Next verkkokauppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Murulii

Vieras
Onko kukaan tilannut lasten vaatteita Next:in verkkokaupasta (http://www.nextdirectory.eu/index.asp)? Jos niin millaisia kokemuksia kyseisestä kaupasta? Minkä laatuisia vaatteet ovat olleet? Ovatko isoa vai pientä mitoitusta? Kyseisillä sivuilla lukee, että toimitus 5?, mutta tuleekohan tuon päälle jotain maksuja vielä (tulli?).

Kyselen, kun kovasti tekisi mieli tilata ja olisi mukava kuulla kokemuksia. Vaatteet (ainakin tyttöjen) ovat tosi nätin näkösiä ja eivätkä pahan hintaisia.

Mä oon tilannut ja ihan kotiin se paketti tuotiin, ei haettu mistään tullista niinkuin esim.jenkeistä tulevat paketit. Tykkään noista vaatteista ja mun mielestä vastaavat hyvin kokoa. Maksuja en muista, että mitä tuli tilauksen lisäksi maksettavaa, mutta paljoa ei ollut .

Kerran oon tilannut, ei muistaakseni tullut muita maksuja kuin tuo 5?. Koot piti aika hyvin paikkaansa, mutta osa vaatteista oli leveitä meidän hoikalle lapselle. Kengät aika reilun kokoiset, ainakin nuo tilaamani.
Nättejä vaatteita ja mun mielestä kans edullisia, tilaan vielä varmasti uudelleenkin :)

Yhteistyössä