla seksikäs.:-) Ja millaiset korut?

Mulla olis valkoinen, vartalonmyötäinen ns. strethcpaitis, mutta oliskohan se liian virallinen? Vai olisiko ihan jonkun muunlainen parempi? Olen sopusuhtainen, Bmi 22,5.

Miksi et hommaisi vaikka venepääntiellä varustettua siistiä mustaa puseroa ja siihen vaikka helmet lisäksi. Suosittelisin mustaa yläosaa koska kengät ovat mustat. Hiukset vielä nutturalle niin avot. ( siis jos on pitkät hiukset).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu aika paljon tilaisuuden luonteesta. Noi kengät ei kyllä ole hillityllä tavalla seksikkäät missään tilanteessa.

Mutta jos kengät ovat seksikkäät, eikö kokonaisuudesta voi kuitenkin tulla tyylikäs, jos hame sekä pusero ovat tarpeeksi konservatiiviset? Sitä lähinnä ajattelin.

Saappaissa ei ole mitään yksityiskohtia, ihan pelkistetyt mustat nahkasaappaat, joissa on tosi korkea korko. Minusta ne ovat tyylikkäät, juurikin kun ei ole mitään glittereitä, nyörejä tms. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
Miksi et hommaisi vaikka venepääntiellä varustettua siistiä mustaa puseroa ja siihen vaikka helmet lisäksi. Suosittelisin mustaa yläosaa koska kengät ovat mustat. Hiukset vielä nutturalle niin avot. ( siis jos on pitkät hiukset).

Kiitos vinkistä, tuo kuulostaa hyvältä, ja minun tyyliseltäni!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:

Kiitos vinkistä, tuo kuulostaa hyvältä, ja minun tyyliseltäni!

Tämä vaikuttaisi aika hyvältä!

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35260&productId=259456&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Yhteistyössä