Neuvolasta ei vastata puhelimeen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"ärsyyntynyt"

Vieras
Seulantaultran jälkeen olen kolme viikkoa yrittänyt soittaa neuvolaan ja varata aikaan, mutta ei nämä uusavuttomat osaa edes vastata puhelimeen!? Ja kun soitin puhelinvaihteeseen niin he sanoivat, että yhdistävät sille alueeni hoitajalle, mutta ei, ei vissiin osaa käyttää sitä puhelinta siellä. Ja kun soitin uudestaan niin sanoivat että yhdistävät, vaikka sanoin ettei vastaa. Kohta olisi jo rakenneultran aika, mutta pitäisi kai neuvolassakin käydä jossain vaiheessa.

Huomenna kyllä marssin sinne ja sanon suorat sanat!

Yleensä neuvoloissa on puhelinaika klo 12-13 ja muuna aikana puhelimeen ei vastata, koska hoitajalla on asiakkaita tai on kokouksessa tai vastaavaa. Eli TH ei tosiaankaan ikinä istu siellä huoneessaan peukaloita pyöritellen odottamassa että puhelin soisi.

Voiko puhelinvaihteen kautta jättää soittopyyntöä tai olisiko sinne ilmoitettu milloin hoitajalla on puhelinaika? Vaihteen vika se ei ole, että terkkari ei vastaa puhelimeen.

[QUOTE="hei";25317847]Yleensä neuvoloissa on puhelinaika klo 12-13 ja muuna aikana puhelimeen ei vastata, koska hoitajalla on asiakkaita tai on kokouksessa tai vastaavaa. Eli TH ei tosiaankaan ikinä istu siellä huoneessaan peukaloita pyöritellen odottamassa että puhelin soisi.

Voiko puhelinvaihteen kautta jättää soittopyyntöä tai olisiko sinne ilmoitettu milloin hoitajalla on puhelinaika? Vaihteen vika se ei ole, että terkkari ei vastaa puhelimeen.[/QUOTE]

No tuskin on joka paikassa samaan aikaa puheliaika. Täällä vaihtelee samalla paikkakunnallakinneuvoloittain. Omassani on klo 8-9

Juu juuri tuona puhelinaikana olen soittanut, tarkistanut jopa monta kertaa kaupungin sivuilta että soitan varmasti oikeaan aikaan.

Soittopyyntöjä olen jättänyt useamman ja vastaajaankin jopa viestiä mutta ei mitään.

En syytäkkään vaihdetta, mutta sielläkin ihmeteltiin että on erikoinen homma, yritä uudelleen ja jätin myös heidän kautta soittopyynnön. Sähköpostiosoitetta ei ole tiedossa, täytyykin katsoa onko nettisivuilla sitä.

[QUOTE="ärsyyntynyt";25317824]Seulantaultran jälkeen olen kolme viikkoa yrittänyt soittaa neuvolaan ja varata aikaan, mutta ei nämä uusavuttomat osaa edes vastata puhelimeen!? Ja kun soitin puhelinvaihteeseen niin he sanoivat, että yhdistävät sille alueeni hoitajalle, mutta ei, ei vissiin osaa käyttää sitä puhelinta siellä. Ja kun soitin uudestaan niin sanoivat että yhdistävät, vaikka sanoin ettei vastaa. Kohta olisi jo rakenneultran aika, mutta pitäisi kai neuvolassakin käydä jossain vaiheessa.

Huomenna kyllä marssin sinne ja sanon suorat sanat![/QUOTE]

Miksi et soita neuvolan suoraan numeroon? Lisäksi tarksita että on neuvolan puhelinaika.

Sähköpostiosoitetta ei ollut sivuilla, olisiko se vaan hoitajan nimi ja sitten kaupungin nimi ? En myöskään ensimmäisellä kerralla käynyt tällä "oikealla" hoitajalla vaan oli sairaslomalla ja kävin sijaisella.

Olen siis jättänyt kaikkiin mahdollisiin paikkoihin soittopyynnön moneen kertaan

Yhteistyössä