Neuvolan psyko-idiootti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aaaaaarh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli mieleeni tällainen, että itsellä lapsen isä oli väkivaltainen, myös raskausaikana kerran ja lapsen syntymän jälkeen paheni todella kovasti väkivalta. Kerroin neuvolassa ennen eroa tästä, pieni paikkakunta kyseessä.

Nyt lapsen isä on saanut lapsen naisen kanssa, jonka tuntenut n. vuoden. Miettinyt monesti, että mitähän ne neuvolassa ajattelee kun tietää että tämä mies on ollut väkivaltainen. Asuu edelleen siellä ja ko. th ainakin tuntee miehen taustat muutenkin sekä tuntee minut mun edellisen työn kautta myös.
Ettei ole kyseessä tällainen mahdllisuus, että lapsen isä olisi ollut aiemmin väkivaltainen?
Voi olla kaukaa toki haettu.

Ja lisättäköön vielä, että tämä lapsen isä ei myönnä olleensa väkivaltainen (kuristi, heitteli seinille, uhkasi aseella), valehdellut lähipiirille minun olleen väkivaltainen.

Mua jotenki huvitaa, kun kysellään väsymyksestä ja jaksamisesta ja kuormituksesta ja ja ja... Totta hemmetissä sitä väsyttää, mutta sehän kuuluu asiaan, tuleeko tämä jollekin yllätyksenä? Ja eihän sille mitään voi jos vauva valvotaa ja unet jää vähiin, sekin on ihan normaalia vauva-arkea, ei pitäisi olla tämäkään yllätys kenelekkään. Musta toi on sama kun kysyis oikein huolestuneesti ihmiseltä jolla on luu poikki kädestä, että sattuuko? No totta vitussa sattuu, mutta se nyt kuuluu asiaan.

Hyvin sanottu.

Yhteistyössä